Datorbutiken.com vill ha DINA synpunkter. Hjälp oss bli ditt förstahandsval!

Permalänk
Medlem

Beställde för ett tag sedan ett 8800gt (mkt nöjd lite drygt att de tog lång tid men) å nu ett ds3, 2gb corsair, E2160, scyte infinity. Å hoppas innerligen att ni skickar med mycket godis till mig för får jag inte tillrekligt med godis så jag känner mig nöjd så skickar jag helt enkelt tillbaka grejorna... för de är ju lixom de som är gjejen hade aldrig beställt om jag inte vetat att de skulle följa med godis...

Ngt ni borde ändra på är att på utförsäljningen skriva ut lite kort info om varje grej så man vet va som saknas osv... och om de är demo lagad eller returerad...

Tack DB ni är mitt förstaval beställer alltid hos er och det pga av erat godis dock borde ni ändra grejorna så de blir lättare å få grejorna på 500p osv och sedan byta ut vissa för dem börjar bli lite tråkiga emot ngt roligare...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk

Sorry för att jag inte svarat på någon veckas tid, fullt upp på annat håll. Svar på allt jag "missat" följer nedan!

Drakgore - Jag har tipsat vår produktansvarige för chassin. Som tack mailar du mig ditt kundnummer eller något ordernummer så får du en fraktfri leverans!

Webzter - Många kylare är så stora och tunga att vi inte bygger med dem då de kan slitas loss och förstöra maskinen i transporten, det är orsaken till att inte allt finns i kylningsväg. Då de flesta processorer idag alltid levereras med originalfläkt kan man ju beställa kylare separat, även om vi bygger. Vi monterar då kylaren som medföljer processorn, så kan du byta själv efter leverans. Detta förutsätter dock att du kan skruva..

Lellebror - Maila mig ditt ordernummer, inte säkert att koden varit aktiv..

Smartidiot89 - Nej, frakt baseras inte uteslutande på vikt utan även på vad du beställt. Vi har en del specialfall som subventionerar vissa typer av ordrar, exempelvis kostar en komponent aldrig mer än 69:-. I ditt fall kostar alltså inte kabeln 30:- att skicka, men tar du bort den sänker vi fraktkostnaden då den räknas som en enkel komponentorder.

ilg@dd - Kan inte se att du angivit koden, eller att den varit aktiv. Nu återaktiverad!

rallyludde - En tår faller från dbmannens öga.. Tack!!

MultiMan - Vi skall formulera om den texten lite, tack för påpekandet!

Hankoo - 09-16.

Merla - Hade du kompletterat den första ordern istället för att lägga en ny så hade du fått betala exakt den mellanskillnad du skulle, utan risk för att någon order skulle bli inaktiverad.

Aldric T - SMS-avisering skulle vara ett bra komplement, men i postens värld är inte SMSet ett komplement utan skickas istället för brev. Därför har vi valt att skicka e-Brevsavisering istället för SMS, men skall se över detta.. Quantor har dock en poäng i att kollinummret borde ge dig möjlighet att hämta ut paketet tidigare..

Mäki - Då vi inte har unika artikelnummer för varje utförsäljningsvara utan ett generellt för varje tillverkare/produktnummer så kan vi inte specificera varje vara i detalj. Vi kan alltså ha typ 7st av exakt samma vara med lite olika brister avseende tillbehören.

Har jag missat att svara på något inlägg eller fråga, posta igen!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Någon som vet öppettiderna för hämtlagret på Datorbutiken? Tänkte köra dit imorgon och hämta lite leveransklara komponenter:)

Visa signatur

På ingång: Antec P182 | Intel Q6600 @ 2.4GhZ | Thermalright Ultra-120 Extreme | Corsair HX 520W | Gigabyte P35 DS4 | Corsair XMS2-6400 @ 800MHz 5-5-5-12 | GeCube Radeon XHD3850 512MB DDR3 | Samsung SH-203N | WD Caviar XL 500GB SATA2

Permalänk
Medlem

Tja DB Mannen!
Skulle vara bra om man kunde välja ett Antec Nine hundred chassi i ''Bygg Dator själv konfiguratorn'' Ni har alla delar jag vill ha i eran konfigurator utan det där chassit som jag verkligen älskar!

Visa signatur

Corsair 600T | i7 6700K | MSI Z170A GAMING M5 | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
MultiMan - Vi skall formulera om den texten lite, tack för påpekandet!

