Diablo 3 Tråden!

Permalänk
Medlem

Diablo 3 Tråden!

Det verkar som Diablo 3 kanske kommer i år på Blizzcon, i alla fall enligt denna hemsida: http://www.starcrafttwo.com/starcraft-2-news/diablo-3-at-bliz...

Så därför behövs det nog en tråd.

Vad har ni för förväntningar på ett eventuellt Diablo 3? Kommer ni köpa det? Diskutera!

Permalänk
Medlem

kommer det, så kommer jag köpa det utan tvekan, så länge det inte blir ett MMORPG som kostar en massa per månad

Permalänk
Avstängd

Jag längtar efter Diablo III och kommer lätt att köpa det även om det kommer att kosta i månaden!

Det var ju inte länge sedan Blizzard rapporterade att dom kommer attt släppa Starcraft II så då tvivlar jag tyvär på att dom kommer att släppa Diablo III redan om 1år, dvs samtidigt som Starcraft II lanseras. Då finns risken att många köpare tvingas att välja mellan Diablo III och Starcraft II på grund av ekonomiska eller tidsmässiga skäl.

Permalänk

Om det blir bättre an SC2 och inte sticker hål på sin Diablo-ram så blir det bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag köper det även om jag inte har råd då xD

Permalänk
Avstängd

Hoppas dom inte sätter in att man måste köpa för att lira på deras servrar som på WoW.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Hoppas dom inte sätter in att man måste köpa för att lira på deras servrar som på WoW.

Om du menar att man måste köpa spelet så tror jag inte dom delar ut det gratis Men jag tror du snackar om månadskostnaden och det vill man ju hällst slippa.

Permalänk

omg, omg, omg.

Blir ett instant-buy om/när det släpps, såvida det inte blir månadskostnad, då blir det en ordentlig funderare...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

Ska bli kul att se hur många uppföljare de kan göra innan spelen blir som Lost..
Alltså bara fortsätter utan substans...

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne888
Om du menar att man måste köpa spelet så tror jag inte dom delar ut det gratis Men jag tror du snackar om månadskostnaden och det vill man ju hällst slippa.

Mm. Sånt man måste betala varje månas som på Wow 88:- eller vad det är.

Permalänk

lönt att göra en tråd om ett spel som inte finns? och inte kommer finnas på minst 5 år

Permalänk
Medlem

Kommer det ska jag ha det på releasedagen. Köper nog ett åt min flickvän också isåfall. Lite synd att det som sagt med all säkerhet kommer att ha en månatlig kostnad, men det får man väl leva med. Skulle vara bättre om alla MMO-företag implementerade det här med att man bara betalar för den tid som man aktivt spelar, det skulle vara mycket bättre...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk

kommer det så slår jag upp ett tält utanför game i skellefteå!!

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Avstängd

Hej DeereMannen Känner man dig eller?
Dela tält?

Permalänk
Medlem

eu.diablo.com leder till BlizzCon sidan...

diablo3.se kanske kommer i år ändå

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blomkungen
jag köper det även om jag inte har råd då xD

Håll dig till ämnet tack. Inget nonsens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JB9
Håll dig till ämnet tack. Inget nonsens.

Jaha hej så du är ny moderator här på forumet.
Jag tror nog Diablo 3 kommer sen också, skulle inte förvåna mig i vart fall.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk

Vissa saker han skrev om var lite långsökta, men visst lär det komma.
Frågan är när bara.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

tror det kommer inom en 5årsperiod iaf. blev ju 10år för sc2. samma för dibbe3?

tror inte man blir besviken, om dom håller sig till det klassiska på samma sätt som dom gjorde med sc.

ett till tält utanför ske-å!

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Jaha hej så du är ny moderator här på forumet.
Jag tror nog Diablo 3 kommer sen också, skulle inte förvåna mig i vart fall.

Nej, han är inte moderator på något vis. Däremot är han avstängd pga att han leker hobbymoderator i forumet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Är det inte några utvecklare från gamla diablo som håller på utvecklar hellgate:london?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Är det inte några utvecklare från gamla diablo som håller på utvecklar hellgate:london?

Mjo. En man vid namn Bill Roper?, vet inte om det är mer folk

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk

Vet inte om någon har skrivit eller sett det här men på blizzcons hemsida skriver dom om beta keys till ett kommande blizzard spel, dom nämner inte starcraft2 så vafan

Citat:

BlizzCon Swag, Beta Key and Murloc Suit! - 6/4/2007

We'll be handing out plenty of Blizzard swag at BlizzCon for attendees to show off to their friends. However, we wanted to give out even more, so we'll also be providing a beta key for an upcoming Blizzard game. If you're not enticed yet, you should definitely check out the in-game murloc suit, an item that can be redeemed and given to your favorite World of Warcraft character. Love or hate the murlocs, you won't want to miss this opportunity to blend in with them!

länk http://www.blizzard.com/blizzcon07/

edit: låter ju iofs lite mysko att dela ut beta keys till ett spel som dom inte anonserat ännu men vad vet man

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Avstängd

Jag hoppas att inte piratkopieringen förstör för detta utmärkta spel. Det tråkiga är att jag inte ens har klarat Diablo II på långa vägar och min ålder börjar ta ut sin rätt när det gäller snabba reflexer som krävs ibland för att överleva

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Jag hoppas att inte piratkopieringen förstör för detta utmärkta spel. D

Fel att säga att piratkopiering förstör spelbraschen när dom säljer mer än någonsin. Sen om ett D3 skulle komma så skulle folk köpa det för möjligheten att spela online..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

feeen ett till diablo.. sluta spela 2 för 1 år sen (5 års spelande..)SKOJ!!!

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

oh ye, ett absolut köp även om det så har månadskostnad. Väntat på detta länge, enda multiplayer spel som ja vill och kommer satsa rejält på.

Permalänk
Medlem

härligt! blir nästan för mycket att smälta med SC2
Det enda jag kräver är kreativiteten och friheten i karaktärsskapadent. Att kunna exprimentera med helt idiotiska builds som faktiskt kan visa sig vara något. sätta sina stats och skills på vad som helst och bygga helt unika karaktärer, inte hjärndött som WOW där man måste vara på i princip samma lvl för att mötas, där skillsen inte påverkar speciellt mycket och stats får man inte ens sätta ut själv.
Hamnar spelet där kommer jag köpa det, bryta av och sätta eld på skivan och maila en film till Blizzard och fortsätta spela Starcraft.
Annars kommer jag köa och logga in på bnet senast 00.30

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Nej, han är inte moderator på något vis. Däremot är han avstängd pga att han leker hobbymoderator i forumet.

Får jag leka hobbymoderator ? ;P
För övrigt, blir verkligen lycklig om ett Diablo 3 kommer ut. Är lite trött på alla FPS spel, gillar det mesta men är inte längre riktigt min grej ..
RPG ftw

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Men ett diablo 3 är inte realistiskt att komma förrens 2010 någon gång. Blizzard är för smarta för att försöka konkurrera ut sig själva. Men visserligen kan de kanske utveckla det efter Starcraft..

Annars kanske dom hittar på något nytt och gör en helt ny serie, nej men förlåt jag pratar om blizzard som bara lever på äldre serier

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207