Permalänk

minnerna tömmer inte?

hej, ja har ett asus p4p800deluxe, och crossair xl minnen 4 st. kan man göra nån instllning i bios eller nått för att mina minnen tömmer väldigt sällan. dem kan ligga på 98% en bra tid innan den tömmer ner till 20% igen :S

Visa signatur

ÐeviL

Permalänk
Avstängd

Se till så att inte alla ventilationshål är igenkorkade av damm bara. Då kan det bli svårt för förbrukat minne att förångas och komma ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dundermuppen
Se till så att inte alla ventilationshål är igenkorkade av damm bara. Då kan det bli svårt för förbrukat minne att förångas och komma ut.

Hahahahaha...

Visa signatur

Bastun skall vara varm när kylan drar in över kalfjället.

Permalänk

a jo jätte kul, men när den stått på 99% i 8 timmar å d tar 5 minuter å tabba är det inte lika kul

Visa signatur

ÐeviL

Permalänk
Medlem

Formatera/optimera OS kan vara en bra lösning. Och installera inte massa skitprogram efter..

OT;

Hade en polare med samma problem, formaterade hans HP dator, nätverks o ljudkortet funkade inte efter det så han fick ta mitt, då fungerade det. Och idag har han installerat Kazaa och liknande prog, väntar bara på när han ska få sitt ominstallerat, något som jag INTE tänker göra. Nog om det.

Visa signatur

En TB borde räcka för alla.

Permalänk
Medlem

Och hur mycket går åt till cache för hårddisken och så? Bortcachat minne är bättre än oanvänt.

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk

cache för hdn?? hur ändrar men det, menar du växlings fil??

har en 160 sata segate med 8 cache

Visa signatur

ÐeviL