World of Warcraft-tråden del 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Tjo folket,

Råkade få Mh fistweapon från endbossen i naxx 10 manna förra veckan ( Kelthuzads reach ) och försöker nu desperat hitta en vettig pvp specc. Alla bra rogues jag möter på i bgs o pvp verkar vara dagger/mutilate så jag vet inte riktigt vad jag skall göra.

Tycker det är lite waste att inte använda ett mh vapen med 156 dps och nästan 500 end damage om man har ett ( har en blå 130 dps dagger och en epic 143 dps båda runt 250 end damage som jag skulle kunna använda för mutilate )

Någon annan som testat fistweapons i pvp? Finns det någon bra specc ? ( antar att det fanns en del på lvl 70 eftersom illidan vapnen var fistweapons men det känns som om de var pve speccade och var imba endast för sin pve raidgear )

Funderar på att testa följande specc i pvp:
fistweap pvp (wow-tools)

Vad tror ni? Tjänar jag ändå på att använda mina "sämre vapen" och specca mutilate i pvp?

Tyvärr vet jag inte mycket om Rogues i dagens läge, men vill ändå uppmärksamma dig om att att Illidans vapen var faktiskt svärd och inte fists.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

hah.. råkade se "swifty's" pvp filmer igår på youtube.. fasiken va man saknar pvptiden på 60
Den killen plockade hem över 100 killing blows på sina BGs med ett få tal deaths.. visst är han stört overgeared än de övriga spelarna.. men samtidigt så vet han ju hur man spelar oxå
Enda filmerna jag hittade med honom från wotlk va från Betan.. och då hade ju warriors sitt 'skutt' vilket de inte fick i slutändan .. hade man fått den så hade man kunna lösa många problem. FU Blizzard.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Tjo folket,

Råkade få Mh fistweapon från endbossen i naxx 10 manna förra veckan ( Kelthuzads reach ) och försöker nu desperat hitta en vettig pvp specc. Alla bra rogues jag möter på i bgs o pvp verkar vara dagger/mutilate så jag vet inte riktigt vad jag skall göra.

Tycker det är lite waste att inte använda ett mh vapen med 156 dps och nästan 500 end damage om man har ett ( har en blå 130 dps dagger och en epic 143 dps båda runt 250 end damage som jag skulle kunna använda för mutilate )

Någon annan som testat fistweapons i pvp? Finns det någon bra specc ? ( antar att det fanns en del på lvl 70 eftersom illidan vapnen var fistweapons men det känns som om de var pve speccade och var imba endast för sin pve raidgear )

Funderar på att testa följande specc i pvp:
http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/b5A25b32a5a2...

Vad tror ni? Tjänar jag ändå på att använda mina "sämre vapen" och specca mutilate i pvp?

Hur mycket crit och AP har du? Tänk på att mutilate är väldigt beroende av crit eftersom det går åt så mycket energy. ShS+hemo är klart roligaste PvP-speccen enligt mig, jag kör combat just nu enbart för att jag har så låg crit chance (22%).

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Tjo folket,

Råkade få Mh fistweapon från endbossen i naxx 10 manna förra veckan ( Kelthuzads reach ) och försöker nu desperat hitta en vettig pvp specc. Alla bra rogues jag möter på i bgs o pvp verkar vara dagger/mutilate så jag vet inte riktigt vad jag skall göra.

Tycker det är lite waste att inte använda ett mh vapen med 156 dps och nästan 500 end damage om man har ett ( har en blå 130 dps dagger och en epic 143 dps båda runt 250 end damage som jag skulle kunna använda för mutilate )

Någon annan som testat fistweapons i pvp? Finns det någon bra specc ? ( antar att det fanns en del på lvl 70 eftersom illidan vapnen var fistweapons men det känns som om de var pve speccade och var imba endast för sin pve raidgear )

Funderar på att testa följande specc i pvp:
http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/b5A25b32a5a2...

Vad tror ni? Tjänar jag ändå på att använda mina "sämre vapen" och specca mutilate i pvp?

http://www.wowhead.com/?talent=f0ebReZZeM0bIhddAzA0ox Den skulle jag spelat med om jag var rogue

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Hur mycket crit och AP har du? Tänk på att mutilate är väldigt beroende av crit eftersom det går åt så mycket energy. ShS+hemo är klart roligaste PvP-speccen enligt mig, jag kör combat just nu enbart för att jag har så låg crit chance (22%).

