Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keiser
Vilket transportbolag är det apple skickar med? Trodde jag skulle få något nummer så jag kunde följa datorns väg?! Ska levereras imorrn enligt senaste mailet (för en vecka sen)... Ringer de innan? Kan man avtala tid med dem?

För mig har det alltid (två gånger) varit UPS och dem har inte ringt innan, tur som att första gången att min bror råkade vara hemma. Får se hur det går imorgon (kommer dem igen och dem har inte ringt ännu..).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

dom skickade min dator med ups. 020-788 799 är nummret.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Ahhh, de hade sökt mig igår. För min del var det TNT. Ganska sjukt, de levererar hem mellan 9 och 17 på vardagar och har som policy att inte (!) ringa kunden. Undra hur många gånger de kommer till en adress som inte öppnar... Hur kan man bygga en affärside på ett sånt tillvägagångssätt? Aja, de skulle komma förbi jobbet imorrn istället och de skrev ner "ring" som kundönskemål!

Permalänk
Medlem

Jag har surfat in lite på Apple store och läst lite på MacWorld... men är det någon som kan ge en recension på den nya grafikkretsen X3100? Funderar på att sälja min MacBook och köpa en ny... skulle vilja ha lite bättre prestanda när jag redigerar film men är inte jättesugen att lägga ut det lilla extra på en MacBook Pro.

Visa signatur

Dator 1: MacBook 13 inch White * Intel GMA 950 * 2 Ghz Intel Core Duo 64 667Mhz * 2048Mb 667Mhz RAM * SATA 160Gb HDD * DVD+-RW

Dator 2: Asus P5RD1-V S755 * ATI Radeon X1650 Pro Gamer 256mb * Intel P4 505 EMT64 2,66GHz * 2x Kingston DDR400 512Mb * SATA 160Gb HDD"

Permalänk
Medlem

Någon som testat koppla till förstärkare för att få 5.1 ljud till film?