Permalänk
Medlem

Itshopen.bai.se

Vad har ni att säga om denna hemsidan? Erfarenheter? Funderar på deras playstation2-buzzpaket. Var verkligen billigt tycker jag.

Vad säger ni? Bör jag slå till direkt eller är detta bara bluff?

Tack på förhand!
/ Jacob

Permalänk
Medlem

Butiken är äkta i högsta grad så du kan vara lugn

Permalänk
Medlem

Passa på nu, de har påskpriser dessutom...

Permalänk
Medlem

Men hur kan det vara så billigt ? 2 199SEK för ps2 slim, 2 hk, buzz inkl kontroller? Och vadå påskpriser? :S

/ Jacob

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weezer
Passa på nu, de har påskpriser dessutom...

Haha! Klockrent!

Citat:


Påsk priser på Chip & Montering !
Endast tom 5/4-07
Pris: 499 kr
(399 kr Exkl. Moms)

Står på förstasidan.

Erik

Edit. och typ 15 särskrivningar på förstasidan. Ger inget proffesionellt intryck direkt.

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

Hahah. Sorry missade det.
Ja, särskrivningar - detta jävulens påfynd! Usch!

Får väl lita på era fåordiga kommentarer och slå till då antar jag

/Jacob

Permalänk

Jag har ingen erfarenhet av dom så du ska inte lyssna på mig. Fann bara hemsidan otroligt skojig.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

Nae bara Xarxos än så länge och han skrev knappast något utlämnanade, behöver fler som intygar att det verkligen är något att lita på.

/ Jacob

Permalänk
Medlem

Jag är inte jävig på nått sätt. Butiken existerar och det är enkelt att gå in och handla. Sen att sidan är slarvigt uppdaterad är en annan femma.

Permalänk
Medlem

Bara för att en butik existerar samt att det är enkelt att handla gör det ju inte per automatik säkert för mig som kund. Kan fortfarande vara bluff och båg.

/ Jacob

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yacob
Bara för att en butik existerar samt att det är enkelt att handla gör det ju inte per automatik säkert för mig som kund. Kan fortfarande vara bluff och båg.

/ Jacob

Har dom en fysisk butik lär det väl vara dumt att köra bluff på webben?

Bluff på webben, äkta i butik, låter ju onödigt

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Ah, förlåt då missförstod jag definitionen butik. Trodde han syftade på butiken på webben. Tack så mkt för visat intresse, kanske man våga sig på att beställa då...

/ Jacob

edit: Finns det ingen som handlat därifrån och vet om det går att lita på dem?

Permalänk

Jag har handlat därifrån, en PS2 med H2O. Funkade utmärkt. Var lika skeptisk som du när jag såg sidan, men efter jättestrul med billigakonsoler.se och dyra konsoler på andra sidor så beställde jag därifrån ändå.

Paketet kom fram på två dagar och PS2'an fungerar utmärkt. (fortfarande, det här var runt 1 år sen alltså) Kan personligen rekommendera dom.

Permalänk
Inaktiv

Detta var aboslut sista gången jag handlade hos dom, jävla klåpare.

Börjar med att mitt wii med wiikey pajar efter 2 månader. Drog dit igår från skövde för att få det fixat, när vi går in i butiken ligger en stor jävla hund mitt i gången, somförövrigt är ritkigt smal. Seriöst? Så sa dom ngt om driven var trsaig, skulle ta 40 min att fixa. Så jag o polarn traska runt i mölnycke. 40min senare kommer vi tillbaks, är det klart? Nej, det tog 1 timme och 10 minuter. Sen så hitta han inte mitt wiipaket som ajg hade med mig, tog10 min för dom att hitta det. jag hade även problem med att min strömadapter börja tjuta såfort man stängde av wiit. Detta sa dom att dom itne kunde åtgärda trots 1 års garanti. Efter en jävla massa tjtande fick jag till slut en ny strömadapter.

Så kommer jag hem glad med mitt wii och ska testa medtroid 3, funkar det? Nej. Testar några andra spel, dom funkar inte heller, disc read error.

Hade även detta problem innan ja lämna in mitt wii. Så jag köpte en ny brännare för 500kr, helt ovärt då den gamla visade sig funka utmäkrt. har även lagt ca 300kr på diverse dvdskivor, verbatim, mitsubishi och andra högkvalitesskivor för att testa spelen. Inget funka.

Så nu ska jag fanimej ha pengarna tillbaks, i värsta fall får jag dra med mig farsan då försäljare brukar behandla en annorlunda när en vuxen är med.

Och det bästa är att dom inte svarar på deras telefon heller! Har ringt 10ggr nu och inget svar.

Oseriösare människor får man leta efter.

Permalänk
Medlem

Haha du har väl för sjutton inget o klaga över.. du kör ju piratkopierade spel o klagar på att det inte funkar. Har du testat orginalskivor?

Visa signatur

MacBook Pro 13,3" C2D 2,26Ghz 2GB 1066Mhz RAM

Permalänk
Inaktiv

Stonken jaap, de ska funka, jag har betalt för ett chip som ska klara just det. Och ja originalskivor funkar. Så visst har jag ngt att klaga över iom att jag betalt för en vara som inte funkar trots reparation.

Update: Så nu har jag fått tillbaks pengarna, var där idag. Behövde inte ens visa upp mitt kvitto eller skriva på ngt kvitto. Känndes seriöst. Men jag fick pengarna tillbaka iaf.