Geforce GTX 280 i SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
dubbal ATI WTF!!!!

eller ett enkelt 4870 lär prestera bättre än mitt ultra i vilket fall så

jaha? vad har det med denna nyhet att göra?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

hmm...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefanpson
Allt handlar om optimering.

eller 'inte' optimering!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Herre jösses... det verkar som nvidia fastnat lite i sin g80 arkitektur. ska dom inte hitta på något nytt snart?

MEN Ack så jävla ballt!
och meningslöst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AckeDman
Skit... jag har så himla svårt att förstå dom som kan tänka sig betala för 3xGTX280.

Jag har till och med valt 9600GT över 8800GT för att få lite mindre värmeutveckling för bara 10% minskning i prestanda. Det är för mig svårt att bli glad över en monsterdator som klarar jävligt mycket om den låter som en damsugare.

Om man ska applådera något så är det saker som WD velociraptor som visar sig vara snabbare, tystare OCH mindre varma än föregångaren. Eller exempelvis Apple som producerar en otroligt lätt och tunn laptop som ändå är väldigt stark.

Nvidia imponerar verkligen inte på mig. Jag hoppas på att AMD ska hitta på något sätt att leverera liknande prestande som Nvidia men med mindre värme så man kan minska ljudnivån från sin dator.

Mycket bra inlägg! Prestanda per watt är väldigt intressant. Det känns som om nVidia gör allt för att tjäna pengar, det kan inte vara sunt att sälja grafikkort som drar så mycket ström som det kommande korten väntas göra.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av this
Mycket bra inlägg! Prestanda per watt är väldigt intressant. Det känns som om nVidia gör allt för att tjäna pengar, det kan inte vara sunt att sälja grafikkort som drar så mycket ström som det kommande korten väntas göra.

Oj ja prestand per watt är verkligen viktigt, spelar man 5 timmar så tjänar man ju faktiskt 20 öre om man använder 4870 ist för 280gtx.
varför tror ni dom små watt skillnaderna spelar så stor roll? vi snackar WATT det är typ inget. håll er borta från aftonbladet, bättre ni läser en ding ding värld eller nått.

Skit i miljön, några watt hit eller dit gör ingen skillnad vare sig för miljön eller någon annan, vänta tills det finns tillförlitliga tester och köp den set up som passar era spel och upplösning.

Det är viktigare vart eran el kommer i från, vindkraft så kan det dra 1kw mer utan att spela nån roll men kommer den från kolkraft så är det riktigt skitigt.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av this
Mycket bra inlägg! Prestanda per watt är väldigt intressant. Det känns som om nVidia gör allt för att tjäna pengar, det kan inte vara sunt att sälja grafikkort som drar så mycket ström som det kommande korten väntas göra.

En ny series värstingmodeller brukar vara både för dyr och effektkrävande (som t.ex. extreme och Athlon FX-processorer!) Får hoppas så inte är fallet med korten avsedda för vanligt folk.

Permalänk
Medlem

borta

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Om man kör men en sådan maxad dator så bör man även köpa till en skylt på ytterdörren med texten "Jag har det bra när andra svälter".

Frågan är om inte man gått för långt nu?

egentligen jo...man har gått för långt med att använda pengar ja....konceptet med pengar kanske va en bra idé men den fungerar inte i praktiken....

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScrewFearMe
egentligen jo...man har gått för långt med att använda pengar ja....konceptet med pengar kanske va en bra idé men den fungerar inte i praktiken....

Nää en bytesekonomi funkar ju mycket bättre, hur många äpplen tror du nvidia vill ha för deras 280gtx? 500kilo? ut och plocka. lol pengar funkar inte, inte ens en kommunist har såna drömmar, pengar är ett måste för en effektiv byteshandel det insåg alla utom du för typ 5000 år sen

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Tänk ifall de kunde använda energin lite bättre än till att bara producera värme.

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

ja för vi vet ju att energi inte blir värme... eller?

och mux, lite för mycket söndagsdrickat?

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Warheart
Tänk ifall de kunde använda energin lite bättre än till att bara producera värme.