Quote "http://www.wowhead.com/?talent=f0ebReZZeM0bIhddAzA0ox Den skulle jag spelat med om jag var rogue " ...sorry fanns en anledning till att jag använder mig av wow-tools, wowhead är blockad i firewallen på jobbet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Olegh, jag tror att ett mycket stort problem för din del är dina vapen.
Om man jämför t.ex med 25 manna KT yxorna som vår fury warrior DWar så skiljer det ju drygt 150 top damage och det kan göra väldigt mycket skulle jag tro.

Sen att byta engineering till jewelcrafting kan ge väldigt mycket.
I princip gratis 27str gems som räknas som alla färger går inte av för hackor, det skulle innebära att du kan göra dig av med dom skräp blå du har för metagem kravet. (Fast du har ju faktiskt 1 blå för mycket, kanske kan du göra dig av med den i bältet om du nu hade för mycket expertise.

Annars är det väl mest enchants och liknande som skulle ge någon direkt dps ökning utan att byta ut föremål som jag förmodar att du försöker med.

En annan dpsökning skulle ju vara att använda flask istället för elixirs har fått för mig att dom är rejält mycket bättre för ap användare på samma sätt som sp flasksen är rejält mycket bättre för sp användare.

Sen har ni inte bloodlust/heroism i execute rangen så är det ju ett ganska stort dps tapp också.

Vår furywarrior låg på runt 4,4k på sarth 3d igår men det är ju inte en helt optimal fight att mäta dps på för någon dpsklass då det är mycket rörelse och liknande man måste göra.

Vi har en fury warrior med liknande gear som Olegh.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+B...

Lite mer ap och hit men lite mindra crit. Lite bättre gear overall men han ligger alltid på mellan 5 och 6k dps så det kan vara nått fel Olegh gör.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Hur är det att questa med en holy paladin? Är lvl 70 och kör just nu protection men funderar på att köra lite healing i instancer o testa det lite. Men blir det odrägligt att questa o levla elelr går det bra det med? Blir ju mest quests man gör så det får inte bli allt för lidande om man ska stå ut med det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
http://www.zetbit.com/sig-223991.jpg

Quote "http://www.wowhead.com/?talent=f0ebReZZeM0bIhddAzA0ox Den skulle jag spelat med om jag var rogue " ...sorry fanns en anledning till att jag använder mig av wow-tools, wowhead är blockad i firewallen på jobbet.

Oj förlåt, http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/005320105300...

Finns några talents man kan pilla runt på.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Har farmat ZG varje reset sen början av WoLK och nu idag har bossjävel droppade tiger mounten. Äntligen.

Bild på tigern finner ni i bilder på WoW-karaktärer-tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Vi har en fury warrior med liknande gear som Olegh.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+B...

Lite mer ap och hit men lite mindra crit. Lite bättre gear overall men han ligger alltid på mellan 5 och 6k dps så det kan vara nått fel Olegh gör.

Till mitt eget försvar så är det ju inte tal om 25-manna i mitt fall, samt långt ifrån optimala grupper. Men att det skulle göra så stor skillnad känns inte riktigt troligt det heller.

Permalänk
Medlem

Är det nån som kan rekommendera en bra fishbot?
Jag har redan 378 skill obuffat så jag borde kunna fiska överallt med bete men syrran orkar inte skilla det utan vill testa en bot. Det lär väl vara säkert om man hittar ett ställe att fiska på där ingen ser en?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
http://www.zetbit.com/sig-223991.jpg

Ser ju bra ut, du har tillräckligt bra stats för att köra med vilken specc du vill. Eftersom du har ett väldigt bra fist weapon kan du ju testa lite ShS-Hemo.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
Har farmat ZG varje reset sen början av WoLK och nu idag har bossjävel droppade tiger mounten. Äntligen.

GZ!

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Är det nån som kan rekommendera en bra fishbot?
Jag har redan 378 skill obuffat så jag borde kunna fiska överallt med bete men syrran orkar inte skilla det utan vill testa en bot. Det lär väl vara säkert om man hittar ett ställe att fiska på där ingen ser en?

Ser ju bra ut, du har tillräckligt bra stats för att köra med vilken specc du vill. Eftersom du har ett väldigt bra fist weapon kan du ju testa lite ShS-Hemo.

