Permalänk
Medlem

Då har du nog hört fel Till att börja med har ju tre den röda mobilen(Men jag vill inte köpa den därifrån) Sen har jag sett den i telenorsbutiker.. Men det är ju i butik.. Jag vill helst beställa då jag inte brukar åka in till stan så ofta.. Så det blir dyrare än att betala frakten.

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Hedersmedlem

den röda kommer väl endas att säljas med tre

Permalänk
Medlem

Att man kan ha MP3 som ringsignal är väl ganska givet, men hur det med sms-signal? Kan man ha mp3 eller midi? Kul med ICQ-uhoh när man får sms
Funderar starkt på att köpa k610.

Permalänk
Hedersmedlem

du kan ha mp3 sms signaler...

Permalänk
Medlem

Tycker ni att jag byter ned mig mycket om jag skulle ersätta min trasiga K750i mot en K610i?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Hedersmedlem

köpte en nokia bh-900 idag och lånade ett par BT headset från polare o testade ljudet och kan säga att nokia bh-900 krossar de headsets som jag testade, både i ljudkvalitet och DSP funktionen... sämst var SE hbh 660 men den har ju är ju också ett par år gammal =D

nokian e lite svår o få på men man lär sig tekniken till slut, synd bara att den e rätt stor..

Permalänk
Medlem

Vilken tror ni man blir mest nöjd över, W700i eller K610i, lyssnar ganska mycekt på musik så då får man ju köpa ett 1gb kort iaf.

Har k610 samma mediaspelare som k800 (alltså itne den gamla som i k750 etc)...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gezex
En fråga till er här inte som är kunniga,kan man ha ett vanligt kontankorts simkort i 3G telefonerna eller är nämligen sugen på K610.
Har ett Vodafone kontatkort nu så????

Om ditt kort nr börjar med 4 så kan du använda 3G funktionerna.

Detta skall inte tas med allvar, men när jag köpte min första 3G så sa dem att om kortnr börjar med en fyra så skall man kunna använda 3G funktionerna.

Hittade första tråden om K610i http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

Edit: En fråga, någon som kan skicka upp till bloggen med denna telefon? använder telenor.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
ljudet va bra (bättre än w810 headset).. men jag kunde ju fan inte ens ha mobilen i handen utan att musiken "buffrade" var 3 sek.. hade jag tex mobilen bakom ryggen så försvann ljudet

Underligt att du upplever detta. Jag kan spela musik "kontinuerligt" och samtidigt som man drar igång ett spel osv. utan att det buffrar...

Är väl kanske lite fundersam till batteritiden, men jag jämför med min gamla nokia 3510 som höll i en vecka lätt. Den hade ju inga skoj funktioner så man satt inte heller o pillade på den som man gör med sin nya K610i

Annars är jag mycket nöjd! Fick den sista olåsta i min telenor-butik

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte det där med att kortet börjar på en 4 kan du förklara det lite mer
Tack Shinzon

Visa signatur

Love my Samsung Tv

Permalänk
Medlem

Ingen som har en K610 och vill byta mot en Noka N70?

Visa signatur

Random Stuff - Podcasten om allt och lite till! Nytt avsnitt varje torsdag.
http://randomstuff.delino.se/

Permalänk
Medlem

Är det en likadan kamera i k610i som i k750i?

Och är det nån som vet om man kan nå sina bilder man tagit från filebrowsern i webläsaren?

Permalänk
Medlem

Hur är det med MP3-spelarfunktionen på K610? Är den något att ha eller är det bättre att köpa en separat MP3-spelare...?

Visa signatur

#1 AMD A64 3700+ KAB2E 2,8 GHz, 7950GT 512MB @ 600/1600, Abit KN8-Ultra, 1GB PC3200, Audigy SE, 160 GB, Hiper Type-M 530W.
#2 AMD A64 3500+ LEBBE 2,6 GHz, 6800LE @ 16,5 400/900. MSI K8N Neo2 Platinum, 512 MB PC3200, 80 GB, 300 Watt Suntek

Permalänk
Medlem

Det är inte samma kamera. Kameran i K610 saknar autofocus!

MP3-funktionen är såvitt jag kommer ihåg detta precis likadan som i W800/W810.

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk

Med tanke på att K610i's minneskortstyp endast sträcker sig till 1 gig så skulle jag nog köpa en ordentlig mp3 om det var en viktig sak att ha....

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gezex
Jag fattar inte det där med att kortet börjar på en 4 kan du förklara det lite mer
Tack Shinzon

Om du tittar på kortet så står där en massa nr. om det börjar med en 4 så är det ett "3G" kort, vodafone är inte som dem andra operatörerna och använder olika kort för gsm och 3G.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funkificator
Med tanke på att K610i's minneskortstyp endast sträcker sig till 1 gig så skulle jag nog köpa en ordentlig mp3 om det var en viktig sak att ha....

Ja än så länge.
Jag tycker att MP3 spelaren i SE telefoner är bra, sen är det ett plus att man behöver ju bara släpa med en pryl.

Visa signatur
Permalänk

Det är ju också smidigt att man enkelt kan köra spelaren i bakgrunden och messa o greja samtidigt.

Hoppas det kommer UMS firmware så man bara kan köra in den i vilken USB som helst...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zkronk
går det att stänga av kameraljudet på den?

Ja precis, vet att det går på vissa telefoner, men går d på k610i?

Andra telefoner:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

Permalänk

Förjävla trist att det inte går att använda minneskort bara. Jag var sugen på denna först men har nu bsetämt mig för att hämta en W810i. Screw 3g! Inte angänt det trots att jag haft 3g-lur i 2 år.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Förjävla trist att det inte går att använda minneskort bara. Jag var sugen på denna först men har nu bsetämt mig för att hämta en W810i. Screw 3g! Inte angänt det trots att jag haft 3g-lur i 2 år.

Vad menar du med att använda minneskort? den har minneskort, man får med 64MB, inte mycket men man får med iallafall...

Visa signatur
Permalänk

Ah såg det. KÖpte mig en w810i precis. Är kär Fick ju fan med 512 mb med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Förjävla trist att det inte går att använda minneskort bara...

Minneskort går utmärkt att använda...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Minneskort går utmärkt att använda...

Varför inte läsa senaste svaren innan du själv svarar?

Permalänk
Medlem

har itne läst hela tråden, men går den att låsa upp än?

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

kan ju köpa en olåst annars.

Permalänk
Medlem

nån här som har en idé om hur man använder macromedia flash lite som finns på telefonen? skulle vara kul att använda

Permalänk

Kameraljudet kan man inte stänga av tyvärr, om man inte snabbt byter till ljudlös... Kanske kommer en firmware upgrade som ändrar detta, vad vet jag...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Varför inte läsa senaste svaren innan du själv svarar?

Står man i butik hinner man inte alltid svara på tråden när man läst den och man tänker inte på att trycka F5 heller. Problem solved.. *bip bop*

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Varför inte läsa senaste svaren innan du själv svarar?

För att det behövdes ett tydligt klargörande sedan du blurtat ut att det inte finns någon minneskortsplats i telefonen! Inte för att det var därför han gjorde det tydligen, men det var i a f bra tycker jag.

@Funkificator

Vadå byter snabbt till ljudlös? Om man har ljudlös på då? Låter det när man tar kort då?

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legendary21
@Funkificator

Vadå byter snabbt till ljudlös? Om man har ljudlös på då? Låter det när man tar kort då?

Undrar jag med? Hur menar du då Funkifactor, endera så låter den väl när man har ljudlöst aktiverat eller så gör den väl inte det? Nån som kan testa så vi kan släppa detta :S...

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)