Det är tyvärr omöjligt, när du använder energi, hur du än använder den så bildas det värme. riktigt tråkigt att dom inte kan ändra på naturlagarna, det är ju ändå 2008 nu, Aftonbladet borde ta upp det i en serie så det händer nått.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Nää en bytesekonomi funkar ju mycket bättre, hur många äpplen tror du nvidia vill ha för deras 280gtx? 500kilo? ut och plocka. lol pengar funkar inte, inte ens en kommunist har såna drömmar, pengar är ett måste för en effektiv byteshandel det insåg alla utom du för typ 5000 år sen

Så du menar att det är bra att över tusentals barn dör pga svält varje dag å att ingen bryr sig bara för att folk ska kunna använda pengar och att dessa företag gör som dom vill och att kändisar bara kan gå ifrån rättegångar å skit bara för dom har pengar
fan över 50mille pers i usa har inte ens en försäkring..tycker du det är bra?
nej det är hur ruttet som helst...pengar fungerar inte och handeln skulle kunna fungera utan pengar ändå...varför måste företaget eller han som mjölkar kon ha pengar för när dom själva skulle kunna göra samma sak om pengar inte fanns?
Pengar behövs egentligen inte å är egentligen helt onödigt...kolla tex vad bush gör....ingen gör nånting åt det men när saddam gör samma sak då måste han hängas....hmm väldigt trevlig värld man lever i...

EDIT: ändrade lite så det blev rätt ^^;

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScrewFearMe
Så du menar att det är bra att över tusentals barn dör pga svält å att ingen bryr sig bara för att folk ska kunna använda pengar och att dessa företag gör som dom vill och att kändisar bara kan gå ifrån rättegångar å skit bara för dom har pengar
fan över 50mille pers i usa har inte ens en försäkring..tycker du det är bra?
nej det är hur ruttet som helst...pengar fungerar inte och handeln skulle kunna fungera utan pengar ändå...varför måste företaget eller han som mjölkar kon ha pengar för när dom själva skulle kunna göra samma sak om pengar inte fanns?
Pengar behövs egentligen inte å är egentligen helt onödigt...kolla tex vad bush gör....ingen gör nånting åt det men när saddam gör samma sak då måste han hängas....hmm väldigt trevlig värld man lever i...

Det är klart att det är bra, va fan tror du?? pengar har inget med att folk svälter, det är bara girighet som styr sånt och det skulle vi även haft om vi hade en ren bytesekonomi utan pengar. Den som hade haft mest äpplen i världen skulle satt sånna priser på dom så dom som bara har 3 potatisar inte skulle inte haft råd med dom.

Pengar är en förlängning av bytes handeln, det går inte att byta 500kg äpplen mot ett grafikkort, tänk om grafikkortsägaren vill ha päron för sitt kort? det var just pga det som pengar uppfanns.

Sen att ett företag utnyttjar sina marknadsandelar för att suga ut befolkningen ännu mer har inte med just pengar att göra, visst det är deras mål men det är ändå en helt annan diskussion.

Dom med mest pengar gör saker som just du vill ha, det är du som sponsrar dom och en massa andra dessutom, vad ska vi göra åt det? förbjuda allt som är populärt och bra, så dom med dåliga produkterna får en chans? Men hur skulle det hjälpa dom fattiga? Och hur ska vi köpa dom dåliga sakerna om vi inte får använda pengar? historien har visat oss att byta äpplen inte funkar så jag hoppas du har nån super idé, jag kan sätta min själ på att du får nobelpriset för den om den funkar.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mux
fulsate jävla tvätt bkjärnejn jag seett på l' gmnnge

Vitt e deht såh.. duhmma nviihdiaa.

Edit. Sämsta j* stavning jag sett på länge! Skäms människa!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Det är klart att det är bra, va fan tror du?? pengar har inget med att folk svälter, det är bara girighet som styr sånt och det skulle vi även haft om vi hade en ren bytesekonomi utan pengar. Den som hade haft mest äpplen i världen skulle satt sånna priser på dom så dom som bara har 3 potatisar inte skulle inte haft råd med dom.

Pengar är en förlängning av bytes handeln, det går inte att byta 500kg äpplen mot ett grafikkort, tänk om grafikkortsägaren vill ha päron för sitt kort? det var just pga det som pengar uppfanns.

Sen att ett företag utnyttjar sina marknadsandelar för att suga ut befolkningen ännu mer har inte med just pengar att göra, visst det är deras mål men det är ändå en helt annan diskussion.

