Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk

Kommer det en beta denna veckan så kommer den idag. Så simpelt är det är jag rätt säker på. Annars är det nästa vecka som gäller till 100 %.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Kommer det en beta denna veckan så kommer den idag. Så simpelt är det är jag rätt säker på. Annars är det nästa vecka som gäller till 100 %.

Gamestop managers denna veckan och oss värdiga människor (pre access ofc) nästa

Permalänk
Medlem

Fan vågar man testa logga in på https://bf3beta.battlefield.com/login/index.php ?

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kripp666:

Jodå, ingen scam. Du kan kolla på mina postade bilder några inlägg tbx.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Jodå, ingen scam. Du kan kolla på mina postade bilder några inlägg tbx.

Jepp gjorde det Blev lite "upphetsad" när något hände xP

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem

Haha gör inte som jag o skriv in att du är född 2011 Sidan buggar och visar då bara "WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE."

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kripp666:

Haha gör inte som jag o skriv in att du är född 2011 Sidan buggar och visar då bara "WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE."

Exakt så stog det ju när man försökte logga in på alphan innan den hade startat, men nu står det inte så när man försöker logga in.. Why?
Nu står det "We cannot process your request at this time.
Please contact EA Customer Service."

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Exakt så stog det ju när man försökte logga in på alphan innan den hade startat, men nu står det inte så när man försöker logga in.. Why?
Nu står det "We cannot process your request at this time.
Please contact EA Customer Service."

Finns väl inga koder ute ännu eller?

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Exakt så stog det ju när man försökte logga in på alphan innan den hade startat, men nu står det inte så när man försöker logga in.. Why?
Nu står det "We cannot process your request at this time.
Please contact EA Customer Service."

Jag kunde logga in.
Stod sedan att jag skulle lösa in min kod.. Hoppas vi får dem snart!
Skulle vara trevligt stt vakna upp till betan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kripp666:

Finns väl inga koder ute ännu eller?

Jo, det gör det. Flera som säger att dom fått sina nycklar idag. Och EA's live support bekräftade detta för mig ikväll

-

Dagen/dagarna innan alphan släpptes, visst hade Battlefield spanien skrivit något på facebook?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jo, det gör det. Flera som säger att dom fått sina nycklar idag. Och EA's live support bekräftade detta för mig ikväll

-

Dagen/dagarna innan alphan släpptes, visst hade Battlefield spanien skrivit något på facebook?

Ok det har jag missat Ja vem vet ! Man kan alltid hoppas

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kripp666:

Ok det har jag missat Ja vem vet ! Man kan alltid hoppas

Mjo!
Men den öppna betan startar isf tidigast på torsdag, tråkigt för alla som inte har MoH:LE/T1 eller förbokat via Origin

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Kommer inte kunna spela BF 3 betan på 1½ vecka. Pga. jag inte har någon dator som uppfyller kriterierna.
Samt att jag inte vill lira det på PS3/Xbox360, så jag får prova det hos någon polare så länge.

Får nöja mig med informationen om spelet, och dom olika grafik-testerna till spelet som säkerligen börjar komma upp första veckan

Men för er som kommer kunna lira:
FUKKING ENJOY! =D

Permalänk
Medlem

Hello alot of talk about battlefield 3 beta now. When is it releasing !??! i pre ordered from origin. When do i get my code ?
Kartik: Thank you for your waiting.
Kartik: The bf 3 beta is set to be released in September. However, the exact date will be announced later.
Jag: Aah ..damn poor information you guys giving theres a Italian site up now where you can log into you just need a BETA code.
Kartik: As you've pre order the game you should get the 48 hrs open beta goes public for everyone
Kartik: I would like to tell you that bf 3 beta is not yet released.
Kartik: Once it released you should be communicated through E-mail

Där har ni lite information ni som undrar.

Permalänk

Fyfan vad gött det skulle vara om betan kommer imorgon, är ledig tills på fredag

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Hello alot of talk about battlefield 3 beta now. When is it releasing !??! i pre ordered from origin. When do i get my code ?
Kartik: Thank you for your waiting.
Kartik: The bf 3 beta is set to be released in September. However, the exact date will be announced later.
Jag: Aah ..damn poor information you guys giving theres a Italian site up now where you can log into you just need a BETA code.
Kartik: As you've pre order the game you should get the 48 hrs open beta goes public for everyone
Kartik: I would like to tell you that bf 3 beta is not yet released.
Kartik: Once it released you should be communicated through E-mail

Där har ni lite information ni som undrar.

