Permalänk
Medlem

Qpad mattor

hey
jag funderar på att köpa ny musmatta, och jag undrar om Qpad.
Är det mukt underlag på dem? isåfall ger det verkligen lika bra respons som glasmattor såsom icemat?
för tillfället har jag en Corepad magna gaming, den består av säkerthetsglas med små knoppar i för minskat ljud.
Den fungerar riktigt bra, men jag tycker att glas börjar bli irriterande då det blir smutsigt bara jag vilar handen på det.

Musen jag har är en MX510, men funderar på o köpa en G5.
Jag är en hardcore gamer, och spelar ca 4h /dag så jag vill ha nåt som håller och känns bra.
Så de som har en Qpad får gärna skriva om den är bra eller inte ...

Permalänk
Medlem

Re: Qpad mattor

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiMcIr
hey
jag funderar på att köpa ny musmatta, och jag undrar om Qpad.
Är det mukt underlag på dem? isåfall ger det verkligen lika bra respons som glasmattor såsom icemat?
för tillfället har jag en Corepad magna gaming, den består av säkerthetsglas med små knoppar i för minskat ljud.
Den fungerar riktigt bra, men jag tycker att glas börjar bli irriterande då det blir smutsigt bara jag vilar handen på det.

Musen jag har är en MX510, men funderar på o köpa en G5.
Jag är en hardcore gamer, och spelar ca 4h /dag så jag vill ha nåt som håller och känns bra.
Så de som har en Qpad får gärna skriva om den är bra eller inte ...

G7 kan jag bara rekommendera, utan tvekan. Gick faktiskt från Mx510 till G7an och sedan dess helt hooked.

Har själv varit sugen på en qpad men jag tror de har lite högre friktion än glas/metallpadsen

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |

Permalänk

Qpad + deras glidez är riktigt fint. Har kört det nu i nåt år, inget att klaga på.