Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk

Gjorde en rätt dum grej igår kväll. Dummaste bedrift genom tiderna är väl dock att ta i...
Satt framför datorn och lekte frånvarande med ett par öronproppar som blivit över sen en konsert. (Rätt stora. Stänger ute ALLT (för mycket)). Har hur som helst en i örat (Vet verkligen inte varför) och då ringer telefonen. Glömmer helt av öronproppen och svarar med samma öra mot luren.
- Ja, hallå! Robin här!
*Tystnad*
- Hallååå?
*Tystnad*
-Hallå?!
*Tystnad*
- Skit i det då!... jävla idioter..
"FUCK öronproppen!".
- Uhm, nu hör jag dig heeej! Ööö.. Telefonen glappar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Ja jag har dödat en kille en gång.

http://www.youtube.com/watch?v=CrLPjvqAqlM Hohohoh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
http://www.youtube.com/watch?v=CrLPjvqAqlM Hohohoh.

Den där är så grymt klockren!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Gjorde en rätt dum grej igår kväll. Dummaste bedrift genom tiderna är väl dock att ta i...
Satt framför datorn och lekte frånvarande med ett par öronproppar som blivit över sen en konsert. (Rätt stora. Stänger ute ALLT (för mycket)). Har hur som helst en i örat (Vet verkligen inte varför) och då ringer telefonen. Glömmer helt av öronproppen och svarar med samma öra mot luren.
- Ja, hallå! Robin här!
*Tystnad*
- Hallååå?
*Tystnad*
-Hallå?!
*Tystnad*
- Skit i det då!... jävla idioter..
"FUCK öronproppen!".
- Uhm, nu hör jag dig heeej! Ööö.. Telefonen glappar..

Haha. Min mor sover med öron proppar. Det gör föresten min plast fader också. Båda snarkar och klarar inte av ljudet. Iaf har min mor speciella som är varmt gummi du stoppra i örat för att få perfekt form. En natt så drömde hon att hon tuggade tuggummi och vaknade upp av att hon låg och åt en av sina öronproppar

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Surfat porr på farsans dator och blivit upptäckt. Men det har väl hänt oss alla, men det blir lite pinsam stämning dagen efter xD

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
I ordning av konstighet:
1. Krossat baklyktan på grannens merca med näsan av misstag (polisanmäld för skadegörelse dessutom) trots att morsan betalade en ny.
2. Ramlat 4½-5 meter och landat på huvudet... bröt lillfingret. Dessutom fullt övertygad om att det bara var ur led så man satte sig och slet i det för kung och fosterland...
3. Högg läkaren i armen med bedövnings-sprutan på sjukan efter att #2 inträffat, bannlyst från den akutmottagningen tills de glömde bort det...
4. Krossat svanskotan efter ett 12m hopp med snowracer
5. Krossade min egen handled efter att man blivit förbannad på att en brud i mitt lag i en volleyboll-match inte ens kunde slå en passning
6. Cycklat utan att hålla i styret i nedförsbacke när styret viker sig... landade på ansiktet och fick se ut som en mumie i ett par veckor...

Sen ett multum av andra saker, mend e klassas in på en gemensam sjunde plats

Skönt med folk som är på *hugget* :D;)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Surfat porr på farsans dator och blivit upptäckt. Men det har väl hänt oss alla, men det blir lite pinsam stämning dagen efter xD

Skaffa flickvän eller egen dator så slipper du de problemet:P

Permalänk
Medlem

Ingen gradering av klantighet utan bara en numrerad lista.

1. I somras cyklade jag in i en bil och blev sjukskriven i 2 veckor pga skadorna jag fick. Har fortfarande problem med Ischias sen dess. Cyklade i full fart nerför en backe och en bil kommer ut från en sidogata och jag brakar rakt in i sidan på den. Blev en skaplig buckla i dörren efter mitt huvud. Jag landade på svanskotan och ryggen på asfalten efter att ha slagit i huvudet i dörren.

