Final Fantasy XII- tråden

Permalänk

Nobuo Uematsu, bästa kompositören någonsin (som har jobbat med tv-spel), jag saknar honom redan i final fantasy... FFXII musiken var inte lika bra som dom gamla spelen

Jag har en hel kasse med trailers liggandes, kollar på dom o dregglar minst en gång per vecka.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

Han gör hela musiken till Blue Dragon och Odyssey. Håller med dig musiken är inte lika bra alls i ff12.

Lyssnat på hans introlåt till ff12 på japanska ,den var riktigt fin.

Sista han gjorde med ff synd:(

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk

Mycket intressant information ni tar upp. Men, GLÖM INTE att sätta upp spoilervarningar!!! Tycker det börjar dyka upp för mycket spoilers än en gång så nu får ni nog ta och lugna ner er lite Vissa här har bara lirat 30h

Permalänk

Kanske lite fel att sitta och läsa en stor tråd om spelet då?

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
Kanske lite fel att sitta och läsa en stor tråd om spelet då?

1: Det är väl inte så svårt att skriva *****spoiler****** innan du skriver något avslöjande. Om du känner dig tvungen att prata om vad som händer när man kommit långt/klarat spelet utan spoilervarning med en viss person så kan ni väl ta kontakt via MSN eller liknande?

2: Det har kommit fram flera gånger i tråden att det avslöjas för mycket utan spoilervarningar och det står i början att det inte ska avslöjas för mycket utan spoilervarningar...

3: Jag skapade tråden och jag vill gärna läsa i tråden jag själv skapade.

Edit: ONTopic. Glömde vad jag egentligen ville ha reda på hehe*
*****SPOILER******

Jag har en hunt där man ska hitta någon magisk hare(?) i Golmore Jungle, Jag undrar vart den är? Jag tycker att jag letat överallt men jag hittar den inte. Någon som vet?

Permalänk

*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******
*****SPOILER******

Om det är Vorpal Bunny (A Chase Through the Woods) du menar så är han i "The Rustling Chapel", den poppar fram när man kommer i närheten av den.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

Japp det är det, märkte dock att det stället var lite för svårt för mig hehe
Får återkomma dit när jag har lvlat lite ^^.

Permalänk
Medlem

Är inne på min andra omgång av ffxii, första gången kom jag till tomb of rithwall men fick däng av den väggen man måste döda mina chars var runt ~lvl 15 och jag hade nog spenderat mina license points helt fel. Så nu med min andra save har jag just räddat Ashe från Levithan och är på väg till Tomb of Rithwall igen. Så nu har jag sparat upp massor av license point och undrar hur de ska spenderas.

Min lineup ser ut såhär

Vaan (Tank/dmg)
Basch (dmg)
Ashe (support/healer)
Penole backup(support/healer)

Med Ashe och Penole har jag gått långt ner i white magic för att få 10% mindre i mp kostnad men med Vaan och Basch är jag lite osäker, ska man som dmg gå på Technics?

Hur får man mist och quickenings?

Och någon som kan ge en nybörjare några tips? Har spelat många ff's men detta måste nog vara den svåraste och mest komplicerade.

Jo, jag vet att det här är en bump.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.