Permalänk

Jag blir så trött

Hej, har kollat runt en del nu och det finns inga fräcka datorlådor. det slutade med att jag designade en själv, helt i trä. skall börja bygga den idag eller imorn, allt trä är beställdt och klart de kommer vara världens mest praktiska datorlåda.

Visa signatur

8800 GT SLI, Asus P5N-D 750i, 2048 MB PC6400 CorsairXMS2, E8400 @ 3.8Ghz, Noctua NH-U9B CPU Cooler, Ipower Extreme 600w, 500 Gb Samsung Spinpoint, 300Gb Samsung Spinpoint, 320 Gb Toshiba? 500 GB WD Caviar. Massa Noctua Fläktar

Permalänk
Medlem

GLHF!

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Okay, då vet vi...

bilder?

Visa signatur

<3

Permalänk

tja datorlådor e ju gjorda i metall av en orsak, men ha kul me cancer o störningar o allt va skit dom menar man kan få

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
tja datorlådor e ju gjorda i metall av en orsak, men ha kul me cancer o störningar o allt va skit dom menar man kan få

Är man orolig så går det ju att klä lådan med metallnät på insidan.

Permalänk
Avstängd

Jag ska bygga en rymdraket, har beställt 100ton titanium, det ska flyga till mars på 5h...

Budskapet är att starta tråden när det finns något att skriva om och gärna bilder..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Utan någon mera info är denna tråd i stort sett meningslös. Starta en ny när du har något konktret att visa upp.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com