2. Senaste supporterresan (hockey) jag åkte på så gick jag på bussen på en av de sista hållplatserna. Det var lite tidigt på morgonen så det var ganska mörkt ute och jag slänger in väskan och flaggorna jag hade med mig i bussens lastutrymme. Går på bussen (där det är nedsläckt och väldigt mörkt) och väl på bussen utbrister jag ungefär "Oj! Här var det mörkt." Precis samtidigt som chauffören tänder lampan och jag tittar rakt på en mörkhyad familj. Som tur var skrattade dem åt det då de förstod att jag inte menade något illa.

3. Den gången jag skulle ta med lillasyrrans kompis på fest och se till att hon inte gjorde bort sig genom att hångla med någon och se till att ingen var på henne då hon var 15 år vid tillfället. Det gick finfint tills jag jag själv hånglade med henne för att jag tagit "någon" öl. Lite konstig situation när man vaknade i samma säng dagen efter. (som tur var var det bara hångel)

4. Försöka dölja för mitt ragg att jag hade KK (nej jag gjorde inget med mitt KK när jag dejtade\raggade på någon annan, jag vet hur otrohet känns). Det gick skitbra tills de båda var på en gemensam fest någon dag senare och började snacka om mig.. Som tur är är jag fortfarande kompis med båda.

5. Den gången jag drog hem med en tjej och kom på efter att jag gått in i lägenheten att jag varit med hennes storasyster i samma lägenhet och just den storasystern var på väg hem (ja jag drog fortare än kvickt). Har inte träffat någon av dem sen dess.

6. På högstadiet vred jag sönder knät när jag skulle upp på cykeln. Knakade och kändes konstigt i hela knät och envis och dum som man är så cyklade jag vidare. Dagen efter blev det akuten med ett knä svullet som en fotboll (lite överdrivet kanske men ni förstår poängen). Brosk och massa jävulskap och knät hoppar och knakar lite som det vill ungefär 10 år senare.

Har gjort massa andra saker också men det är väl dessa jag kommer på just nu som inte är "vanliga" saker som bara händer.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
5. Den gången jag drog hem med en tjej och kom på efter att jag gått in i lägenheten att jag varit med hennes storasyster i samma lägenhet och just den storasystern var på väg hem (ja jag drog fortare än kvickt). Har inte träffat någon av dem sen dess.

Det har hänt mig med! Följer med en tjej hem och står där i hallen, full som en örn och undrar: "Har jag inte pillat på detta nyckelskåpet innan?". När jag kom på mig själv med hur det låg till var jag så trött att jag inte ens orkade gå hem och låg och hoppades på en trekant. Det blev regular sex med en spya i en spann frammot morgonen istället

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
3. Den gången jag skulle ta med lillasyrrans kompis på fest och se till att hon inte gjorde bort sig genom att hångla med någon och se till att ingen var på henne då hon var 15 år vid tillfället. Det gick finfint tills jag jag själv hånglade med henne för att jag tagit "någon" öl. Lite konstig situation när man vaknade i samma säng dagen efter. (som tur var var det bara hångel)

Jag läste lite snabbt och såg inte det viktiga ordet "kompis".
Vet din syrra om detta?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Jag läste lite snabbt och såg inte det viktiga ordet "kompis".
Vet din syrra om detta?

Haha lite fel om man missar det ordet.
Och jag hoppas och antar verkligen att hon inte vet något. Hon har ju inte sagt något och både jag och kompisen ångrade oss så ingen av oss har sagt något

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

gavve is the man haha, hur gammal var du när du hånglade upp henne?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
gavve is the man haha, hur gammal var du när du hånglade upp henne?

