Permalänk

någon som kan hjälpa mig med lite problem jag har?

1. Msn funkar inte
"incorrect settings or roaming restrictions" står det bara när man ska logga in... funkade de första dagarna men nu är det kasst!

2. Sen så vill jag byta till mitt 512 mb minneskort, men 3player och msn ligger ju på mitt 64 mb-kort.
Och jag kan inte flytta programmen från minneskortet till telefonen... går inte heller att stoppa in det nya minneskortet och försöka ladda ner Msn eller 3player igen... vad göra?

3. VARJE gång jag ska stänga av telefonen så slutar det bara med att skärmen lyser vitt, såjag får plocka ut batteriet...

köpt den av en telefonförsäljare från 3.
Kan jag nu bara gå in i någon 3-butik med kvittot så hjälper dem mig eller får jag skicka iväg den tro?

kundservicen från 3s sida har inte hört av sig, så om någon kan hjälpa mig, trots många frågor/problem, så hade jag varit tacksam

Permalänk

Nån som vet hur man får ut memory stick kortet? Vill byte ut det där minneskortet som följde med till ett 256 mb kort.

Permalänk

ta bort batteriluckan och tryck in nuvarande minneskortet lite lätt, så ska du se att det klickar till och kommer ut en liten ful sak

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonte goes crazy
ta bort batteriluckan och tryck in nuvarande minneskortet lite lätt, så ska du se att det klickar till och kommer ut en liten ful sak

Tackar!
DEt hade jag inte listat ut att man skulle trycka in de, trodde man skulle dra ut det liksom

Permalänk
Medlem

Hur många sms får man plats med på K610:an? Kan man ta bort någon spärr så man får plats med många fler?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr0hike
Hur många sms får man plats med på K610:an? Kan man ta bort någon spärr så man får plats med många fler?

ca 1000st

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
ca 1000st

Okej, men man kan alltså inte ta bort någon spärr som man kan med t ex W800?

Och vad är det för CID på den?

Permalänk
Hedersmedlem

inte än iallafall

Permalänk

vilket skyddsskal ska man välja tycker ni?

Crystal Ice eller silikonskydd > http://www.skal-man.se/Shop/Application/Article/ArtPage.php?M...
elelr båda suger kanske

Permalänk

hm.. funderar på en sån här och hoppas att tråden fortfarande lever. Kameran som är på framsidan, är den oxå 2 megapixlar? inget skydd för någon av kameran, repas dom lätt då? tacksam för svar

Visa signatur

only god can judge me

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flying_arrow
hm.. funderar på en sån här och hoppas att tråden fortfarande lever. Kameran som är på framsidan, är den oxå 2 megapixlar? inget skydd för någon av kameran, repas dom lätt då? tacksam för svar

nej, har för mig att det är en TIF kamera på framsidan

Permalänk

Tjenare grabbar.
Farsan har fått en K610i från jobbet, och han kom med en fråga idag som jag inte riktigt kan besvara.
Det gäller kameran, rättare sagt zoomet, för i normalläget så kan man inte zooma?
Panorama-läget funkar det.

Någon lösning?

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor C.
Tjenare grabbar.
Farsan har fått en K610i från jobbet, och han kom med en fråga idag som jag inte riktigt kan besvara.
Det gäller kameran, rättare sagt zoomet, för i normalläget så kan man inte zooma?
Panorama-läget funkar det.

Någon lösning?

Man kan inte zooma om man har ställt in kameran på maximal upplösning, gissar att panorama läget inte är i max upplösning.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Man kan inte zooma om man har ställt in kameran på maximal upplösning, gissar att panorama läget inte är i max upplösning.

Okej, varav detta då?

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

silicon

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonte goes crazy
vilket skyddsskal ska man välja tycker ni?

Crystal Ice eller silikonskydd > http://www.skal-man.se/Shop/Application/Article/ArtPage.php?M...
elelr båda suger kanske

jag köpte ett sillisskal och har displayfilm för att skydda skärmen, och jag är mycket nöjd.

jag hörde att man kan skava sönder färgen med ett "cristalskal" så jag tog det säkra före det osäkra.

micke

Visa signatur

BIOHAZARD IN ONE THIRD OF A METER

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor C.
Okej, varav detta då?