Det ser likadant ut fortfarande, men tack för att du uppmärksammar mitt påpekande iaf.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com

ilg@dd - Kan inte se att du angivit koden, eller att den varit aktiv. Nu återaktiverad!

Nja, den där näven godis trodde jag skulle ligga i paketet ändå, brukar ju vara så.
Dessvärre blir det nog inga fler beställningar före jul för min del vad jag känner till i dagsläget.
Tack i alla fall, och en God Jul på dej. (Och alla andra också.)

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Det är en sak jag tycker är lite konstig. Om man väljer att man ska hämta paketet hos er så finns det ingen möjlighet att betala när man väl är där. Så som jag har uppfattat det iaf.. Och varför kan man inte det? Jag litar inte 100% på internet så det känns varken säkert att betla i förskott eller att betala med kort nr. Kan ni inte fixa ett alternativ så att man kan betala när man väl är där? Ni tar inte emot kontanter och det respekterar jag men ni kan väl iaf ta imot bankkort/Kreditkort?

/Mvh Klos

Permalänk

mellan 9-16 har dom öppet står på deras dörr om jag inte minns helt fel

Permalänk

Får jag bara fråga till er två ovan:

1. Finns ens möjligheten att hämta från butik?
2. Vart ligger butiken?

Hittar inge på deras sida

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Hedersmedlem

Fullständigt oacceptabelt krångel av er f.n. Mina två senaste småordrar på kablar blev aldrig bekräftade utan gick direkt till packning utan någon möjlighet för mig att ändra eller lägga till något. Varför ha den möjligheten om man inte kan utnyttja det pga ordrar som alltid är antingen obekräftade eller levererade?

Den första av ordrarna blev aldrig bekräftad under fredagen och jag skickade därför mejl sent på fredagen. Inget svar kom, utan idag, söndag får jag två mejl om att de båda gått till packning.
Den andra ordern lade jag mer eller mindre i affekt och köpte en MASSA kablar (bra pris iofs ) för att se vad som skulle hända. Samma sak med den, ingen bekräftelse, utan packning direkt. Inte bra alls.

Varför orderbekräftelser ska behöva ta evigheter hos er förstår jag ärligt talat inte. Inget var slut i lager, vilket jag fått som ursäkt tidigare.

Det finns fler märkligheter gällande andra ordrar (b2b i det fallet), men det är snart Jul så det sparar jag till senare.

Jag vill inte avbeställa eller något annat, men en av nackdelarna för mig i detta fallet var ju att jag aldrig kunde slå ihop ordrarna och spara frakt.

Detta problemet kan ju inte bara gälla mig. Orderbekräftelser har varit otroligt sega.
Att ni sedan måste göra kreditkoll på varje ny order från redan godkända kunder oavsett orderns värde (detta enligt kundtjänst) försenar också leveranserna. När ni dessutom bokför fakturainbetalningar fel, slumpmässigt skickar fakturan i paketet eller via brev och skickar RMA med vanligt postpaket till företag underlättar inte heller.
Många samtal/mejl blir det per order för att rätta till saker. Ooops...det var ju snart Jul. Over and out.

Edit: Tillägg

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Butiken ligger i staffanstorp utanför Malmö/Lund och är bara ren hämt butik
funkar jätte bra för oss som bor här nere.
och dom tar inget extra som komplett tar för att hämta varorna

Permalänk
Medlem

En av de bästa sidorna jag vet inget negativt.
+priser
+frakt
+kundservice
+sidan
- inget

Permalänk
Medlem

Skrev ett mail i helgen till er om ni kunde få in "MSI P35 NEO2-FIR". Fick ett svar idag där det stod ca "Ska meddela våra inköpare, kan vi få hem den kommer det upp på sidan" och gick in på sidan och vips, där var det! Riktigt skön känsla att känna att sånt funkar och nu ska jag bara få ihop cashen så kommer beställningen.

Annars är det väl en spara funktion för kundvagnen som hade varit briljant och på vissa produkter ordentlig beskrivning på vad som finns på t.ex http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASP5GC-MX.... Man kan iofs läsa på namnet men om man inte är så insatt så kan det vara svårt att förstå.
http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=MSIP945NE... , här har vi en fin beskrivning som man se exakt vad som finns. Har säkert tagits upp förr men går helst inte igenom 22 sidor svar.

Till sist så önskar jag bara att ni fortsätter ert goda arbete och god jul!