22 var jag då! Och full var jag Hon fyllde 16 strax efter händelsen ska jag väl tillägga också.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Haha den är inte dålig! Mina polare tyckte jag var äcklig när jag snackade (endast) med en tjej som var 93a (hon gav mig sitt nummer på en perfymlapp, utan och säga något), och jag är 89a. Hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Haha den är inte dålig! Mina polare tyckte jag var äcklig när jag snackade (endast) med en tjej som var 93a (hon gav mig sitt nummer på en perfymlapp, utan och säga något), och jag är 89a. Hehe

Ålder är bara massa siffror! Så länge man trivs med varandra och det är lagligt så varför inte? Jag har mött tjejer som är 25 och omognare än tjejer som är 15

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Har väl inte gjort jättemycket dumt och det mesta när man är tokfull så det orkar jag inte ta upp/minns inte.
Några småsnatterier när man var en liten skitunge är man väl inte så stolt över kanske.
Sen nån gång i låg/mellanstadiet (liten skitunge alltså) så låste en polare och jag alla toaletter som gick inifrån, ett flertal gånger. Vilket ledde till att läraren fick förklara för klassen att någon stackars tjej hade kissat på sig för att nån buse låst en massa toaletter och de som inte gick att låsa inifrån var upptagna för tillfället. Ajabaja. Vi blev iaf aldrig påkomna dock. Goda tider.

Några år senare råkade jag och en annan polare tända eld på en stor satans trädkoja (byggd på marken i princip, dock) som vi och några andra byggt.
Skulle fixa golvvärme genom att elda under kojan... typ.
Blev lite pinsamt med brandkår och föräldrar osv.
Andra kompisar fick samtal från socialen där dom frågade om du visste vilka gangsters deras barn hängde med
Farsan fick också ett samtal föresten, där han blev frågade om det var bråkigt hemma och om han söp osv -.-
Extra trevligt är att dagen innan hade vi överlåtit den fina kojan till min stolta yngre bror eftersom vi tröttnat på den/börjat bli för gamla ansåg vi och dessutom hade killen som gjort största jobbet brutit benet några dagar innan och låg på sjukhus när vi ringde och berättade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rapzidi

Skulle fixa golvvärme genom att elda under kojan... typ.

Haha, smidigt!

Mina dummaste bedrifter är på motorvägar runt om i landet kl 3-4 mitt i natten när jag hade hela vägen för mig själv... Ni kan ju gissa vad som hände då.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Tjafsat om diverse saker med mitt ex och tyvärr av min egna dumhet skicka iväg ett par mindre lämpliga samt andra grejer, pågått länge orkar inte inte gå in i detaljer på allt. Men ska iaf in på Rättegång nästa helg :(.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve

3. Den gången jag skulle ta med lillasyrrans kompis på fest och se till att hon inte gjorde bort sig genom att hångla med någon och se till att ingen var på henne då hon var 15 år vid tillfället. Det gick finfint tills jag jag själv hånglade med henne för att jag tagit "någon" öl. Lite konstig situation när man vaknade i samma säng dagen efter. (som tur var var det bara hångel)

Råkade hångla med en kompis lillasyrra på en fest för nått år sedan. Jag var väl 21 och hon typ 16 tror jag. Och kompisen såg spektaklet.

Turligt nog skrattade han bara gott åt det dagen efter, när jag kom och bad om ursäkt på mina bara knän.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Haha den är inte dålig! Mina polare tyckte jag var äcklig när jag snackade (endast) med en tjej som var 93a (hon gav mig sitt nummer på en perfymlapp, utan och säga något), och jag är 89a. Hehe

4 års skillnad? Wtf? Vad är det att bråka om?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
4 års skillnad? Wtf? Vad är det att bråka om?

Det är ganska mycket i den åldern... (Din ålder) / 2 + 7 = lägre än så är inte ok bra tumregel. Det gavve gjorde är ju i ett ypperligt exempel på vad som absolut inte är ok.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Det är ganska mycket i den åldern... (Din ålder) / 2 + 7 = lägre än så är inte ok bra tumregel. Det gavve gjorde är ju i ett ypperligt exempel på vad som absolut inte är ok.

Så du tycker man ska gå och fråga folk efter deras ålder innan man strular med dem också? Lite svårt att veta om en person är 17 eller 19 faktiskt.