Svårt för telefonen att kunna beskära en bild som redan är maximalt stor.

Någon mer än jag som fått problem med 3Player efter uppgradering? Den fungerar inte alls längre...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

hejsan hoppsan! är sugen på denna modell men innan så vill jag gärna ställa några frågo(ursäkta om svaren redan finns men jag orkar inte kolla igenom alla 6 sidor)..
Är det VGA upplösning på kameran där fram eller?
Är det Blixt/lampa på den så att det går att ta kort i mörkret?
tack tror att det inte är lampa på den men frågar försäkerhets skull:)

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk

jaa det är vga fram, men ingen lampa i aktern och inte heller i fören

Permalänk

Finns det några kameramobiler som har blixt ens?

Permalänk
Medlem

okej va synd, då går det inget vidare att fota i mörker då?
Jodå det fins blixt på vissa men det är nog de lite dyrare apparaterna;)
hur mycket kan man zooma med den?

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem

skydd

måste bara få tipsa om www.skalshop.se, där finns displayskydd och silikonskal som är riktikgt bra. jag kan bara säga att jag är riktigt nöjd och tror att jag kommer ha en snygg repfri nalle väldigt länge samt att det svarta silikonskyddetfår naller att se lite tufft rough ut

Visa signatur

BIOHAZARD IN ONE THIRD OF A METER

Permalänk
Hedersmedlem

någon som vet ifall det finns o köpa svarta skalet till k610? helst orginalet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobben2
okej va synd, då går det inget vidare att fota i mörker då?
Jodå det fins blixt på vissa men det är nog de lite dyrare apparaterna;)
hur mycket kan man zooma med den?

Jag har en K610I, att fota i mörker blir bara skit, bilderna blir helt kolsvarta i princip. Vet inte vad zoomen är på men kör du och fotar i 2 mpixel så har du ingen zoom alls.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fairyland
Jag har en K610I, att fota i mörker blir bara skit, bilderna blir helt kolsvarta i princip. Vet inte vad zoomen är på men kör du och fotar i 2 mpixel så har du ingen zoom alls.

Fan då:( men man kanske klarar sej utan zoom och utan lampa?? det e ju trots allt en 3g tlefon som är nåt för grymt snygg alltså, tycker jag iallafall.. Liten o fin o så:) eller såblir det en w810i den e ju oxå grymt snygg och med lampa, men den e ju inte 3g!! åå fan vad svårt det ska va...:(

Visa signatur

Aspire D250, YES!

Permalänk
Medlem

jag och flera k610 användare har upptäkt en skum bugg, det är nämligen så att när man håller in on/off-knappen 5-10 sek stänger den av fast knapplåset är på. hjälp till och skriv till SE kanske det blir en snabbare FW-uppdatering.

Visa signatur

BIOHAZARD IN ONE THIRD OF A METER

Permalänk
Medlem

Läste nånstans att man kunde lyssna på radio via 3g-nätet, någon som vet om det blir dyrt?
Och hur funkar kalendern, är den bra?

Visa signatur

doh;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikaelgo
jag och flera k610 användare har upptäkt en skum bugg, det är nämligen så att när man håller in on/off-knappen 5-10 sek stänger den av fast knapplåset är på. hjälp till och skriv till SE kanske det blir en snabbare FW-uppdatering.

De låter mer som en funktion för mig. Varför behöva trycka av knapp låset bra för att stänga av?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Inaktiv

hur blir bildena när det är ganska mörkt ?
Är det nödvändigt med lampa ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr.Henk
Läste nånstans att man kunde lyssna på radio via 3g-nätet, någon som vet om det blir dyrt?
Och hur funkar kalendern, är den bra?

Beror lite på vilken operatör du har. Med Comviq tex är det gratis att lyssna på P1, P2, P3, P4. Andra kanaler kostar 5 kr per månad och då ingår obegränsat lyssnande, inga andra kostnader tillkommer.

Permalänk
Inaktiv

Coolt ,vägde just över till en K610 i valet mellan den och en K750!
Elskar Comviq