Visa signatur

Intel Q6600 g0 @ 3.2Ghz/ MSI P35 NEO2-FR/ Sparkle GTX 460 1gb/ 2x2048 Corsair XMS2 6400 / Scythe Ninja PLUS Rev. B/ Antec Sonata III

Permalänk

Klos_ - Vi har tyvärr dåliga erfarenheter av att lägga undan/plocka varor till ordrar som inte är betalda, detta då kunden inte har samma incitament att faktiskt hämta sin order om den inte redan är betald. Alternativet finns att handla över disk i någon av JME-butikerna som ligger i närheten, de har tillgång till samma breda sortiment som datorbutiken.com och även om inte allt finns hemma kan det beställas med snabb leverans från Centrallager.

MultiMan - Maila mig med referens till dina båda ordrar så skall jag kolla upp varför bekräftelserna inte funkat i ditt fall och även tillse att du sparar frakten på nästa order som "plåster"..

redskins - Tack för ditt inlägg! Våra inköpare är ofta på hugget när kunder kommer med tips till sortimentet, kul att detta uppskattas. Och God Jul på dig också + alla andra!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom problemen är relativt många, skulle jag helst ta detta per telefon med någon ansvarig. Det är ingen mening att ringa/mejla vanliga kundtjänst, tro mig.
Detta rör ju mer än bara två orderbekräftelser och vad jag förstår brukar du vilja "strama" upp delar av verlsamheten när det inte fungerar som tänkt. Då antar jag att du kan ha hjälp av konkret info, vilket i detta fallet lättast tas per telefon.

Skulle du vänligen kunna PMa mig ett nummer där du kan nås? Jag kan vänta att ringa tills efter helgerna om stressen är för stor just nu.

Precis som jag skrivit tidigare är inte omplåstring av mig det viktigaste, utan att ni blir bandagerade och hjälpta med diverse märkliga problem, för att använda din egen metafor.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

MultiMan - Maila mig med referens till denna tråd så börjar vi den vägen, men det kan hända att svar dröjer tills efter helgerna. Ser fram emot en givande diskussion i syfte att förbättra!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Avstängd

köpte ett fyndvara moderkort med 3 månaders garanti från er, kundtjänsten lovade mig att få ett nytt moderkort, senare ändrade dom sitt löfte att det är en f produkt (fyndvara) sen berättade jag det hela igen, sen skulle dom skicka den till mig på måndag, jo vad händer nu? jo dom skickar inte den.
sen när jag ringer dom idag orkar dom inte hjälpa mig och ger mig pengarna tillbaka
pengarna som gick till frakten då? har ni betalat tillbaka dom? Nej det har ni inte tyvärr

mailet jag skickade till datorbutiken som tror att jag är lättlurad och SOM försöker tjäna några 100 kronor från mig
ska anmäla dom till almänna reklamations mängden,
dom tror att jag går på deras arguement
nej jag har till och med sparat alla samtal

läs här så berättar jag hur det hela har gått till
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Permalänk

xfie - Off Topic, denna tråd är för tips om förbättringar. Jag sätter mig in i ditt ärende i din andra tråd och sätter punkt för diskussionen i denna tråd.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

En liten fråga, om man nu väljer montering/test av datorsystem när man beställer delar, skall då inte kylaren på processorn monteras? (om man beställer en egen så klart) Står ju ingen information ngnstans att den inte monteras. Jag själv tar det för givet att den monteras eftersom jag har betalat för den tjänsten. Är ni rädda att den skall lossna så får ni helt enkelt packetera bättre...

mvh
Fredrik Lite mer information efterlyses.

Permalänk
Medlem

Tycker er support har blivit långsammare. Tog 5-6 dagar för att få svar på en fråga.

Sen tycker jag ni flackar lite väl mycket i priserna. Ena dagen är det 2295kor för 8800Gt sen är det 2090, sen är det 2395kr. JAg förstår inte redigt vad ni gör..

Sen en annan sak är att jag får minst 3st äktetsmedelanden varje gång jag är inne på er sida.

Exempel: http://img170.imageshack.us/my.php?image=bildeh7.jpg

Inte för jag är någon som skulle lura er, eller så men jag kan förstå varför ni har det så.

Dock är en av de som jobbar på JME-data i Malmö ganska efterbliven (Enligt mig då).

Jag gick in på Jme-data i Malmö(Inte trelleborgsvägen.)