Dom med mest pengar gör saker som just du vill ha, det är du som sponsrar dom och en massa andra dessutom, vad ska vi göra åt det? förbjuda allt som är populärt och bra, så dom med dåliga produkterna får en chans? Men hur skulle det hjälpa dom fattiga? Och hur ska vi köpa dom dåliga sakerna om vi inte får använda pengar? historien har visat oss att byta äpplen inte funkar så jag hoppas du har nån super idé, jag kan sätta min själ på att du får nobelpriset för den om den funkar.

måste man ha nåt överhuvudtaget bara för att kunna skaffa nåt....asså det låter som att folk inte kan släppa det med att man måste få nåt för att kunna skaffa nåt annat..låter som att folk verkligen har blivit hjärntvättade...du behöver inte ha 500kg äpplen päron kor eller nåt annat för att kunna skaffa ett grafikkort...
det räcker med att du bara hämtar det så grafikkortstillverkaren vet att någon har skaffat det....blir på så sätt enklare att få ut varor..och starta företag å annat....dessutom att ALLA får den frihet vi alltid har velat ha osv...
fattar inte varför man måste ha nånting med pengar eller liknande....

och förresten ja barn dör tack vare pengar...pengar är anledningen varför deras föräldrar är "fattiga" och inte har råd med dom så dom kickar ut dom....sen svälter barnen...och eventuellt dör...
det är inte så att dom svälter pga miljön dom bor i....men även den är påverkar av pengar....allt handlar om pengar nu förtiden....det handlar inte om hur du själv mår eller hur andra mår runt omkring dig utan det handlar om PENGAR....folk är så otroligt.....vill inte säga det... men jag skulle komma på nåt så folk slipper använda pengar ja

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScrewFearMe
måste man ha nåt överhuvudtaget bara för att kunna skaffa nåt....asså det låter som att folk inte kan släppa det med att man måste få nåt för att kunna skaffa nåt annat..låter som att folk verkligen har blivit hjärntvättade...du behöver inte ha 500kg äpplen päron kor eller nåt annat för att kunna skaffa ett grafikkort...
det räcker med att du bara hämtar det så grafikkortstillverkaren vet att någon har skaffat det....blir på så sätt enklare att få ut varor..och starta företag å annat....dessutom att ALLA får den frihet vi alltid har velat ha osv...
fattar inte varför man måste ha nånting med pengar eller liknande....

och förresten ja barn dör tack vare pengar...pengar är anledningen varför deras föräldrar är "fattiga" och inte har råd med dom så dom kickar ut dom....sen svälter barnen...och eventuellt dör...
det är inte så att dom svälter pga miljön dom bor i....men även den är påverkar av pengar....allt handlar om pengar nu förtiden....det handlar inte om hur du själv mår eller hur andra mår runt omkring dig utan det handlar om PENGAR....folk är så otroligt.....vill inte säga det... men jag skulle komma på nåt så folk slipper använda pengar ja

Lycka till och förhoppningsvis så inser du snart att pengar inte har nått med svält att göra, det är bara ett enkelt sätt att styra folk. och byta ut det till något annat gör ingen skillnad det är fortfarande den med mest resurser som vinner.
på medeltiden använde dom religion för att styra och ställa med folk, vilket dom fortfarande gör gör i öst ska vi ha det så här oxå? if so hur skulle en tro på nått hjälpa dom fattiga? islams eller den kristna tron har ju inte hjälpt nått

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

Och vad har svält och ekonomi med SLI Gfx att göra ?

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem
Citat:

Herre jösses... det verkar som nvidia fastnat lite i sin g80 arkitektur.

Inte så konstigt med tanke på att gamla G80 fortfarande presterar helt ok. Men de borde definitivt ha jobbat snabbare på att krypa ner till 55nm eller mindre, men det kommer som bekant eftersom enligt ryktena är de 260/280 som kommer nu bara ett slags pre-launch kort för att visa att man har nytt och är snabbast.

Krympningen kommer så fort som möjligt, och då sjunker priserna även på dessa. Fram tills dess verkar onekligen 4870(x2) och crossfire mest intressant, inte minst för att de bästa moderkorten är Intel/crossfire. Ett krympt 260 för 2000Kr och 280 för 3000Kr blir en annan historia, då kan AMD få det svårt.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Vet du vad siffrorna betyder? släck en glödlampa när du spelar så förbrukar du lika mycket ström som dom minsta grafikkorten eller stäng av tvn så går du nästan plus i watt.
Själv gör jag av med ca 5.000.000W per år så om ett grafikkort drar +- 50W i timman dom 1-3 timmar per dag som jag spelar gör absolut ingen skillnad.

Hehe, gör av med ca 48 000 KW per år jag..(48.000.000)

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem

Dessa lösningar är aldrig intressanta, mycket prestige på väldigt lite i realiteten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the squonk
Inte så konstigt med tanke på att gamla G80 fortfarande presterar helt ok. Men de borde definitivt ha jobbat snabbare på att krypa ner till 55nm eller mindre, men det kommer som bekant eftersom enligt ryktena är de 260/280 som kommer nu bara ett slags pre-launch kort för att visa att man har nytt och är snabbast.