GZ!

varför inte förstå att om man använder en bot så åker man dit?
hur många gånger ska Blizzard behöva visa det?

det är inte att någon ser dig som är ditt största problem utan det övervakande
programmet som Blizzard kör som läser av processer med mera som körs
på din dator medan du spelar WoW..

spela spelet på riktigt istället för att fuska.. det kan du göra i spel där
andra spelare inte påverkas eller så kan du fortsätta på den illegala banan
och spela på privatservrar där du kan fuska hur mycket du vill.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icedude
varför inte förstå att om man använder en bot så åker man dit?
hur många gånger ska Blizzard behöva visa det?

det är inte att någon ser dig som är ditt största problem utan det övervakande
programmet som Blizzard kör som läser av processer med mera som körs
på din dator medan du spelar WoW..

spela spelet på riktigt istället för att fuska.. det kan du göra i spel där
andra spelare inte påverkas eller så kan du fortsätta på den illegala banan
och spela på privatservrar där du kan fuska hur mycket du vill.

Sedan får du ju tänka på att Alla program inte behöver laddas in genom minnet som processer, det finns bottar som helt undviker detta, jag nämner inga namn. Då ligger All (o)säkerhet på att en annan WoW-spelare övervakar dig i spelet.

Sedan om det är Värt risken, det är ju en helt annan femma. Att i alla fall ha risken att bli anmäld och senare blockerad, är det värt det, enbart för att slippa fiska lite?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas

Ser ju bra ut, du har tillräckligt bra stats för att köra med vilken specc du vill. Eftersom du har ett väldigt bra fist weapon kan du ju testa lite ShS-Hemo.

Tjo...kanske är detta en nabb fråga men vad står shs för? Kollade på din specc när jag kom hem och det liknade en daggerspecc? (edit marshmallows specc)

vad sägs om denna speccen:
http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/b52z25b32a5a...

Permalänk
Medlem

... igår kom jag in i en sån där djup hacka i WoWandet då jag funderade deprimerat på vad det finns för mening.. man har klarat alla instancer och raider wow har att erbjuda.. visst, jag har inte speciellt bra gear men jag har nästintill blivit boostad genom 25man raiderna. Det enda som skulle hända om jag fortsatte att farma gear är att jag stiger en aning på dps-meter.. och det betyder ju inte speciellt mycket.
Satt och åmade mig länge medan jag sprang runt i wintergrasp och bg samtidigt som jag gång på gång blev ägd av ret-paladiner och allt annat som söker sig till warriors.. ang det.. när blev en tung barbar, bärsärk, krigare, viking en klass som dör som en fluga? En warrior blir ju 'target:ad' först av alla i t.ex arena för att de dör så förbannat snabbt.
Aja, var trött på det mesta.. efter att ha tänkt på det lilla som finns kvar till PvE så tänkte ja på vad som finns i PvP.. man kan farma och försöka pvp upp till 2000 rating+.. men sen då? när man fått sina deadly saker.. folk säger att det blir tråkigt i arena efteråt för att det bara blir samma sak om och om igen. Samtidigt så är Arena buggat på något sätt just nu.. kan inte förklara buggen riktigt.. men kort sagt så förlorar man mer raiting än vad man tjänar på ett litet annorlunda sätt.. står om på wowforumet. Hur som helst.. efter att ha åmat mig lite till för min kompis jag spelar med så kommer han på idén att att skapa alts som är bättre för pvp.. jag är skeptisk först och vill / orkar helst inte skapa ännu en karaktär från lvl1.. men han övertalar mig genom att han kommer lvlat åt mig medan jag arbetar osv.. samt att han boostar.. blir lite taggad då jag kommer då spela paladin som jag HATAR som mest.. dock inte som ret utan som holy när man väl blir 80.. och han kör DK.. vad är bättre än det? en DK som kan ta riktigt mycket stryk.. och en paladin som är riktigt svårdödad oxå.. i ett 2on2 team.. blir jag cc och silanced som healer mycket och börjar hamna efter så kastar DK'n en anti-magicshield över mig.. enda som saknades skulle vara att vi båda spelade human för racials, men men.. blir att fortsätta som horde.. och spela bland de fulaste klasserna, bloodelf paladin, eftersom där har man redan massa guld, boosts osv.. så då kan man köra engineer holy-pala vilket är sinnessjukt i pvp.

Får väl köra detta ett tag nu.. fan när kommer man kunna gå ifrån wow och aldrig titta bakåt? Många avbrott har gjorts men alltid kommit tillbaka.
Nu kommer det ju visserligen spelet Aion i slutet av mars.. det kanske blir något att övergå till.. ? eller Tera som kanske kommer i sommar... sen är ju det efterlängtade Diablo3 nått år bort kanske.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icedude
varför inte förstå att om man använder en bot så åker man dit?
hur många gånger ska Blizzard behöva visa det?

det är inte att någon ser dig som är ditt största problem utan det övervakande
programmet som Blizzard kör som läser av processer med mera som körs
på din dator medan du spelar WoW..

spela spelet på riktigt istället för att fuska.. det kan du göra i spel där
andra spelare inte påverkas eller så kan du fortsätta på den illegala banan
och spela på privatservrar där du kan fuska hur mycket du vill.