Nu menar jag inte att jag inte visste om tjejens ålder och att jag gjorde rätt men är det inte dumt att gå runt och tänka ålder? Jag har mött 17 åringar som är bra mycket mognare än vissa 23 åringar som exempel. Ålder är bara massa siffror tycker jag. Har man kul ihop så go for it!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Så du tycker man ska gå och fråga folk efter deras ålder innan man strular med dem också?

Alltså, jag skulle ju ljuga om jag sa att jag alltid hade frågat före, men om man går ut på en klubb så kan man ju vara ganska säker på att det inte är någon som är under 18. Under 18 är iaf inte ok i min mening. Om det är hemmafest så brukar jag inte hänga på sådana där det är massa 15, 16, 17-åringar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve

Nu menar jag inte att jag inte visste om tjejens ålder och att jag gjorde rätt men är det inte dumt att gå runt och tänka ålder? Jag har mött 17 åringar som är bra mycket mognare än vissa 23 åringar som exempel. Ålder är bara massa siffror tycker jag. Har man kul ihop så go for it!

Ålder är inte bara massa siffror, en tjej som är 17 har förmodligen inte alls samma uppfattning som en tjej som är 23 när det gäller alkohol, strul etc. Hade min syrra varit 15 och hånglat med en 22 årig kille hade jag nog lackat ur, sen kan man ju undra varför man inte kan gå på folk som är iaf i sitt ungefärliga åldersspann. Eller tycker du det är ok att någon som är 22 år är tillsammans med någon som är 15 år? :s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Det är ganska mycket i den åldern... (Din ålder) / 2 + 7 = lägre än så är inte ok bra tumregel. Det gavve gjorde är ju i ett ypperligt exempel på vad som absolut inte är ok.

Isåfall hade jag aldrig blivit ihop med tjejen som nu är mitt ex.
Hon hade å andra sidan mer erfarenhet och visste mer om livet än vad jag gjorde då.

Har iofs strulat med ännu yngre och jag kan förstå din poäng. Brist på livserfarenhet kan ställa till det en hel del. En 15-16 åring är t.ex. otroligt lätt att manipulera. Läskigt lätt t.o.m. Fast å andra sidan så kan en 38 åring också vara det ifall hon är lite allmänt dum i huvudet.
Blandar man sen in alkohol i bilden så är det bara dåligt.

Sen är det ju rätt läskigt att vara på privata fester. Minns när jag var 18 och började flörta med en tjej. Skitsöt, snyggt sminkad. Rolig och smart var hon också. Satt och snackade med henne en hel kväll. Det var något dock som skavde i bakhuvudet. Svaren man fick var inte alltid det man förväntade sig.
Innan man gick hem så passade man dock på att fråga hur gammal hon var.
Tolv... Wtf... Var väldigt förvirrad och tackade nej till att festa där igen när jag blev tillfrågad.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Hahahaha, snacka om snedsteg

Permalänk
Medlem

Tolv haha, nice one. Den där kurvan är ju inte riktigt linjär. Ju äldre man blir ju mer accepterat blir ålderskillnaden. Men jag är 19 nu, fyller 20 strax. 17 och upp tycker jag är okej nu. 16 njae, isåfall ska det vara något extra ordinärt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Tolv haha, nice one. Den där kurvan är ju inte riktigt linjär. Ju äldre man blir ju mer accepterat blir ålderskillnaden. Men jag är 19 nu, fyller 20 strax. 17 och upp tycker jag är okej nu. 16 njae, isåfall ska det vara något extra ordinärt.

Det är ju det som är så bra med (din ålder)/2 + 7, ju äldre du blir, desto större är den acceptabla åldersskillnaden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Ålder är inte bara massa siffror, en tjej som är 17 har förmodligen inte alls samma uppfattning som en tjej som är 23 när det gäller alkohol, strul etc. Hade min syrra varit 15 och hånglat med en 22 årig kille hade jag nog lackat ur, sen kan man ju undra varför man inte kan gå på folk som är iaf i sitt ungefärliga åldersspann. Eller tycker du det är ok att någon som är 22 år är tillsammans med någon som är 15 år? :s

Det är ju stor skillnad på att strula med någon och att vara tillsammans med personen. Jag har hånglat med några tjejer som är 20+ som jag i efterhand inser att jag inte ens skulle vilja prata med ungefär. Medan hon "15 åringen" är en av de vettigaste personer jag känner.

