Flera rader i Firefox bokmärkesfält

Permalänk

Flera rader i Firefox bokmärkesfält

Finns det någon som hittat någon lösning för att ha flera rader med bokmärken i bokmärkesfältet i firefox?

Känner inte att raden jag har räcker till.

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk

Något sånt här skulle jag också vilja ha. Jag har nog säkert tre gånger så många bokmärken som bokmärkesfältsmappen egentligen rymmer, och jag kan ju inte precis köra med 1920x1200 på min skärm.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Geeks
SweClockers

Kör sidebar med bookmarks istället?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

mnja

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Kör sidebar med bookmarks istället?

Det är förvisso inte alls någon dum idé. Men det är framförallt på laptopen med 13"-skärm som jag känner det här behovet och där tar en sidebar alldeles för stor plats.

Jag tycker det känns som en addon som inte kan ta många minuter att skriva om man kan koda addons över huvud taget. Finns det någon sida där man kan requesta addons?

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk
Geeks
SweClockers

Re: mnja

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kapitalist
Det är förvisso inte alls någon dum idé. Men det är framförallt på laptopen med 13"-skärm som jag känner det här behovet och där tar en sidebar alldeles för stor plats.

Jag tycker det känns som en addon som inte kan ta många minuter att skriva om man kan koda addons över huvud taget. Finns det någon sida där man kan requesta addons?

Denna kanske funkar annars: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4072

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Annars kan man ju ha mappar där. Då fungerar det typ som med RSS-prenumerationer.

Permalänk

jag börjar mer och mer känna att jag kanske är lite manisk med hur mycket bokmärken jag vill ha snabbtillgång till, men jag har redan nu bara mappar i mitt bokmärkesfält, ändå känns det inte riktigt tillräckligt, jag skulle nog vilja ha en rad med mappar och en rad med riktigt lätttillgängliga länkar.

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Annars kan man ju ha mappar där. Då fungerar det typ som med RSS-prenumerationer.

http://persa.free.fr/files/bookmark.png

vad heter det temat du använder?

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Jag skulle tro att han använder någon version av macfoxII.

Permalänk
Medlem

japp macfoxII