Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk

Bara jag som älskar predator?

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninjagrisen
Bara jag som älskar predator?

Aldrig spelat honom. Men han är rätt så jobbig att möta.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Jo, Armadon var en av mina favoritheros på dota. Inte spelat med han nu på HoN. Men han är sannerligen en äkta tank som även kan göra riktigt med skada.

Bloodhunter e alldeles för lätt om man möter mindre erfarna spelare. Blood är ungefär som Broodmother i dota. Med blood brukar jag skaffa steamboots, 3 bracer, radiance, wingbow, hack and slash.

Ok ska testa att köpa det till han.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninjagrisen
Bara jag som älskar predator?

Bara kört han en gång men då var det verkligen slakt fram till endgame då jag kände att han blev för klen, kanske bara var jag som köpte fel items eller något men i början kände man sig oslagbar och killsen ökade i snabbt. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninjagrisen
Bara jag som älskar predator?

älskar han

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Kan ge 3 st invites, PMa mig om ni vill ha en.

Permalänk
Medlem

fick precis 6 1 med armadon

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Favorithjälten är utan tvekan Pharaoh. Han kan fly, han kan starta en fight, han kan supporta osv, en allt-i-allo.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Lite sent ute kanske, men vill som även många andra i denna tråden gärna ha en beta nyckel. Så om det är någon som sitter på en och inte vet vad han/hon ska göra av den så är jag mkt tacksam att ta emot den. Skicka gärna ett pm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Gillar Armadon, så kul att spamma slows och vara näst intill odödlig. Thunderbringer är dock med rätt nice men mest för att det är så lätt att få kills.

Testade Bloodhunter igår men motståndaren concedade efter 16min så får göra ett nytt försök idag. Det är Steamboots, Hack and Slash och Wingbow som gäller eller?

Nej. Du ska ha enchanted marchers, radiance sen är jag rätt kasss på vad du ska ha sen behöver egentligen inget mer för du är redan så jävla grym så du slaktar allt motstånd. Wingbow är kanske att föredra men slash funkar också enligt mig. Movement speed . Radiance är första item. Start 2 agility boots +6 agi, stats +2 och en healigng bottle eller 3 träd. Men radiance är klart viktigast bästa item med blood. För bra ibland.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Invites slut : (

P.S Hack and slash är lätt det sämsta itemet evah... DOOM BRINGER RUSH FTW!

Permalänk
Medlem

Jag älskar (<3) Maliken, rawr.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

han är skit bra

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Har 3 closed beta nycklar att ge bort, först till kvarn!

skicka PM med din mail adress för att få en av dom 3 nycklarna. Blir du en av dom lyckliga så skickar jag ett PM till dig då jag skickat nyckeln.

/Futei

Visa signatur

System 1: Intel i5 4670K || 8gb Ram || Asus 7970 Matrix Platinum || Corsair TX650w || Samsung T220

Permalänk

Tja på er... har ni mycket problem med lagg när ni lirar HoN?
Jag laggar i nästan varenda game. Jag har övervakat lite medan jag spelar och kommit fram till att spelet verkar sjukt dåligt optimerat för dual core?! Är jag ute och cyklar? Min dubbelkärniga Athlon X2 5050e 2.9 GHz jobbar nästan bara med en kärna, tung belastning dessutom...

Btw, kan det vara min nya router som spökar när jag spelar online? det är en Netgear WNR3500 N-router. Finns det någon inställning som behöver fixas för att kunna spela medl ite flyt? Har ett trådlöst N-kort i datorn också (D-link DWA-547)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Tja på er... har ni mycket problem med lagg när ni lirar HoN?
Jag laggar i nästan varenda game. Jag har övervakat lite medan jag spelar och kommit fram till att spelet verkar sjukt dåligt optimerat för dual core?! Är jag ute och cyklar? Min dubbelkärniga Athlon X2 5050e 2.9 GHz jobbar nästan bara med en kärna, tung belastning dessutom...

Btw, kan det vara min nya router som spökar när jag spelar online? det är en Netgear WNR3500 N-router. Finns det någon inställning som behöver fixas för att kunna spela medl ite flyt? Har ett trådlöst N-kort i datorn också (D-link DWA-547)

Inte är det dualcore de e fel på iaf, sitter på en athlon 64 x2 5000+ som klarar det utan att anstränga sig. Vad har du mer i datorn?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AsDfreQ
Inte är det dualcore de e fel på iaf, sitter på en athlon 64 x2 5000+ som klarar det utan att anstränga sig. Vad har du mer i datorn?

