Vilken PC tidning är bäst?

Permalänk
Medlem

Vilken PC tidning är bäst?

Hej!

(tråden kanske inte ska va här men jag prövar )

Jag bara undrar vilken pc tidning man ska börja prenummerera på?

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

Ingen tidning. Du hittar all info du behöver på nätet, plus lite till. Bara onödigt att prenumerera... enligt mig.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Vila i frid

Det finns inget bra magasin. Men utav dom dåliga så tycker jag Datormagazin är minst dålig.

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Inaktiv

Jag tycker pc för alla är bäst

daVani inte alltid du har tillgång till internet, då äre gött me tidning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Jag tycker pc för alla är bäst

daVani inte alltid du har tillgång till internet, då äre gött me tidning.

Skiten är ju pensionärsanpassad ffs!!!111

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk
Medlem

Vilken tidning som passar dig beror väl till största delen på din egen kunskapsnivå samt vad du vill läsa om? Ge oss lite mer kött på benen så kanske vi kan lotsa dig rätt.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk

PC FÖR ALLA

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
PC FÖR ALLA

...är en mycket bra tidning för den som inte har stenhård koll på datorer, lite av en nybörjartidning i dess mest positiva mening.

Själv gillar jag Datormagazin, körde en provprenumeration på den för knappt ett år sedan och blev glatt överraskad av innehållet. Lite mera fördjupande, kanon för oss som är lite mer insatta från början. Mikrodatorn är en rätt trevlig tidning lite i samma stuk som Datormagazin.

De övriga tidningarna på marknaden har jag inte läst eller så var det för länge sedan för att min åsikt ska vara värd något!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Tidningar är trevligt. PC för alla är bäst enligt mig. Roligt att läsa när man sitter på dass typ

Visa signatur

überdator

Permalänk
Medlem

Ingen tidning eftersom alla nyheter är månadsgamla när de kommer ut. Men min röst går till gamereactor äben om de är lite för Pro Console. Gratis är gott!

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Tycker att det är trevligare att läsa i en tidning än på en tft skärm men jag har också gått över till enbart online (nästan..).

Om jag köper någon så är det antingen Datormagazin eller Mikrodatorn, de andra känns mer anpassade för icke-datornördar.

Visa signatur

Antec P182 | Intel C2D E6850 | Gigabyte P35 DS4 rev2.0 | Corsair 2GB 800MHz | XFX 8600GT Zalman XT | Xtreme Gamer Low Profile | 3x Samsung Spinpoint