Naivt, klart du kan undgå att Blizzard märker ju nått. Blizz är ju sämst, klarar inte ens att ha sina servrar uppe med en rimlig uptime. Jag betalar för att få spela spelet när jag vill, inte att jag inte får göra det pga att de har de nere för underhåll var och varannan dag.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Naivt, klart du kan undgå att Blizzard märker ju nått. Blizz är ju sämst, klarar inte ens att ha sina servrar uppe med en rimlig uptime. Jag betalar för att få spela spelet när jag vill, inte att jag inte får göra det pga att de har de nere för underhåll var och varannan dag.

huh.. varje onsdag? varit så i 5år.. jag tycker inte det vara mycket downtime förutom det? kan du säga ett mmo som har stabilare servrar?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
huh.. varje onsdag? varit så i 5år.. jag tycker inte det vara mycket downtime förutom det? kan du säga ett mmo som har stabilare servrar?

Jag klassar 3% beräknad downtime är mycket, sen tillkommer allt lagg, connection losts och annat. Skulle tippa på att man hamnar närmare 5% downtime då. De flesta MMOs har bättre uptime, även dem som inte kostar pengar. För 120 kr i månaden per person bör de kunna fixa riktig uptime. Allt över 1% downtime är oacceptabelt.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Jag klassar 3% beräknad downtime är mycket, sen tillkommer allt lagg, connection losts och annat. Skulle tippa på att man hamnar närmare 5% downtime då. De flesta MMOs har bättre uptime, även dem som inte kostar pengar. För 120 kr i månaden per person bör de kunna fixa riktig uptime. Allt över 1% downtime är oacceptabelt.

Lagget, ja det som laggar mycket i dagens läge är wintergrasp.. det kan jag hålla med om.. utöver det så är det sällan det är så stora folkmassor att det är speciellt stort lagg.. Nu har ju jag valt att spela på en medium / high server för att slippa laggen som händer på high / full servrar.. det finns ju nämligen en anledning varför blizzard slänger på free transfer på servrar med mycket folk.. dom kan ju däremot inte tvinga folk att lämna servern? Jag var själv mycket arg på blizzards servrar när jag spelade på en server med status 'full'.. Det är ju snarare folket som favoriserar servrar och överbelastar dem.. Ingen server klarar för mycket överbelastning, inte heller blizzards.. vad jag läst så har de, de kraftfullaste servrarna och samtidigt så kör de de mest belastade servrarna oxå.. du kan jämföra med low-pop spel med gratis eller inte.. men de har knappast samma belastning.
Edit: Random dc händer ytterst sällan för mig.. tror många fall då folk får dc beror på deras egna hårdvara / mjukvara i hemmet eller deras isp som är instabil..

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Tjo...kanske är detta en nabb fråga men vad står shs för? Kollade på din specc när jag kom hem och det liknade en daggerspecc? (edit marshmallows specc)

vad sägs om denna speccen:
http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/b52z25b32a5a...

Varför improved Sinister Strike när du har Hemo?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Varför improved Sinister Strike när du har Hemo?

Hahah satt o funderade över det själv imorse när jag gjorde speccen, har för mig att ss gör mer skada än hemo och kostar mindre än hemo speccad fast är inte säker och kan inte kolla det härifrån ( många sidor blockade i fwallen )

Är det inte så kan man swappa de poängen mot imp gauge eller ta 5/5 precision ( för poison samt lite pve ).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Lagget, ja det som laggar mycket i dagens läge är wintergrasp.. det kan jag hålla med om.. utöver det så är det sällan det är så stora folkmassor att det är speciellt stort lagg.. Nu har ju jag valt att spela på en medium / high server för att slippa laggen som händer på high / full servrar.. det finns ju nämligen en anledning varför blizzard slänger på free transfer på servrar med mycket folk.. dom kan ju däremot inte tvinga folk att lämna servern? Jag var själv mycket arg på blizzards servrar när jag spelade på en server med status 'full'.. Det är ju snarare folket som favoriserar servrar och överbelastar dem.. Ingen server klarar för mycket överbelastning, inte heller blizzards.. vad jag läst så har de, de kraftfullaste servrarna och samtidigt så kör de de mest belastade servrarna oxå.. du kan jämföra med low-pop spel med gratis eller inte.. men de har knappast samma belastning.
Edit: Random dc händer ytterst sällan för mig.. tror många fall då folk får dc beror på deras egna hårdvara / mjukvara i hemmet eller deras isp som är instabil..

