Permalänk
Medlem

3G Kontantkort

Hejsan, håller på att kolla upp det här med 3g och så. Funderar om det finns 3G-kontantkort, tre vet jag har det. Men finns det några fler som har det? Och funkar det bra(inte hutlöst dyrt)? Vill inte ha abbonnemang.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem

Det jag vet är att Tre funkar kanonbra, jag har haft de som leverantör senaste 2 åren och har inget att klaga på. Trevlig kundtjänst, bra support.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Telia har kontantkort med 3G.. Priser vet jag inte.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Alla operatörer har 3G-kontantkort, det kostar lika mycket att ringa på 2G som 3G-nätet, såvida man inte använder videotelefoni för då får man lite andra priser.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Om man surfar på internet med mobilen då? Då blir det kostnad per megabyte va?

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem

Jag kör med halebop! Samma täckning som telia och ringer mest till frugan och skulle man ringa till andra så är det inte fasligt dyrt det heller.
Har dock inte provat videosamtal men det ska väl funka bra det med.

Visa signatur

Asus P5B-VM | Intel C2D 6400 @ 2.13 Ghz | Kingston 2048 Mb | Geforce 7950 GT

Permalänk
Medlem

Är det dyrt o surfa på internet och kolla mailen, läsa lite nyheter etc? Funderar nämligen på en smartphone, vill ju kunna använda de flesta finesserna för rimligt pris.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem

här har du prislista
http://halebop.se/kontantkort/prislista/
epost har jag bara kollat när jag har kört wlan men det är nog inte jättebilligt, beror ju på hur mycket epost man läser. annars så har de maxtaxa på 9:-/dygn om man surfar på de länkar som finns på deras startsida.
Har läst nånstans att det kostar typ 15:-/mb annars.

Visa signatur

Asus P5B-VM | Intel C2D 6400 @ 2.13 Ghz | Kingston 2048 Mb | Geforce 7950 GT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max.P
här har du prislista
http://halebop.se/kontantkort/prislista/
epost har jag bara kollat när jag har kört wlan men det är nog inte jättebilligt, beror ju på hur mycket epost man läser. annars så har de maxtaxa på 9:-/dygn om man surfar på de länkar som finns på deras startsida.
Har läst nånstans att det kostar typ 15:-/mb annars.

Dom flesta operatörerna ligger på ca 15:-/mb finns vissa bílligare men som sagt bara att kolla upp. Annars om du tänkt surfa runt mycket med telefonen rekomenderar jag dig vanligt abonomang + datapaket till det annars blir det lätt rätt dyrt // Toni

Permalänk
Medlem

halebop är telia i fall det är någon som har missat det.
när jag ändå håller på så kan jag säva att comviq är tele2