Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lewander:

Vad är det du inte förstår? har du förbeställt på ORIGIN får du betan 2 dagar tidigare, annars är det bara att vänta som alla andra!

Vad är det du inte verkar förstå? Vi pratar just nu om att man köper från auktoriserade återförsäljare... Vad försökte du med att uppnå där för en sekund?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philippk:

Vad är det du inte verkar förstå? Vi pratar just nu om att man köper från auktoriserade återförsäljare... Vad försökte du med att uppnå där för en sekund?

Auktoriserade återförsäljare spelar ingen roll, det är bokstavligen att köpa inuti Origin som gäller för att få 48h early access.
Hela poängen med detta är ju att få en så bra lansering för Origin som möjligt, sedan skiter väl EA i om du köper från auktoriserad återförsäljare eller inte?

Om vi nu diskuterar att-få-early-access-utan-att-köpa-i-origin.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem

Det förstod jag när han skrev att dom som inte har köpt från Origins får ingen early-access, nu var vi mer på biten ifall-det-fungerar-med-auktoriserade-återförsäljare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cindori:

Auktoriserade återförsäljare spelar ingen roll, det är bokstavligen att köpa inuti Origin som gäller för att få 48h early access.
Hela poängen med detta är ju att få en så bra lansering för Origin som möjligt, sedan skiter väl EA i om du köper från auktoriserad återförsäljare eller inte?

Om vi nu diskuterar att-få-early-access-utan-att-köpa-i-origin.

Nä det är det dom inte gör. Köper du på t.ex http://www.g2play.net/store/ så är du inte garanterad att få tillgång till spel ens.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Nä det är det dom inte gör. Köper du på t.ex http://www.g2play.net/store/ så är du inte garanterad att få tillgång till spel ens.

Exakt, det är ju en förklaring varför det heter Auktoriserad Återförsäljare. Samt att EA går ut med det + Inkluderar Steam i senare pressnyhet. Så tror inte att dom "Skiter" i det som Cindori skrev

Men ja, man får se sedan ifall man får early-access eller inte! 2 dagar innan gör mig ändå inget, bara ren nyfikenhet ifall det fungerade eller inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philippk:

Exakt, det är ju en förklaring varför det heter Auktoriserad Återförsäljare. Samt att EA går ut med det + Inkluderar Steam i senare pressnyhet. Så tror inte att dom "Skiter" i det som Cindori skrev

Han förstod väll inte vad du var ute efter;) ahhaha

Är det någon mer som vill att betan kommer nu (ja en dum fråga, kommer säker få 100 ja nu typ)?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av alindvall:

Blä, jag som bytte från vanligt BF3 till Limited. Jaja man fick väl några skins o skit iaf

du får "back to karkand" med i limited edt. dvs en massa bf2 banor du itne skulle fått annars om du köpt vanliga spelet.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Hur vet man om man har MoH Tier 1? Köpte MoH via steam.

Permalänk
Medlem

Tänkte kolla lite, det är inget man behöver registrera sig på för att få kunna spela på open beta? antar att open beta så behöver du inte sorts key? jag menar ingen vet ju än

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770K 4.5 GHz (Haswell) Mobo: ASUS Z87-DELUXE ATX GPU: MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB Minne: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 2133MHz : Win7 Ultimate: x64 Spelar: DayZ

Besök gärna mig på
http://www.twitch.tv/sowztv

Permalänk
Medlem

Är det någon här som har ändrat sitt Origin namn?
Jag blir lite förvirad av EA.. har hittat 3 olika kontonamn, 2 olika screan names (ett användes i bf2 och ett annat som jag inte ens visste fanns) och så Origin namnet som jag nu skulle vilja ändra.

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkah:

Tänkte kolla lite, det är inget man behöver registrera sig på för att få kunna spela på open beta? antar att open beta så behöver du inte sorts key? jag menar ingen vet ju än

Du kommer behöva Origin, och ett Origin/EA konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darek:

Är det någon här som har ändrat sitt Origin namn?
Jag blir lite förvirad av EA.. har hittat 3 olika kontonamn, 2 olika screan names (ett användes i bf2 och ett annat som jag inte ens visste fanns) och så Origin namnet som jag nu skulle vilja ändra.