Jo, jag valde en medium server av den anledningen, inte direkt en populär server. Dock blir det endå mycket disconnects, och jag vet att det inte är min ände då jag sitter på fiber samt att inga andra program registrerar att nätet försvinner, endast WoW. Tycker bara att om man betalar bör man få 99.9% uptime.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Jo, jag valde en medium server av den anledningen, inte direkt en populär server. Dock blir det endå mycket disconnects, och jag vet att det inte är min ände då jag sitter på fiber samt att inga andra program registrerar att nätet försvinner, endast WoW. Tycker bara att om man betalar bör man få 99.9% uptime.

hmm märkligt.. jag sitter på comhem 50/10 .. jag spelar varje kväll (endast kvällstid) förutom helger då ja spelar nästan hela dagen...de tillfällen jag får dc beror det oftast på att jag kör för mycket addons och så händer det för mycket i övrigt på skärmen... detta är då väldigt sällan.. sist va de för nån vecka sen när jag charge:ade in i en klump med spelare i en BG där jag fick fear och massa saker på mig exakt samtidigt.. vilket ledde till att jag blev utkastad.. kanske kan ärligt säga att jag får i genomsnitt 1 dc per vecka. Vet inte, det kanske är från server till server... du kör inte något uråldrigt addon som kanske leder till att det blir en crash som orsakar dc? T.ex så kan ju atlast loot orsaka dc om man försökte kolla status på ett item som inte fanns registrerat typ.. finns nog flera exempel.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Hahah satt o funderade över det själv imorse när jag gjorde speccen, har för mig att ss gör mer skada än hemo och kostar mindre än hemo speccad fast är inte säker och kan inte kolla det härifrån ( många sidor blockade i fwallen )

Är det inte så kan man swappa de poängen mot imp gauge eller ta 5/5 precision ( för poison samt lite pve ).

Sinister kostar 40 energi med imp.
Hemo kostar 35.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
hmm märkligt.. jag sitter på comhem 50/10 .. jag spelar varje kväll (endast kvällstid) förutom helger då ja spelar nästan hela dagen...de tillfällen jag får dc beror det oftast på att jag kör för mycket addons och så händer det för mycket i övrigt på skärmen... detta är då väldigt sällan.. sist va de för nån vecka sen när jag charge:ade in i en klump med spelare i en BG där jag fick fear och massa saker på mig exakt samtidigt.. vilket ledde till att jag blev utkastad.. kanske kan ärligt säga att jag får i genomsnitt 1 dc per vecka. Vet inte, det kanske är från server till server... du kör inte något uråldrigt addon som kanske leder till att det blir en crash som orsakar dc? T.ex så kan ju atlast loot orsaka dc om man försökte kolla status på ett item som inte fanns registrerat typ.. finns nog flera exempel.

Kör knappt addons faktiskt, rätt ny till wow Däremot borde väll sådant orsaka att spelet crashar, inte att du får upp en ruta "you were disconnected".

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Sinister kostar 40 energi med imp.
Hemo kostar 35.

Ja oki, då kanske det blir bättre då här ( alt. som sagt köra imp gauge )

http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/b5B5b52a5a2q...

Annars då, ser det ut som en hyffsad fistweapon pvp specc?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Kör knappt addons faktiskt, rätt ny till wow Däremot borde väll sådant orsaka att spelet crashar, inte att du får upp en ruta "you were disconnected".

jag vet faktiskt inte.. verkar som att wow snarare reagerar på det sättet att man loggas ut istället för att spelet crashar.. vilket är väldigt mycket bättre än att behöva starta upp spelet igen
Otroligt sällan spelet har crashat för mig

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

wow

Hmmmm
Finns det en värld utanför wow ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Ja oki, då kanske det blir bättre då här ( alt. som sagt köra imp gauge )

http://www.wow-tools.org/talent-calculator/Rogue/b5B5b52a5a2q...

Annars då, ser det ut som en hyffsad fistweapon pvp specc?

Den kan nog fungera ganska bra.

Men kom ihåg att Shadowstep speccen inte är lika aktuell längre som i TBC.
Numera är det faktiskt Mutilate som gäller.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Entusiast

Re: wow

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hyrman
Hmmmm
Finns det en värld utanför wow ?

Nej,

Nästa fråga.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II