Permalänk
Medlem

Age of Conan klan

Jag tänkte starta en Age of Conan klan här på sweclockers, med tanke på att det är många som skrivit i Age of Conan tråden. Tänkte göra den här tråden så vi kan försöka att få ihop folk till klanen.

Klanen vi är med i just nu heter No Mercy.
Hemsida med info: http://www.wearenotprepared.com/

Det är en del svenskar inne på den guilden och dom har town och sånt också. Många på högre levels med och många aktiva spelare som det inte var i Up North precis varav jag o några till lämnade den guilden för den här.

Men om ni vill hoppa in så regga er på deras hemsida alternativt ta kontakt med nån ingame.

/Mvh Nukehenk (ingame nick)

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

Vad för server sort hade ni tänkt er spela på och hade ni tänkt fokusera seriöst på pve eller pvp?Kanske är intresserad.

Permalänk
Medlem

Om det är PvP ni kommer fokusera mest på och är tillräckligt seriösa så är jag gärna på.

Permalänk

Conqueror
ålder :20
har EA

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

Ska snacka med ett gäng av kompisar här så hör jag av mig (vi är iaf 5, kanske 6)

Permalänk
Medlem

Är gärna på. Kan även slänga upp en ventrilo/ts om det behövs.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Jag vet inte säkert men med den här reponsen så kommer det bli PVP. Tror att pvp delen kan bli rätt kul o spela, har dock inte provat betan och kommer inte ens satsa på det nu när man är utan grafikkort ett tag.

Men klanen ska som sagt vara seriös, och inte riktigt "no life" seriös heller. Men något mellanting. Tex nu under sommaren så förväntar jag mig inte att alla medlemmar ska spela varje dag men kanske någon dag i veckan som minst. (fast har men semester eller nåt så är det inget krav).

Tänkte även höra ifall någon tänkt på ett bra namn till klanen?

mvh

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Tjena. Jag är klart intresserad. Skulle vara nice med en helsvensk/nordisk guild. Något mellanting låter bra. Man vill ju inte ha pressen att behöva raida varenda kväll men samtidigt vill man ju tillhöra topskiktet!

Permalänk
Medlem

Är intresserad av någon form av guild vid launch.. Om spelet tilltalar mig dvs, det får framtiden visa..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Även jag är intresserad.

21 år gammal mupp

Har bra lina och en server ståendes så ventrilo kan jag lösa om det isf skulle behövas.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Skulle vara nice om du kunde dra upp en lista med vilka som ska spela och sen senare kanske t.o.m. vilka klasser folk ska spela...

Permalänk
Medlem

Hehe, bra att flera av oss kan fixa ventrilo.

Handa. Mjo men vet inte hur jag ska fixa listan, ifall jag ska ändra första inlägget och göra en lista där. Men ni som är sugna, skriv ner era ingame nick så kan jag börja göra en lista högst upp i tråden. Mitt nick är i alla fall mitt user nick som jag har överallt.

ps ett bra klan namn vore bra, om inte nåt av dessa duger:

Dark Brotherhood
Swe Army
Barbarian army
Born SweC
Hyborian Explorers
Protecters of Hyboria

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Jag är helt klart intresserad!

Om du gör en lista kan du skriva ner Sneo, 23 år: Demonologist (eller hur det nu stavas!).
(Alternativt en Assassin men jag kör nog Demo i första hand och kanske en Assassin när jag tröttnar på att dö på 2 sekunder )

Permalänk
Medlem

Skriv en lista i första inlägget så de som kollar ser ifall de känner någon..

Iallafall, Handa, vet inte vilken klass än.

Permalänk
Medlem

jag e på, alltid gött me guilds ^^

Permalänk
Medlem

Jag kan va me Men det beror ganska mycket på vad namnet är. Sådant är jag känslig för heh.

Permalänk
Medlem

Eventuellt, men väntar med köp tills releasen är avklarad. Vill inte vara med om ett AO igen.

Har även server med bl.a. ventrilo.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

låter kul med en clockers klan. hoppas på att nicket jag tänkt ut finns tillgängligt bara

edit:
har ett förslag till guildnamn.

Swedish Storm.

själv blir det nog barbar eller tempest of set man kör.
men jag ska nog testa hox och en tank klass i betan också

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Cleesox, du är med då? Vore bra om resterande kunde komplettera lite så jag kan fylla i listan helt högst upp med ålder och klass.

Sen namnet kan vi ju ha en omröstning om senare, då det inte verkar vara alltför mycket panik med just det i nuläget. Men jag samlar ihop alla namn här i tråden senare och fixar en omröstnig innan spelet släpps.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Ranger eller Gaurdian.

Är det som gäller för mig.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Jag tror att jag med, beror lite på hur seriöst klanen är samt vilken server klanen kommer att spela på.

Permalänk
Medlem

Handa ?......................?............................?

Ja, kommer nicka Handa om det inte är upptaget, ålder 18 sen klass blir det nog Assassin.

Hoppas detta verkligen blir som första SweC-guilden i WoW, inte speciellt troligt men iallafall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Hoppas detta verkligen blir som första SweC-guilden i WoW, inte speciellt troligt men iallafall.

Den som jag startade i USA open beta
Jag är som sagt intresserad. 24 år, klass okänt, tycker det finns lite för dåligt med info än men en tank-klass kan bli aktuellt.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Jag är helt klart intresserad! Missade ju öppna betan nu så är lite osäker på klass, men jag har kört tanks på tok för mycket tidigare så det är dags att byta till en caster möjligtvis. 21 år BTW

edit: nickar spagerah

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Den som jag startade i USA open beta
Jag är som sagt intresserad. 24 år, klass okänt, tycker det finns lite för dåligt med info än men en tank-klass kan bli aktuellt.

Den var till och med jag med i, det var tider det

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Räkna med mig! om spelet är roligt och min dator pallar det

Nick vet jag inte riktigt än men skulle kunna tänka mig att det blir Ingabritt, 18 år, klass har jag ingen aning om vad det blir...

men som Ozbaab sa så är även jag ganska känslig för namnet nästan allt med Swe i namnet tycker jag personligen att det bara skriker p14 om men men

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Cleesox, du är med då? Vore bra om resterande kunde komplettera lite så jag kan fylla i listan helt högst upp med ålder och klass.

Sen namnet kan vi ju ha en omröstning om senare, då det inte verkar vara alltför mycket panik med just det i nuläget. Men jag samlar ihop alla namn här i tråden senare och fixar en omröstnig innan spelet släpps.

jag hänger gärna med.
22 år klass:barbar/tos (har inte bestämt mig men det lutar åt tos)

edit:
vad sägs om "Silver Horde" som guildnamn?
swe- saker verkade ju inte vara speciellt populärt.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Jag kommer köra som Arras, Bear shaman.
Är 20(21 bast om 4 dagar)
Sen så har vi Gaius, (Tror han skulle heta så) 25, som skulle vara Barbarian.
Sen så har vi Masen´(inget bestämt namn ännu) 27, som ska vara HoX
Skriver igen när jag fått svar från resten.

Och angående namn, så tycker Silver Talon låter helt ok, hmm, kanske borde dra upp en poll med några förslag?

Permalänk
Medlem

Lägger upp en poll med förslag och som man får rösta på sen, vet ej hur det ska gå till o så men om nån annnan vill dra upp en så är det bara att göra så. Och nu är första inlägget redigerat med fler uppgifter, kolla gärna ifall det är något jag missat.

mvh

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

tjo, är sugen på at joina. Är 22 år och kommer troligtvis lira pom dock så vet jag inte vad jag ska nicka änunu.