Permalänk
Medlem

Är jag ensam om att ha problem med miniräknaren på min C905? När man öppnar miniräknaren första gången går det bra men skulle man råka går ur miniräknaren vilket händer ibland och ska gå in i den igen så hänger sig telefonen några sekunder, sen bläddrar den upp menyn igen sen går det att öppna miniräknaren igen. Var så på min första c905:a och även så på min nya som jag hämtade ut idag pga att den andra inte gick att laga efter att jag lämnat den till Anovo och den var sämre när jag fick tillbaka den än när jag skickade in den.

Visa signatur

Karlsson

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XX6
Är jag ensam om att ha problem med miniräknaren på min C905? När man öppnar miniräknaren första gången går det bra men skulle man råka går ur miniräknaren vilket händer ibland och ska gå in i den igen så hänger sig telefonen några sekunder, sen bläddrar den upp menyn igen sen går det att öppna miniräknaren igen. Var så på min första c905:a och även så på min nya som jag hämtade ut idag pga att den andra inte gick att laga efter att jag lämnat den till Anovo och den var sämre när jag fick tillbaka den än när jag skickade in den.

Vad förväntar du dig? Det är ju C905 du pratar om!

Det är bara att skicka in den igen, och igen, och igen, och igen, och igen, tills du kan reklammera den och köpa en telefon. Inte ett reklammationsoffer som du för tillfället har i handen.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk
Medlem

Jag har nu hittat ännu ett problem med telefonen. När man har sliden utdragen och trycker lite lätt upp i högra hörnet på telefonen så låser den sig för att sedan låsa upp sig när man släpper igen. Nu har jag lite mer att komma med så ska in med telefonen till phone house på måndag med låda och hela skiten och säga till dom att jag inte accepterar denna skit längre och att jag nu ska ha mina pengar tillbaka. När till och med en telefon som ska vara ny är kass då är det fel. Jävligt fel. Har sagt att jag vill ha mina pengar tillbaka många gånger men dom säger att jag måste reklamera och få en ny i kartong som jag kan byta in och få pengar. Men va fan dom som återförsäljare måste väl ta nått ansvar. Inte mitt fel att dom säljer skit väl?

Visa signatur

Karlsson

Permalänk
Medlem

Har äntligen fått mina pengar tillbaka. Eller en del av det iallafall. Gav 5300kr för min C905 när jag köpte den ny. Nu fick jag en ny i kartong av SE som jag kunde lämna in på PhoneHouse. Fick dock bara 4500kr av PhoneHouse för det är vad dom tar för telefonen idag. Orkade inte tjaba och ville inte heller för det har jag gjort tillräckligt och igentligen ville dom inte ta emot den överhuvudtaget efter som det var en utgående modell. Men var väl ändå ganska ok att få en ny överhuvudtaget efter som jag tidigare hade slängt mobilhelvetet i golvet i phonehousebutiken Nu fick jag lägga några hundra lappar iemellan till en Samsung Jet. Men det är det värt. För den fungerar ju fortfarande trots att jag använt den i en hel vecka

Visa signatur

Karlsson