J = Jag
F= Försäljaren

J= Hej! Jag skulle vilja få reda på lite vad lite olika delar kostar hos er.
F= Okej, men då kan du ju gå hem och kolla på får hemsida.
J= Varför ska jag gå hem när jag är här?
F= För att det går snabbare att se vad allt kostar då, och sen är det ganska fullt har ju

Helt falskt då det var jag och 2-3 andra personer som var där inne. Och de andra 2 var inte i kassan eller sökte hjälp.

J= Vadå fullt? Det är ju typ bara jag här.
F= Just nu ja, men vid 13.00-tiden så kommer det alltid inte väldigt många.
J= Men klockan är 12.40
F= Men jag ska dricka upp mitt kaffe, "Ta en pepparkaka"
J= Jag skrattade lite. Tänkte att det var den sämsta servicen jag varit med om typ.
F= Var det något mer du ville fråga?
J= Ja, Vet ni när ni får in 8800GTS 512mb? Vilket märke som helst förutom Albatron (Då jag har hört att det kan finnas smuts och sånt i fläktarna och på korten).
F= Det var synd, det är den billigaste vi har, "VÄnde skärmen så jag kunde se".
J= "Jag såg att det var 8800GTS 640mb inte 512 så jag tyckte det var onödigt att fråga mer." Jävligt dåligt.

Jag förstår inte att ni överhuvudtaget gick ihop med dem. Stötte väl bara på en redigt dåligt försäljare får man väl hoppas på.

Synd att ni inte tar emot pengar i kassan, Så jag köpte på ett annat ställe ist. Tänkte beställa hos er hela tiden. Men när man inte kunde betala i kassan så blev det ett annat ställe ist.

En annan sak är att ni borde titta på andra återförsäljares sidor om ni vill vara billigast. Sen skulle jag villja att det stod hur många artiklar ni har inne. Typ Gainward 8800GT
>40st i lager.

Typ som komplett har det. Så man vet att man har någon chans att få något som många vill ha. Så man inte bara beställer när det står: I lager för omgående leverans, och så är det bara 1 kort kvar som någon redan har tagit.

/Mvh Klos, hoppas du orkar läsa

Permalänk

dp1988 - Jo, det du beställt skall monteras om du inte beställt en heffa-kylare från sortimentet utanför "Bygg din egen dator". Maila mig med referens till ditt ordernummer så jag får se om något gått snett.

Klos_ - Jag har läst och även agerat.. Maila mig med referens till tråd/kundnummer så skall jag se vad jag kan göra för dig, både för bemötandet i butiken och för att föra en diskussion kring ditt inlägg. Tack!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Måste bara flika in lite om JME sen jag läste klos inlägg.
Har varit inne på JMEs butik på Eurostop i Halmstad ett par gånger under sommaren/hösten.
Stor, rymlig, ljus och fin. Synd bara att det är så svårt
att få störa personalen när de står vid kassan och har trevligt tillsammans.
Jag menar de kunde ju få sälja nåt. Hemsk tanke.

Permalänk

OBS GÄLLER JME

En kompis har sitt Asus gf 7900gt inne på rep hos jme. Efter 2 månader kommer dom fram till att kortet är defekt o skall bytas ut.
Nu skulle han få ett nytt kort o blev erbjuden ett 8600gt istället " för det är lika bra" sa dom i telefon.

Kan säga att han godtog inte det, då kom dom fram till att dom har ett till 7900gt i någon av butikerna så då skulle han få det om det fortfarande fanns hemma. Men nejdå det kortet som stog till salu på hemsidan var ett trasigt returkort.
Undrar vad det blir för kort som kommer tillslut.

DBmannen tack för hjälpen med mitt ärende föresten :):):)

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600x
32gb ram
Asus Rog Strix B550-e gaming
Asus Rog Strix RTX 2070 oc

Permalänk

_Klos - Du och jag har en pågående diskussion via mail, ser fram emot att föra denna med dig den vägen.

SUMITOMO - Jag har meddelat butikschef och ledning om detta, tacksam informationen. Maila mig..

Lellebror - Vi och JME har idag gemensam returhantering, be din kompis kontakta mig med referens till sitt ärendenummer så jag kan finna ärendet, samt vilken butik detta hanterats i.