Krympningen kommer så fort som möjligt, och då sjunker priserna även på dessa. Fram tills dess verkar onekligen 4870(x2) och crossfire mest intressant, inte minst för att de bästa moderkorten är Intel/crossfire. Ett krympt 260 för 2000Kr och 280 för 3000Kr blir en annan historia, då kan AMD få det svårt.

Bara för att de går ner till 55nm betyder inte att GTX280 kommer kosta 3000kr

Tror inte den kommer hamna på mindre än 4000 här. AMD lär inte få det svårt denna omgången då de lär ha bättre prsi/prestanda förhållande. Däremot lär ju Nvidia ha bästa kort där ute. Men nu i början lär AMD få bra mycket bättre försäljningsciffror iom att de faktiskt redan har många kort ute i butikerna.

Själv lär jag nog köpa GTX260 om den visar sig prestera bra och om man hittar dessa kort för strax under 3000kr.

Permalänk

får verkligen kortet överst och det i mitten nån luft över huvud taget?

kånns som att dom kommer hålla typ 70*c+ idle och det 3'e typ 55*c eller nått..

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

näe ett sådat dära black pearl med 3x280GTX och en tank med flytande kväve för att hålla nere värmen vad mer kan man önska sig?

faan 3way med 280GTX kickar nog på bra men kostar att driva därefter

näe tacka vet jag Nvidia TNT 2 eller GF2 det är bra kort det

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Lycka till och förhoppningsvis så inser du snart att pengar inte har nått med svält att göra, det är bara ett enkelt sätt att styra folk. och byta ut det till något annat gör ingen skillnad det är fortfarande den med mest resurser som vinner.
på medeltiden använde dom religion för att styra och ställa med folk, vilket dom fortfarande gör gör i öst ska vi ha det så här oxå? if so hur skulle en tro på nått hjälpa dom fattiga? islams eller den kristna tron har ju inte hjälpt nått

jag kan hjälpa dom....det är lugnt
jag behöver varken pengar eller något annat.....bara jag får låna några militärläkare och väldigt mkt mat
det är allt...tar inte mkt för å hjälpa någon oh som du ser själv så är folk för insatta i att man MÅSTE ha pengar eller nåt att byta med för att kunna få en sak...du kan få den saken utan att ha nånting...och jag tror nog knappast att religionen kan styra folk så mkt för då krossar jag den totalt om jag är så tvungen till det...
jag mår rent av skit när jag måste använda pengar...för vad äre annars som gör så att barnen svälter? hundar? katter? marsvin?
knappast å det är inte miljön heller....den kanske påverkar lite men ultimat äre pengar som gör det...

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Medlem

min åsikt är att det här kortet är bra även om det presterar lite över 9800gx2...
då har du vunnit över det tidigare monstret med 1 GPU dvs att dom senare gör en gx2 av gtx280 som har möjligheten att köra quad sli eller till och med 3 way sli...(om vi har riktigt tur)

å var står ATI då? ja just det...långt där nere på bench staplarna.

sen ska ju Nvidia krympa kärnan...55Nm...vet inte riktigt om det kommer bli någon överlägsen effekt men nått lär det ju bli.

för Nvidia har gått rätt väg, ta en GPU trimma den till helvete å tillbaka och sen krymp,dubbla (GX2) och till sist SLI möjligör skiten

<----Nvidia/intel fanboi

Visa signatur

Stationär: Ryzen9 5900x | DDR4 3200MHz 2x16GB | Geforce GTX1080 | Asus x570-F | Samsung 980 pro 512GB | Samsung 70 pro 256GB | Corsair AX 1200W |
Server: Ryzen9 5950x | 128GB RAM |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linxz
Hehe, gör av med ca 48 000 KW per år jag..(48.000.000)

Shit man det är rätt mycket hoppas du väljer ett energisnålt grafikkort du kan tjäna nästan 5 kronor per år på det

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

då kontrat ATI med 5890X3 och skickar Nvidia till planerings stadiet igen

näe tror att det blir en jämn fight mellan NVidia/ATI nu men vad som sker senare vem vet men GX2 lär vara svindyr/varm/strömslukande

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
då kontrat ATI med 5890X3 och skickar Nvidia till planerings stadiet igen

näe tror att det blir en jämn fight mellan NVidia/ATI nu men vad som sker senare vem vet men GX2 lär vara svindyr/varm/strömslukande

pengarna ligger i den stora massan, där får Nvidia det tufft mot 4850

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Brödrosten flyttar in i datorn! Kommer bli galet varmt i rummet en sån här dator står.

MEN man får säkert jättefina poäng i 3Dmark! (och bra fps i CS )

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies