Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Thomas:

@Komplett
Är det meningen att man ska behöva logga in för att ens få läsa på hemsidan? Det är tydligen inte bara mig detta drabbar, såg ett annat inlägg nämna detta bland köptips-trådarna. Bara att skriva in komplett.se så kommer efter c:a 1 sekund en inloggningsskärm (som täcker hela sidan).

Kan nämna att det INTE händer i Edge, men det händer i Firefox.

<Uppladdad bildlänk>

Hei,

Jøss, det var veldig rart! Det skal absolutt ikke være slik 😅 Jeg har tatt det videre til vår utviklingsavdeling, så vil de sjekke dette. Kjempe nyttig å vite at det ikke gjelder i Edge, men at det skjer i Firefox.

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Ni verkar vara väldigt sega på att svara på mail till kundservicen. Har skickat felbeskrivning och sådant för min dammsugare som torkar och dammsuger samtidigt som nu inte fungerar och behövs skickas in.

Permalänk
Hedersmedlem

Två veckor senare kan jag fortfarande inte läsa på komplett.se utan att logga in.
Det beror inte på uBlock Origin eller Privacy Badger iaf, de två extensions som är mest sannolika att bråka.
Kör Firefox 122.0.1 på Windows 11 23H2.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk

Får inte mina pengar tillbacka presentkort?!?

@Komplett:Hej! jag undrar vad det är som tar sån tid ni mottag min retur vara den 11 april. Jag betalade med presntkort har har kollat saldot det finns endast 11 kr kvar på det så då betyder det att ni inte har gjort en retur till mig, Är det tanken med erat företag att man ska behöva jaga i kundservice och ringa för att man ska få återbetalning eller?? Ni skickade något sorts epost till mig som det stod att mitt ärende är slutbehandlat och bifogat för några dagar sen där står det massa saker om walley fakturor jag har inte ens betalt med en faktura utan presnekort jag vill ha mina pengar tillbacka på presenkortet annars ansöker jag till ARN. Riktigt oseriöst företag kunderna ska behöva jaga för att få sina pengar tillbacka som man retunerar det är sista gången jag gör en retur hos er.