Permalänk
Medlem

Jag har Bahnhof 100/10 för 249:- /mån. Jag bad Bahnhof uppgradera mig till 100/100 eftersom de nu erbjuder det. Men icke sa nicke. Jag sa att om det gick att fixa så kanske jag eventuellt skulle ta tillbaka min uppsägning. Det lovade mig att fixa det men det är över 1 mån sedan och jag har fortfarande inte fått det. Jag får väl vänta till uppsägningen träder i kraft för då får jag BB2 istället. Bahnhofs kundservice är inte mycket att hänga i julgranen. Välj något annat om ni kan.

Permalänk
Medlem

På tal om kundtjänst: Du vet väl att du väljer Sveriges förmodligen sämsta kundtjänst om du tecknar abb hos BB2?
Dessutom kommer du till en operatör som har STORA problem runt om i landet med kapacitet inom sitt egna stamnät!
Lycka till!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
På tal om kundtjänst: Du vet väl att du väljer Sveriges förmodligen sämsta kundtjänst om du tecknar abb hos BB2?
Dessutom kommer du till en operatör som har STORA problem runt om i landet med kapacitet inom sitt egna stamnät!
Lycka till!

Har en kompis som bytte från Bredband2 till Bahnhof, och visserligen är inte Bredband2's support någon jättehit, men Bahnhof's är klart sämre enligt honom.

Permalänk
Medlem

Ok jag kanske var lite ivrig där, har trots allt aldrig haft Banhof och provat deras support. Men av de operatörer jag haft är BB2 klart sämst när det gäller kundhantering.
Men poängen var ju att han väljer en operatör med svåra problem, en operatör vars uppkoplling ballar ur varje kväll/helg.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!