Jag har ändrat mitt origin nick. Kontakta bara EAs live support så löser dom det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

varför kör inte folk med samma namn överallt för..så mkt smidigare:) är jag med på nån sida så står det Andyah, elr mitt riktiga namn bara..inget krångel och folk lär sig känna igen en mkt lättare så oxå.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4L:

Du kommer behöva Origin, och ett Origin/EA konto.

hur reggar man sej där då?

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

varför kör inte folk med samma namn överallt för..så mkt smidigare:) är jag med på nån sida så står det Andyah, elr mitt riktiga namn bara..inget krångel och folk lär sig känna igen en mkt lättare så oxå.

Jo de e ju de bästa.. men jag har inte lyckats komma på nåt bra namn som inte är upptaget nånstans.
Så tillslut efter många år så har man flera olika nick till olika sidor.. riktigt jobbigt.

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3xTra:

hur reggar man sej där då?

Du loggar in med ditt EA konto

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3xTra:

hur reggar man sej där då?

https://profile.ea.com/login.do
Tryck på "Skapa ett nytt konto"

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4L:

https://profile.ea.com/login.do
Tryck på "Skapa ett nytt konto"

Skrivet av KKay:

Du loggar in med ditt EA konto

fan man får juh mer grejer där när man förhandsbokar där än på webhallen??

Edit: Redan reggad på ea

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem

Någon som lagt märke till att det kommer en patch till bc2?
Tror detta är den "stora" saken som händer idag (blogpost) och så släpps den imorn. :/

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Nog för att de äntligen fixar chatten, men man spelar ju inte längre

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Någon som lagt märke till att det kommer en patch till bc2?
Tror detta är den "stora" saken som händer idag (blogpost) och så släpps den imorn. :/

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Nog för att de äntligen fixar chatten, men man spelar ju inte längre

Det är bara en av grejerna man får veta idag. Zh1nt0 ska berätta något ikväll

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det är bara en av grejerna man får veta idag. Zh1nt0 ska berätta något ikväll

Skickades från m.sweclockers.com

Zh1nt0 ska bli pappa? (fast nä)
Varför tar jag för givet nu för tiden att DICE personalen bara trollar jämt och ständigt...

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det är bara en av grejerna man får veta idag. Zh1nt0 ska berätta något ikväll

Skickades från m.sweclockers.com

Källa på det?

Permalänk
Medlem

Kanske är PC specifikationerna som släpps, who knows

Permalänk
Medlem

Från Twitter (2011-09-20 Kl. 14:30):

zh1nt0 Daniel Matros
Blowing the ass off of internet in approx 60 minutes.

Visa signatur

Frakk!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lineker:

Från Twitter:

zh1nt0 Daniel Matros
Blowing the ass off of internet in approx 60 minutes.

Tagga 15:30

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lineker:

Från Twitter (2011-09-20 Kl. 14:30):

zh1nt0 Daniel Matros
Blowing the ass off of internet in approx 60 minutes.

Det låter ju spännande men spelutvecklare tycker ju alltid att allt de gör är det bästa sen skivat bröd...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaltX:

Källa på det?

En annan anställd som sagt det, kan länka källa när jag tar mig tillbaka till datorn Edit: https://twitter.com/tomasdanko/status/115960061821583360

Anyways. Kolla Battlefields senaste tweet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Gissar på att det kommer datum på att betan startar imorgon för Early access och på fredag för resten!

Permalänk
Medlem

zh1nt0's senaste tweet
"Blowing the ass off of internet in approx 60 minutes."
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/116125859773022209

Permalänk
Medlem

Bäst för dem att de håller fuskarna borta, annars kommer jag att sluta spela det här spelet lika fort som jag köpte det.

Vet att de flesta fuskföretagen planerar fusk till bf3, det skulle förstöra hela upplevelsen.