Garanterat fel ställe posta det här på!!!

Permalänk
Medlem

Garanterat fel ställe posta det här på!!!

Men är det bara jag som upplever att texten i den här posten går under reklamen på höger sida?

www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=723298

om det bara är jag vad är fel???

om det är fler som upplever det.... VARFÖR är det så?? Moderator... jag vill läsa om överklockning, låter du mig göra det?

Visa signatur

För att va ett forum med många personer som förstår mycket är det för många som är oförstående.

Permalänk
Medlem

Vad menar du?
Jag kan läsa allt...
Är normalt.

Permalänk

Whoot nu tror jag du har druckit saft eller så är det bara fel på din dator jag såg inget fel :D:D eller jag vet inte häller vad du menar riktigt seriöst :D:D:O

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Medlem
Visa signatur

För att va ett forum med många personer som förstår mycket är det för många som är oförstående.

Permalänk
Medlem

dricker iof vin.... men va fan...

Visa signatur

För att va ett forum med många personer som förstår mycket är det för många som är oförstående.

Permalänk

Ställ in fast bredd på knapparna längst till höger...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkunkFunk
Ställ in fast bredd på knapparna längst till höger...

blir ännu värre då...

tack för snabba tips förresten...

Visa signatur

För att va ett forum med många personer som förstår mycket är det för många som är oförstående.

Permalänk

Oj
ser det lika ut i Firefox 3 ?

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk

Händer mig ibland också... Inte på den tråden, men vissa andra...

Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Traktor_APA
Oj
ser det lika ut i Firefox 3 ?

nix firefox funkar det i:) tänkte jag inte på men vill ju att det ska funka i explorer me!! men nu är det ju inte akut i alla fall... tackar

Visa signatur

För att va ett forum med många personer som förstår mycket är det för många som är oförstående.

Permalänk
Hedersmedlem

Som sagt, helt fel forumdel och då jag inte kan flytta den till rätt del så låser jag denna och ber TS om problemet kvarstår skapa ny tråd i rätt forumdel nämligen Feedback där vår webnisse kanske har en förklaring till det men allra troligast är det nåt galet med din webläsare.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.