Nej jag tycker väl det. Processorn är ju inte sååå dålig.
Utöver den har jag:

2GB PC6400 CL5
AMD 770 + SB700 chipset
Dubbla HD4550 512MB i Crossfire (drivrutin 9.7, ska uppdatera den)
Jersey 550W
D-link trådlöst N-kort DWA547

Routern är en WNR3500

Edit: nu är drivrutinen till grafikkorten uppdaterad.. 9.9

Permalänk
Medlem

fan vad soulstealer är bra. hade 400 dmg på han så jävla nice

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Som dotaveteran och hon-spelare sedan det släpptes som första betan så vill jag påpeka vissa saker.

Hon är väldigt väldigt bra, i mitt tycken är det redan bättre än DOTA i många aspekter av spelet.
Trotts att det redan är välpolerat så finns det vissa buggar kvar att fixas, men S2 jobbar järnet av sig, och det mesta fixas direkt.

Det flyter betydligt mycket bättre än dota, och eftersom dota bara är en custommap i Wc3 så har det sina begränsningar, vilket hon inte har.

Jag har älskat dota från första gången jag spelade det, men hon är min nya kärlek! Pre-order klart för att stötta S2!.

Ang. själva gamet, så är alla heroes väldigt balanserade, dock så kvarstår ju defilerns ulti och zephyrs förmåga att tanka. Utöver det så när det släpps heroes som är det minsta OP, så nerfas de direkt (se Magmus)

Den nya heron Maliken är väldigt väldigt bra balanserad hero, det känns som han har varit med hela tiden, och blivit finjusterad till 95%

För er som vill prova hon, så har jag 4 nycklar kvar, och ni får gärna skicka ett PM eller skriva här.

mvh

Permalänk
Medlem

var är ala??

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Blacksmith e så jävla skön!

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Nej jag tycker väl det. Processorn är ju inte sååå dålig.
Utöver den har jag:

2GB PC6400 CL5
AMD 770 + SB700 chipset
Dubbla HD4550 512MB i Crossfire (drivrutin 9.7, ska uppdatera den)
Jersey 550W
D-link trådlöst N-kort DWA547

Routern är en WNR3500

Edit: nu är drivrutinen till grafikkorten uppdaterad.. 9.9

Din dator ska klara av det. Kör du trådlöst? Isåfall är det möjligt att det är det som krånglar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
var är ala??

Haha, roligt att någon frågar. Har varit i Vemdalen i helgen och spelat golf i Hede. Mycket fin golfbana måste jag säga!

Men är tillbaka och ska väl spela ett eller två games ikväll. Kommer förmodligen vara hemma imorrn så hinner spela mycket isåfall.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

när ska du spela?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
när ska du spela?

Hjälper en kompis med hans kommande inköp.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=946...

Men tror jag ska lira nu.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Hjälper en kompis med hans kommande inköp.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=946...

Men tror jag ska lira nu.

okej.liten budget

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AsDfreQ
Din dator ska klara av det. Kör du trådlöst? Isåfall är det möjligt att det är det som krånglar

Ja precis, datorn borde det inte vara något fel på.
Ja, det är trådlöst! Det skumma är att när jag änvände en Dlink USB-adapter 802.11g 54mbps och en D-link DI524 router (eller va dden nu hette) gick allt som smort. Nu går det mycket sämre. (Netgear WNR3500 och Dlink DWA547).
Konstruktiva förslag?
Blääh?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Ja precis, datorn borde det inte vara något fel på.
Ja, det är trådlöst! Det skumma är att när jag änvände en Dlink USB-adapter 802.11g 54mbps och en D-link DI524 router (eller va dden nu hette) gick allt som smort. Nu går det mycket sämre. (Netgear WNR3500 och Dlink DWA547).
Konstruktiva förslag?
Blääh?

Om du har möjlighet att köra med tråd är ju det de enklaste. Trådlöst har ja ingen koll på, så de kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.

Permalänk
Medlem

fan hatar att får riktiga noobs i mitt lag

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
fan hatar att får riktiga noobs i mitt lag

+1 på den.

Men har hittat en del bra spelar nu som jag brukar lira med.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

k och vilka är det?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft