dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk

Jag skulle precis också slutföra mitt köp på kameran. Men "Beställningen kunde inte skickas". FAN! Får väl hoppas på att jag får en extra fin julklapp då

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Woho tur man beställde kameran och inte tvekade då

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Såg kameran 12:00, men jag tvekade!

Permalänk
Medlem

Jag tvekade också. Diskuterade med regeringen.

Permalänk

Tur man beställde en inatt då, blir bra fyllekamera

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

Användaren är troligen en bluffregistrering. Tills vidare ska inte inläggen tas för att vara från dustinhome. / Aqualize

Hejsan

Johan från dustinhome här.

Vill bara bekräfta att man inte behöver ha köpt nånting från dustinhome utan alla får julklappar,dålig stil det där med fuskande etc men alla kommer få julklappar vare sig de fuska eller inte.

God jul på er.

Permalänk
Medlem

Den blir nog bra oavsett till vad, kollat lite testar, verkar ganska ok, t om för dess ursprungspris på runt 2000kr så var den godkänd

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Jäklar! Kameran tog slut! Den fanns i lager och jag skulle precis slutföra ordern och då gick det inte att skicka iväg den. Jag hade förstås kameran i kundvagnen och skulle bara skriva i mitt mobilnummer. Tack för den.

Står dock i min kundvagn att den finns i lager.

Fick mitt svar där

=/

Permalänk
Medlem

Hur mycket kostade Popcorn Hour A-110 + Trådlös nätverksadapter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s
Hur mycket kostade Popcorn Hour A-110 + Trådlös nätverksadapter?

Undrar samma sak... Det är ju trist när de plockar bort priserna...

Btw, hur vet vi att "Johan - Dustin" är från Dustin? Han registrerade ju sig också idag...

Antagligen så är väl ingen av dem från Dustin... :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan - Dustin
Hejsan

Johan från dustinhome här.

Vill bara bekräfta att man inte behöver ha köpt nånting från dustinhome utan alla får julklappar,dålig stil det där med fuskande etc men alla kommer få julklappar vare sig de fuska eller inte.

God jul på er.

Nyanställd på juldagen?

Permalänk
Medlem

Båda är väl småbarn som inte fick en julklapp.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Haha, äntligen e kamerorna slut, ska vi spättsa in oss på julskinkorna nu?

Tyvärr funkar det inte att begrännsa på ip-nummret, då vissa bredband får ny ip-adress varje gång man kopplar upp sig, exempelvis mobilabredband.

Permalänk

Hoppas ändå att Dustin tar sig en titt på beställningarna INNAN de skickar ut. Visst jag tror inte de bryr sig speciellt mycket men vore ju ändå vettigt att försöka stävja fusk.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Tyvärr funkar det inte att begrännsa på ip-nummret, då vissa bredband får ny ip-adress varje gång man kopplar upp sig, exempelvis mobilabredband.

Det är kanske inte någon fullständig lösning på problemet, men om vi antar att de flesta som utnyttjar systemet har hyfsat snabb uppkoppling (typiskt med statisk adress) och firar julen hemma hos föräldrarna borde man kunna reducera det till stor del. I alla fall så länge folk inte vet om att begränsningen finns.

Permalänk
Avstängd

Tur man hann beställa fem kameror innan dem sålde slut

Bästa erbjudandet från Dustinhome någonsin tror jag.

Betydligt bättre än en idol-dvd efter 10 timmars datorsittande på självaste julafton för att få en "julklapp".

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

Undrar när Dustins personal återgår till jobbet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
Tur man hann beställa fem kameror innan dem sålde slut

kunde man beställa flera till samma konto eller skapade du flera konton?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Undrar när Dustins personal återgår till jobbet...

http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=82449...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
kunde man beställa flera till samma konto eller skapade du flera konton?

Samma konto, konstigt nog körde dem inte max en per kund

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk

Eftersom det varje år blir massor med tjafs om Dustins julklappar vore det nog bäst att skippa detta totalt så att det bara blir massor med bråk jämt.

Permalänk
Hedersmedlem

* "Per - Dustin" och "Johan - Dustin" avstängda*
Vi har två dustin-representanter i forumet som just nu säkert avnjuter en god julhelg.
http://www.sweclockers.com/profil/?id=117014 JMartoja
http://www.sweclockers.com/profil/?id=67784 MikaelC
De som blev avstängda är välkomna när de veriferat sig med oss. Men att de inte ens registrerat med en @dustin.se eller @dustinhome.se tyder nog på att det aldrig kommer ske.
Verifiering av företagsrepresentanter är bra för både medlemmarna och företagen.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Noterade att Dustin hade en Lacie extern HDD 750gb för 795kr. Slog till direkt då min andra externa är fylld till bredden.
Var väl ett hyffsat pris? Strax över en krona gigabyten för en extern.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Eftersom det varje år blir massor med tjafs om Dustins julklappar vore det nog bäst att skippa detta totalt så att det bara blir massor med bråk jämt.

Blir det verkligen tjafs (förutom i den årliga sweclockerstråden)? Jag kan tänka mig att folk skulle bli besvikna om dustin började införa begränsningar (utan att meddela detta i förväg), men så länge detta inte sker är väl allt frid och fröjd? Ett problem brukar vara att hemsidan är i det närmaste obrukbar så länge spektaklet pågår, men det verkar de ha löst i år.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
* "Per - Dustin" och "Johan - Dustin" avstängda*
Vi har två dustin-representanter i forumet som just nu säkert avnjuter en god julhelg.
http://www.sweclockers.com/profil/?id=117014 JMartoja
http://www.sweclockers.com/profil/?id=67784 MikaelC
De som blev avstängda är välkomna när de veriferat sig med oss. Men att de inte ens registrerat med en @dustin.se eller @dustinhome.se tyder nog på att det aldrig kommer ske.
Verifiering av företagsrepresentanter är bra för både medlemmarna och företagen.

Dåligt, det var ju bra att man kunde framföra förslag m.m.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Dåligt, det var ju bra att man kunde framföra förslag m.m.

Jag tvivlar på att förslag framförda till just dem som blev avstängda skulle få särskilt stor effekt. Vänd dig till de riktiga representanterna istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Dåligt, det var ju bra att man kunde framföra förslag m.m.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4...

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

PTJUHH - för några få sekunder trodde jag att mina fyra juklkappar ej skulle skickas ut, men ack så fel jag hade.

God jul på er och glad fortsättning.

Permalänk
Medlem

trodde detta var en diskussion om julklapparna, inte mellandagsrean? hursomhelst, fick tag på en kl 15:55! Dom skall skickas èfter nyår, inte sant? Vad tror ni det blir i år?

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geo1
PTJUHH - för några få sekunder trodde jag att mina fyra juklkappar ej skulle skickas ut, men ack så fel jag hade.

God jul på er och glad fortsättning.

Hoppas att du inte får någon eller enbart idol dvd'er

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b