Permalänk
Medlem

Byta ut min K750

Tja funderar på att byta ut min K750 mot en telefon med en schysst kalender/almenacka. Den ska också inte vara klumpig utan ungefär lika stor som K750. Kameran spelar väl ingen störr roll utan det räcker med att den har en kamera oberoende av pixel, zoom och annat jox. Jag vill också att telefonen är bättre än K750 då menar jag rent funktionsmässigt ska den kunna slå K750 för att bytet ska var värt. Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Kan bara säga K810i. Vilken mobil. Är hur nöjd som helst och har aldrig haft en bättre telefon. Det finns inte en funktion som du saknar (kanske bättre webläsare) annars kan man inte klaga på nånting. Haft den i 30 dagar nu och är hur nöjd som helst med allt. Använder den flitigt, tar kort, lägger upp på bloggen, kollar kalender, lyssnar på musik, radio. Och jag behöver då ladda ca var fjärde dag. Hur bra som helst. Du kan få den för under 3000 kronor, och du har du också marknadens näst bästa mobilkamera!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jo men en K810 skiljer sig funktionsmässigt knappt något gentemot K750. det enda som skiljer är Walkman-spelaren. allt de andra som du prioriterar som kalender skiljer sig inte ett dugg

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD