Permalänk
Medlem

jag vill också vara med på rocket race och pirat-grejen, lägg till mig på xbox live, min tag är:

moraga

Permalänk
Medlem

Har nyss skaffat xbox 360 och halo och skulle uppskatta om jag fick några namn att lira med. Trodde det bara var att random joina någon server, men så var inte fallet.

Heter "Aaay" på xbox live.

Tack på förhand.

Edit: Har laggt till några id:n från den här tråden. Hoppas det är okej.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Har nyss skaffat xbox 360 och halo och skulle uppskatta om jag fick några namn att lira med. Trodde det bara var att random joina någon server, men så var inte fallet.

Heter "Aaay" på xbox live.

Tack på förhand.

Edit: Har laggt till några id:n från den här tråden. Hoppas det är okej.

Visst kan du joina en random server?
Gå till "Matchmaking", sen ställer du in vilken typ av spel du vill köra (Slayer, CTF, VIP mm), sen tar du "Start matchmaking" och tada!

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Haha, jag måste ha varit hög som missade det. Tack!

Permalänk
Medlem

Tjena har varvat Halo men det visas som om jag inte har gjort det enligt spelet så har jag inte klarat en bana , vilket jag finnner oerhört jobbigt men jag har spelat om den men då genom den sista checkponten hmm skall testa o spela om hela den banan segt någon som råkat ut för samma problem?

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk

När jag spelade Co-op via liven spelade jag inte igenom hela banan, utan fortsatta på den ensam vid ett senare tillfälle (från checkpoint i mitten). Fastän jag hade klarat banan fick jag inte poäng för det, så jag spelade om den igen från början. Dock hade jag ju klarat av banan innan jag klarade hela spelet så jag vet inte om du måste lira om slutet också, men du måste iaf spela om den banan du inte fick poäng för.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

Hey

Jag har precis skaffat ett Xbox med Halo 3 och söker motstånd Lägg gärna till mig på friend list, mitt nick är "Lomm3n".

Ska lira ikväll från 22.30 eller nåt.

edit: gick igenom tråden och la till XX antal på min friend list

Permalänk

Följer det inte med 1 månad gratis live gold i Halo 3 Limited Edition consolen??? Jag köpte den helt ny i en spelbutik och inte ett spår utav "1 month free"(förutom i "manualerna") ='(

Tacksam för svar!

Permalänk
Inaktiv

det är väl bara att göra ett live konto?

Permalänk

Som sagt, skapa ett konto, tror man får välja silverkonto eller liknande så skall det dyka upp erbjudande om att man får gratis guldkonto första månaden.

Permalänk
Medlem

Tjena är sugen på att klara Halo på svåraste (har även några kvar på näst svåraste ) om någon är sugen på att lira klart dessa så är de bara att adda mig. Kommer att lira i natt

GamerTag : Jens Hjerpe

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk

Tjo!

Tänkte höra med er om det är någon som har en clan i halo 3 så extremt trött på alla randommatcher.

Kan ju höra av er om så är fallet.

Gametag: Daanjeel

Permalänk
Inaktiv

Nu har jag spelat ut spelet, ganska kul SP men jag har lirat bättre. Gillar dock Halos scifi kännsla. jag har dock en fråga:

Dog mästerkocken på slutet? Han var väldigt säker att det skulle gå bra när han var där i trunken på det feta skeppet de åker iväg med på slutet. Stack han och Cortana till nåt soligare ställe? Blir det inte jobbigt att bo ensam med en AI?

Dold text
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Nu har jag spelat ut spelet, ganska kul SP men jag har lirat bättre. Gillar dock Halos scifi kännsla. jag har dock en fråga:

Kolla genom alla eftertexterna. Det händer lite till.. Orkar du inte det är svaret:

nej, de klarar sig men svävar iväg i vraket och väntar på halo 4

Dold text
Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Tjena ifall det är någon som är sugen att klara Halo på det svåraste så är det bara adda mig så fixar vid det

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii