[Ny hemsida] Kritik på nya agge.nu

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

jag tror jag vet vad det är som laggar nu. Jag har inte ens gjort ett blygsamt försök att säkerställa det, men det kan vara pga din fasta bakgrund. Jag sätter en femma på att det är den som orsakar. Jag gjorde ett liknande försök med någon site förutom blev slö som tusan pga bakgrunden. Kan vara värt att ta en titt på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teetow
Ser ingen skillnad...?

Välj det orangea temat.

totoo: Fan va kasst om det beror på det. En så stor och etablerad webbläsare som Opera borde väl stödja fixed backgrounds?

Tycker ni det är bättre med menyn under headern?

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
totoo: Fan va kasst om det beror på det. En så stor och etablerad webbläsare som Opera borde väl stödja fixed backgrounds?

Som sagt gäller problemet även för Firefox 1.5 (hos mig i alla fall).

EDIT: Beta 2 flyter bra dock.

Permalänk

För mig så flyter det som smör (Mozilla Firefox Beta 2).

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExE
Som sagt gäller problemet även för Firefox 1.5 (hos mig i alla fall).

Lustigt.. Precis som hos C22.. så flyter det på hur bra som helst på alla datorer jag prövat på. Är det bara min sida som laggar hos dej eller har du märkt av det på andra sidor?

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
Lustigt.. Precis som hos C22.. så flyter det på hur bra som helst på alla datorer jag prövat på. Är det bara min sida som laggar hos dej eller har du märkt av det på andra sidor?

Kan inte säga att jag kommer på något liknande just nu, men det skulle inte förvåna mig. Kanske är något tillägg som strular, men i o m att Opera 9 också gör det så blir jag lite osäker.

När alla tillägg jag behöver stöder Fx 2 så får vi se om det blir bättring.

Permalänk
Medlem

När man ser på dina andra designer till annat folk så tycker jag att du skall kunna göra bättre, designmässigt då.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
När man ser på dina andra designer till annat folk så tycker jag att du skall kunna göra bättre, designmässigt då.

Va? Vilka andra designer menar du? Ja har inte gjort så många till annat folk...
Ja tycker personligen att ja lyckats kanske bättre med denna sidan/designen än min andra. Vilka är det du gillar bättre?

EDIT: Nu har jag ändrat top-bilderna och tagit bort tumnaglarna som var där. Ett lite renare intryck enligt mig. Wh00t tycks?

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!