Jag tänker iaf inte hålla på och tänka på hur gamla personerna jag umgås med (eller vad man nu gör) är. Jag går efter hur personerna är och beter sig då jag har umgåtts med tjejer som är 25 och legat med 95% av sina killkompisar, älskar smink och är sjukt omogna. Då umgås jag hellre med en 16 åring, vare sig det är en kille eller tjej som har samma intressen som en. Det är det jag menar med att ålder bara är siffror!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Det är ju stor skillnad på att strula med någon och att vara tillsammans med personen. Jag har hånglat med några tjejer som är 20+ som jag i efterhand inser att jag inte ens skulle vilja prata med ungefär. Medan hon "15 åringen" är en av de vettigaste personer jag känner.

En 15-åring är bland de vettigaste personerna du känner? Det känns som det säger mer om dina vänner än om 15-åringar. Det är skillnad på att strula med någon och att vara tillsammans med en person, jag skulle hellre strula med en 18-åring än vara ihop med densamme.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve

Jag tänker iaf inte hålla på och tänka på hur gamla personerna jag umgås med (eller vad man nu gör) är. Jag går efter hur personerna är och beter sig då jag har umgåtts med tjejer som är 25 och legat med 95% av sina killkompisar, älskar smink och är sjukt omogna.

Ok, du verkar ju ha en ganska konstig uppfattning här, att en tjej ligger med killkompisar och älskar smink är det alltså någonting som klassas som sjukt omoget eller negativt? Det känns som du drar ganska stora växlar av små grejer. Klart det finns omogna tjejer som är 25, men det går nog fan tusen gånger så omogna 15-åringar på varje 25-åring.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve

Då umgås jag hellre med en 16 åring, vare sig det är en kille eller tjej som har samma intressen som en. Det är det jag menar med att ålder bara är siffror!

Jag brukar sällan dela mycket i varken livserfarenhet, intressen etc med 15-16-åringar. Tycker man märker ganska stor skillnad när det gäller samtalsämnen etc. Jag tycker iaf inte att det är normalt en man som är 22 (har för mig att du var 22) umgås med en 16-åring, på annat än helt platoniskt sätt, vilket det uppenbarligen inte alltid verkar vara för dig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Ok, du verkar ju ha en ganska konstig uppfattning här, att en tjej ligger med killkompisar och älskar smink är det alltså någonting som klassas som sjukt omoget eller negativt? Det känns som du drar ganska stora växlar av små grejer. Klart det finns omogna tjejer som är 25, men det går nog fan tusen gånger så omogna 15-åringar på varje 25-åring.

Jag ursäktar mig om jag är dålig på att uttrycka mig i text då jag har allmänt svårt för det. Det jag menade var inte att det är omoget att gilla smink utan att det inte är något jag själv är intresserad av och jag hellre umgås med personer som har samma intresse vare sig personen är 16 (som hon är nu) eller 30 som en kompis nere i Göteborg är. Så ursäkta om det uppfattades fel! Och alla människor ser på saker olika så är det och har alltid varit. Börjar bli lite oft då denna tråd handlar om dumma saker man gjort!

Back ont:
Gjorde en rätt dum sak idag. Skulle fixa hem en bil som stod ungefär 9 mil hemifrån. 2 mil hemifrån åt andra hållet stod trailern vi skulle använda. Hämtade en bil som vi skulle dra den med. Smarta som vi är så backar vi upp bilen mot kärran och ska precis koppla på kärran när vi inser att bilen inte har dragkrok. Då kände man sig smart och duktig kan jag tala om.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."