Det är bs. Jag har pratat med två olika på support, den ena sa att dom börjat skicka nycklarna, den andra spelade efterbliven och ignorerade mina frågor och till slut kickade ut mig ur chatten och skyllde på tekniska fel

Edit: Fint formulerat, skyller på tröttheten

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det är bs. Jag har pratat med två olika på support, den ena sa att dom börjat skicka nycklarna, den andra spelade efterbliven och ignorerade mina frågor och till slut kickade ut mig ur chatten och skyllde på tekniska fel

Edit: Fint formulerat, skyller på tröttheten

Aldrig att du kan ta supporten som en säker källa, prata själv med en om att få min "Gamestop Manager" key.
Efter 40min snack så gav hon mig min Alpha Trial key...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Aldrig att du kan ta supporten som en säker källa, prata själv med en om att få min "Gamestop Manager" key.
Efter 40min snack så gav hon mig min Alpha Trial key...

Citat:

KKay: The keys are being emailed right now, i know that. But when will it hit my inbox?
Nikunj: Let me check who has informed you.
KKay: Govind
Nikunj: Govind has informed you that it is being sent from the servers' side.
KKay: Yes
KKay: What does that mean then?
Nikunj: Yes.
Nikunj: It means that the beta is yet to be released.
Nikunj: You may please keep a close eye on the above link.

Det är uppenbart att han/hon inte vill prata om det jag frågar om...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av vivalaboeg:

I de här senaste twitterinläggen så syftar man på en företagskickoff - det blir korvgrillning, paintball och pinnbröd för hela slanten.

http://twitter.com/#!/crash7800/status/115955275474800641

Edit: Vad är chansen att samma person ska bekräfta det igen? Hittade det här: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1426169-batt...

Citat:

Govind: Hi, my name is Govind. How may I help you?
@live.com: Hi
@live.com: I'm here for my BF3 early access code.
@live.com: i preordered and would like my key
e@live.com: ?
Govind: From where did you purchase it?
@live.com: Origin
@live.com: limited edition preorder
@live.com: Hello?
Govind: Please provide me your order number
@live.com: grabbing it now
@live.com: 1-0
Govind: Please allow me a minute.
@live.com: sure thing
Govind: Your order seems to be fine, and I would like to inform you that servers are still sending the codes, I would suggest you to keep patience, I hope you get it soon.
Govind: I sincerely regret any inconvenience caused due to delay.
@live.com: Do you have a timetable for the codes release? have they started sending them?
Govind: No , we don't have any such information.

Hoppas på ett fint mail imorgon när jag vaknar Godnatt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

http://twitter.com/#!/crash7800/status/115955275474800641

Edit: Vad är chansen att samma person ska bekräfta det igen? Hittade det här: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1426169-batt...

Hoppas på ett fint mail imorgon när jag vaknar Godnatt.

Jag kommer sova så lätt hela natten och vakna så fort telefonen plingar till. Hoppas att det inte kommer många mail/sms inatt

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Vi börjar närma oss! Tror nog att det blir den 27:e ändå!

Permalänk

Nu skramlar det till i inboxen.............

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoveLeon:

Nu skramlar det till i inboxen.............

Fått något!?

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Undra bara.. Får man beta kod om man beställde från webhallen tror ni? (:

Visa signatur

ASUS P6T DELUXE V2 X58 | XEON X5670 @ 4,03GHz | 24GB DDR3 | RX5700 | OCZ AGILITY 3 240GB | SAMSUNG 850 PRO 512GB

Permalänk
Medlem

Jag undrar samma sak fast jag beställt från Game.se

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av alindvall:

Jag undrar samma sak fast jag beställt från Game.se

Samma här. Får man beta key 48Hr innan om man beställt från Game.se ?

Visa signatur

Fractal Design Define S - ASUS STRIX GTX 1060 6GB - Core i5 6600K @ 4.5GHz - be quiet! Pure Rock - Corsair 16GB CL13 2133MHz - Samsung 250GB SSD (OS) - ASUS Z170 PRO Gaming - Corsair RM750x 750W

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av fRg!!!:

Samma här. Får man beta key 48Hr innan om man beställt från Game.se ?

Nej, bara om du bokat via origin eller köpt MOH tier 1!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Nej, bara om du bokat via origin eller köpt MOH tier 1!

Ajdå, jag trodde det gällde alla som förbokade BF3 LE.

Visa signatur

Fractal Design Define S - ASUS STRIX GTX 1060 6GB - Core i5 6600K @ 4.5GHz - be quiet! Pure Rock - Corsair 16GB CL13 2133MHz - Samsung 250GB SSD (OS) - ASUS Z170 PRO Gaming - Corsair RM750x 750W

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av fRg!!!:

Ajdå, jag trodde det gällde alla som förbokade BF3 LE.

Jag med.... Fail!

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Jag hade MOH tier 1 och fick alphan.. Hoppas på ett mail idag då

Visa signatur

Citera för svar