Ursprungligen inskrivet av olirc
Vore jag dig skulle jag fysiskt bege mig till säljaren och kräva en lösning på detta problem i en vänlig ton till att börja med för 3 mån är icke acceptabelt och det är rent ut sagt skitsnack som Inet kör med typ "nyttoavdrag" och "väntar på besked ifrån LG ang summan på krediteringen" vilket är väldigt löjligt.
Säg du till Inet att "antingen ger ni mig hela summan tillbaks nu idag eller så levererar ni en minst lika bra dator till mig nu idag för jag går inte här ifrån utan en snabb lösning iom att ni har haft 3 mån på er att fixa detta och ert problem med LG är inget jag ens ska behöva bry mig om så det är bara svepskäl för att fördröja detta ärrende".
Posta även på http://www.fairshopping.se om detta ärende och om du gör det nu eller efter du varit till butiken är ditt val men åk dit och stå för din rätt för nu har dom på Inet enligt mig tjaffsat färdigt!
Ditt ärende visar ju på att Inet inte är pålitliga när det kommer till reklamationer och det är där man ser vilka säljare som är nått att ha och vilka som inte är det och där hör Inet till den senare kategorin så låga priser till trots så handlar jag inte där ifrån när dom inte kan sköta sina garantiärenden enligt konsumentlagstiftning och praxis och t o m hänvisar till ARN med ett hånflin som jag uppfattar det ang kommentaren om att det tar lång tid hos dom.