Permalänk
Medlem

Hmf, dra Northern Horde's namn i smutsen med nått jävla AoC.

Skämt åsido, lycka till. Hoppas det slutar bättre än det gjorde för oss i WoW.

Permalänk
Medlem

fan, jag är ju på wildsoul. :<

Permalänk
Medlem

det går att skapa en ny char på fury

Permalänk
Medlem

Jepp dom verkar ha ökat spelar slotsen på fury nu så vänta er ett pm

Min gubbe heter Jonah.

/Merkkan

Permalänk
Medlem

ska logga in nu och släppa in lite folk
är liksom führern i klanen just nu.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Lirar på Fury nu, den har normal load för tillfället.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Okej, det låter ju skitbra om dom släpper in fler på fury nu. För om nu alla kan hoppa in där inkl jag själv på måndag så kör vi på den. Är lite rörigt då inte alla engagerar sig här eller ens är inne på ventrilo servern jag har lagt upp, så är inte lätt att få in alla på samma server. Hoppas ni har respekt för det.

Alltså folk som är 17 och fyller 18 i år får joina men inte yngre, även om ni spelar på er brors konto. Men alla andra är välkomna som sagt.

Cleesox, jag hoppas du håller hårt i dom reglerna också in-game. Du får gärna ta Ledar rollen in-game men jag vill gärna bli nån halvhög figur där också om det går bra.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Har nu en karaktär på Fury som heter Xono. Lvl 5 :).

Vad har ni för lvl på era gubbar på Fury?

Edit: lvl 10 nu.

Permalänk
Medlem

är level 27 nu

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Jag är en level 24 assassin, springer runt i kilt och ser söt ut

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

jo det kommer det vara

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Jag funderar på om vi ska ta ett guild/klan möte på ventrilon på måndag ca 19.00 eller nånstans då och diskutera hur vi gör med server osv för alla. För nu på måndag borde resten som inte fått sitt spel / andra problem (jag tex) så att man kan hoppa in o spela. Så vi kan ta en omröstning om server, sen vem som vill vara ledare över klanen. Eller om Cleesox ska fortsätta vara det.

Jag vill att ALLA ska veta detta, så att ALLA vet vart klanen hamnar osv. Skicka vidare till alla ni vet som är med just nu eller vill joina. Det är ju ändå ca 35 personer i klanen som jag skrivit upp, +- ett par då kanske.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Jag funderar på om vi ska ta ett guild/klan möte på ventrilon på måndag ca 19.00 eller nånstans då och diskutera hur vi gör med server osv för alla. För nu på måndag borde resten som inte fått sitt spel / andra problem (jag tex) så att man kan hoppa in o spela. Så vi kan ta en omröstning om server, sen vem som vill vara ledare över klanen. Eller om Cleesox ska fortsätta vara det.

Jag vill att ALLA ska veta detta, så att ALLA vet vart klanen hamnar osv. Skicka vidare till alla ni vet som är med just nu eller vill joina. Det är ju ändå ca 35 personer i klanen som jag skrivit upp, +- ett par då kanske.

Jag kan inte vara där ju !

Jag skulle vilja vara det men jag är ju hos bror min ! Antar att någon kommer skriva hur det blir med guilden !

Får mitt spel måndag eller tisdag btw !

Permalänk
Medlem

lite tråkig fail på Fury servern atm.

Nu har jag 3 irl polare som ska börja spela som och bara en av dem har spelet än och hann skapa en char på fury

Var tvungen att rolla en ny char på battlescar nu, bye bye snart level 40 Conq. om nu de inte fixar fury tills mina polare får sina spel

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag joinar gärna om jag får.
LvL 17 conq med samma nick som här på forumet.
Fyller 22 i år.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Jag skiter nog i PvP. Kul när 10 gånger högre lvl kommer och slaktar en eller när man slåss med mobs och gör quests. Det bromsar upp spelet bara ju. Kommer ha kvar karaktären på Fury för att spela tillsammans med er men kör man solo så tar det för lång tid att springa fram och tillbaks hela tiden efter att man blivit dödat.

