Permalänk
Medlem

WoW guest pass

Hejsan!

Undrar om nån snäll själ kan offra ett guest pass på mig ?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Inaktiv

Re: WoW guest pass

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macke69
Hejsan!

Undrar om nån snäll själ kan offra ett guest pass på mig ?

jag har ett guest pass men jag fattar ingenting jag installerade spelet precis och dem sa att man får en månad gratis? men när jag skulle göra mitt account så står det att man ska välja betalnings sett men jag har ju inte gamecard så ska inte jag få en månad gratis eller? om du får mitt att funka så får du mitt guest pass... : D

Permalänk
Medlem

Du måste aktivera det med ett Betalkort eller Gamecard, annars kan du inte få ut din gratis månad.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Du måste aktivera det med ett Betalkort eller Gamecard, annars kan du inte få ut din gratis månad.

aj då :S så jag måste köpa gamecard då får jag en månad gratis alltså?

Permalänk
Medlem

Helt rätt. Jag blev själv ganska glad över att jag själv köpte med ett gamecard när jag beställde mitt spel

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Permalänk
Medlem

så man kan inte ladda ner nån demo och spela på guest pass i en månad?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
Helt rätt. Jag blev själv ganska glad över att jag själv köpte med ett gamecard när jag beställde mitt spel

hehe fan måste dra och köpa ett då = )
jag är glad att det bara var det trodde det var nåt större problem med cd-keyn eller såå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macke69
så man kan inte ladda ner nån demo och spela på guest pass i en månad?

Nej tyvärr.
Men ett guestpass räcker ju bara 10 dagar iallafall.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

skaffa kreditkort

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Nej tyvärr.
Men ett guestpass räcker ju bara 10 dagar iallafall.

Det måste jag säga är riktigt fult gjort av dom, att man måste köpa spelet för at testa det! Får hålla mig till Anarchy Online då!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macke69
Det måste jag säga är riktigt fult gjort av dom, att man måste köpa spelet för at testa det! Får hålla mig till Anarchy Online då!

alltså man KAN slanga clienten o spela med guestpass utan att gå o köpa spelet.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
alltså man KAN slanga clienten o spela med guestpass utan att gå o köpa spelet.

Ja det kan man, låna en polares skiva eller dra hem klienten.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Alltså Guest Pass gäller 10 dagar, och inte en månad. Får du guest pass så måste du låna skivor eller ta hem klienten från någonstans.

Sen om du köper spelet får du en gratis månad.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.