Allmänt gäller att vi på datorbutiken.com/JME under sommar/höst haft ett hästjobb med att sammanfoga alla delar av de båda företagen till en enhet. Nu ikväll klippte vi den sista kontakten mellan JMEs gamla system och de nya gemensamma, så nytt från idag är att JME Data fått en ny hemsida som i första version inte är någon skönhetstävling (i vart fall inte värd plats på prispallen men den fungerar bra och visar vad som finns i lager i de olika butikerna i realtid - något som varit bekymmer tidigare. JME-butikerna har nu också tillgång till hela datorbutiken.com's sortiment över disk för de som föredrar att handla i butik, och nu vill vi ställa er en fråga..

Vad skulle få er att handla i JME-butikerna, ni som har en sådan i er närhet? Jag vill veta allt ni kan komma på, ris och ros, men kanske främst vad vi kan bli bättre på! I vanlig ordning belönar jag bra förslag, men även information om vad som kanske fungerat mindre bra i butik som hjälper oss nå mål. Jag är öppen för att föra en dialog kring allt som kan göra oss bättre, och nu när allt "limmats ihop" är vårt nästa steg att göra JME Data till ert förstahandsval när det kommer till att handla "på riktigt"

Jag ser fram emot en konstruktiv dialog, tack på förhand!!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com

Vad skulle få er att handla i JME-butikerna, ni som har en sådan i er närhet? Jag vill veta allt ni kan komma på, ris och ros, men kanske främst vad vi kan bli bättre på! I vanlig ordning belönar jag bra förslag, men även information om vad som kanske fungerat mindre bra i butik som hjälper oss nå mål. Jag är öppen för att föra en dialog kring allt som kan göra oss bättre, och nu när allt "limmats ihop" är vårt nästa steg att göra JME Data till ert förstahandsval när det kommer till att handla "på riktigt"

Jag ser fram emot en konstruktiv dialog, tack på förhand!!

Angående att handla i butik över disk, så skulle jag antagligen göra det om det nu funnes någon DB eller JME-butik i närheten..
Finns det några planer på att öppna en butik i mellannorrland typ Sundsvall med omnejd?

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

ilg@dd - Nya etableringar diskuteras givetvis, men med tanke på landsänden vi börjar i känns norrland tyvärr lite avlägset i dagsläget..

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
ilg@dd - Nya etableringar diskuteras givetvis, men med tanke på landsänden vi börjar i känns norrland tyvärr lite avlägset i dagsläget..


Synd, fast då slipper man ju göra en massa impulsköp iofs.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Måste hålla med om vad Klos sa. Jag vet inte om det beror på om det är att ni har mycket att göra just nu p.g.a julhandel, men jag tycket i alla fall att kundservicen har varit seg de två senaste veckorna. Skickade iväg ett mail för runt två veckor sedan och fick det 5-6 dagar efter. Några dagar efter det skickade jag ett annat mail men har fortfarande inte fått svar. Det är väldigt synd och hoppas att enbart är en engångsföreteelse. För kundsupporten är verkligen en grundpelare för ett framgångsrikt företag.

I mitt fall har det varit hyffsat irriterande. Jag beställde nämligen ett datorpaket inkl. montering den 16e, men fick den 18 eller 19 reda på att den DVD-brännare/spelare som jag hade valt, hade blivit försenad på obestämd tid. (Asus DRW-1814BLT DVD±RW Dual-Layer 18X BLACK Retail S-ATA). Frågan i mailet gällde om man kunde byta ut denna mot en annan som låg utanför "bygg din egen dator" sortimenten, och om priset på hela paketet kom att ändras p.g.a. detta.

De flesta vill ju ha sin dator så fort som möjligt, men om det är så att jag inte får svar på mina frågor i tid så hinner ju den försenade brännaren komma in i lager under tiden. Resultatet av detta blir ju då att supporten egentligen inte kan hjälpa en med detta vilket är rätt så trist

Visa signatur

(''')O.o(''')----->Say's *Roooar!*

Permalänk

kanesia - Det har varit väldigt mycket just innan Jul, normalt är svarstiden på mail några timmar. Maila mig ditt ordernummer så skall du få en fraktfri leverans till nästa gång som en liten ursäkt för att du inte fick hjälp i tid.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Joo jag har faktiskt en sak att klaga lite på det är så att jag vill ha hårda karameller som man kan suga på inte geisha, fazer, dumle. För dom mumsar man i sig så fort sedan blir man tröstig och måste dricka, vilket leder till att man råkar tappa ut julmusten på moderkortet. Så nu måste jag beställa ett nytt...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.