Vi kankse borde dela up guilden i två delar. De som lirar PvP och de som lirar PvE . Bra iaf att vi ska ta ett snack på måndag :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Jag skiter nog i PvP. Kul när 10 gånger högre lvl kommer och slaktar en eller när man slåss med mobs och gör quests. Det bromsar upp spelet bara ju. Kommer ha kvar karaktären på Fury för att spela tillsammans med er men kör man solo så tar det för lång tid att springa fram och tillbaks hela tiden efter att man blivit dödat.

Vi kankse borde dela up guilden i två delar. De som lirar PvP och de som lirar PvE . Bra iaf att vi ska ta ett snack på måndag :).

Tycker helt klart vi ska köra på PVP server.. jag har knappt störts alls av att jag blivit gankad.. såfort man blir level 20 så blir alla områden så stora att det är iprincip ingen gank (iaf för mig och jag är 32)

På level 80 är ju en av dom sakerna man vill göra PVP och på en PVE server är det inge vidare..

Och för er som inte har kommit på fury än går det inte att göra gubbar vid 'udda' tider ? typ nu står det Normal på den..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

är typ lvl 27 än så länge så jag skulle nog kunna tänka mig att byta server om det är nödvändigt

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Verkar inte vara nå problem alls o göra gubbar på fury på morgonkvisten, typ vid 09:00-12:00.

/Jonah

Permalänk

Har beställt ett ex. nu, är lätt sugen på att joina guilden förutsatt att det finns plats. Vad är det som gäller, vilken server osv, nån klass som är speciell brist på inom guilden? Är sjukt trött på att tanka iaf.

Har ganska stora möjligheter att lira dedikerat.

Permalänk
Medlem

Tjena på er

Vilken server kommer clanen ligga på verkar som de flesta ligger på fury men den är typ propp full =(

Jag är 23 år men vet inte riktigt vilken klass jag kommer spela än

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zet
Tjena på er

Vilken server kommer clanen ligga på verkar som de flesta ligger på fury men den är typ propp full =(

Jag är 23 år men vet inte riktigt vilken klass jag kommer spela än

det går att göra gubbe på servern tidigt på morgonen / sent på kvällen annars

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det går att göra gubbe på servern tidigt på morgonen / sent på kvällen annars

Oki men är det inte bäst att alla de som vill vara med i guilden typ befolkar en low pop server typ på tisdag?

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zet
Oki men är det inte bäst att alla de som vill vara med i guilden typ befolkar en low pop server typ på tisdag?

Kanske, själv har jag ingen lust att spela på en low pop server (eller att starta om nu när jag är 37) så ifall guilden bestämmer sig för en annan server får jag nog leta ny guild på Fury

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Kanske, själv har jag ingen lust att spela på en low pop server (eller att starta om nu när jag är 37) så ifall guilden bestämmer sig för en annan server får jag nog leta ny guild på Fury

Det förstår jag :/ jo men vi får väl se vad som händer

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem

Jag tror nog att dom jobbar med att förstora Fury servern..
Skulle vara konstigt ifall dom inte gjorde det !

Jag ska försöka ta mig in på Fury så fort jag kan men man kan ju faktist spela lite på en annan server när man väntar på en plats på Fury !

Permalänk
Medlem

Ni som vill joina får joina, bara ni klarar kraven i 1:a inlägget. Uppdaterar imorrn med er nya som är sugna på o joina. Möte är även imorrn (måndag) kl 19.00 på ventrilo servern som ligger uppe, om vad som ska göras med klanen och vart den hamnar. Jag kommer inte tvinga folk att lämna Fury och sina karaktärer där, men jag editerar 1:a inlägget o tråden angående vad vi kommer fram till. Roligast är ju att få alla i guilden på samma server, sen om någon/några får göra nya karaktärer är inget jag styr över. Inte heller att Fury är full då och då. Ni kan gärna pma mig annars om ni har frågor om något med guilden eller sånt.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Battlescar är en lovande server kan jag meddela er alla.

Jag och 3 irl polare rerolla där nu när Fury är så full som den kan bli.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

jag bytade server, tråkigt med köer och att polare inte kan skapa sin char där. Så jag spelar numera på soulstorm med en ny guild

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nille83
jag bytade server, tråkigt med köer och att polare inte kan skapa sin char där. Så jag spelar numera på soulstorm med en ny guild

Soulstorm, är den het eller?

Jag och polarna spekulera i den, men den är så pass ny att vi tog Battlescar för att komma igång på en mer etablerad server, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow