att driva med en steam hacker - bilder

Permalänk

Bäst i chatten "Nu Är Det Vi kan Stoppa Stopp För han Om vi får Din Hjälp"
Vilken urskön formulering ;P

Permalänk
Medlem

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Steam.bmp jag och han chatta också för 1 månad sen ungefär söt grabbb:)

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Moderator
Testpilot

Hahaha, underbar läsning.

Drygheten nådde nya höjder. Det bästa är att han använder årets märkligaste meningsuppbyggnad. Sen när han rättar dig om att man gör skillnad på stor och liten bokstav är skönt, mannen använder stor bokstav i varenda ord.

Sen vad fan var det där med F? Fattade inte alls.

Det är för mig helt främmande att ens en enda själ ska gå på detta skam. Helt otroligt efterblivet.

Tips till nästa gång är be om anställingsnummer och vart han sitter samt om du kan få ringa upp honom eller varför inte prata med hans närmaste chef.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sparc0
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Steam.bmp jag och han chatta också för 1 månad sen ungefär söt grabbb:)

HAHAHA Stor hacker! Fet hacker eller va menar han?

Permalänk

på minner mig om att när ja körde en Ab i wow så skrek nån "gimme your acc name and pass plz"

typ hela tiden till sist tröttnade jag och skrev

accname: nofucking
pass: waydude"

och så vart det tyst i 5 min.

sen kom han tillbax igen och sa

"It aint working"

...fick tyst på han typ halva omgången iaf

kan säga att det var mer än 1 som lolzade åt han i chatten smartare killar finns ju...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sparc0
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Steam.bmp jag och han chatta också för 1 månad sen ungefär söt grabbb:)

Varför lägger du upp en bild i bmp format? 3.8MB bara.
Hade du lagt upp en jpg så hade blivit 0.5MB eller mindre om du tweakade den lite.

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Medlem

"Stoppa stopp" hahaha. Google translator låter det som

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sparc0
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Steam.bmp jag och han chatta också för 1 månad sen ungefär söt grabbb:)

rofl! va fan menar han när han hotar med att det är Sveriges huvudstad!?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Avstängd

ha ha underhållande tråd . nu till min fråga att starta upp ett steam konto krävs väl att du har ett spel osv. Om nu så är fallet hade jag anmält den snubbens nick till någon riktig sk moderator, risken är stor att han blir av med sitt konto och som tack för det förlorar han åxå rätten till det spel han betalar för. nu vet jag väldigt lite om steam och sådanna konton. men jag kan altig ställa denna fråga i allfall.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
ha ha underhållande tråd . nu till min fråga att starta upp ett steam konto krävs väl att du har ett spel osv. Om nu så är fallet hade jag anmält den snubbens nick till någon riktig sk moderator, risken är stor att han blir av med sitt konto och som tack för det förlorar han åxå rätten till det spel han betalar för. nu vet jag väldigt lite om steam och sådanna konton. men jag kan altig ställa denna fråga i allfall.

nej jag tror inte man behöver ngt spel... men om han har spel på kontot och sedan blir bannad kan han inte använda dom

Visa signatur

...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
ha ha underhållande tråd . nu till min fråga att starta upp ett steam konto krävs väl att du har ett spel osv. Om nu så är fallet hade jag anmält den snubbens nick till någon riktig sk moderator, risken är stor att han blir av med sitt konto och som tack för det förlorar han åxå rätten till det spel han betalar för. nu vet jag väldigt lite om steam och sådanna konton. men jag kan altig ställa denna fråga i allfall.

Man behöver inte köpa några spel för att starta ett steam konto.

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

Det var ett av de sämsta försöken jag har sett...

Visa signatur

Är en helt vanlig ekonom...

Permalänk

Vilket stolpskott. xD

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman

Sen vad fan var det där med F? Fattade inte alls.

Han råkade ju självklart trycka på enter för tidigt. Enter är rätt nära ö serru

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Vafan, jag vill också ha folk som försöker scamma mig, så jäkla underbart att snacka med de!

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ojojoj vilka noobs. Nästan så man måste installera Steam igen och hoppas att någon sådan kontaktar mig. Skulle bli så jävla roligt!!!
Skulle fråga om jag kan ringa och prata med han istället, eller hans närmsta chef eller liknande.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag tycker du Borde Ha Gett honom ditt Lösen Ord speciellt När han Använder bra grammatik och Kallar Fällan för "Fälla" Bevisar han Sin Trovärdighet.

Gigantiska Hackers är Farliga Grejer Steam vill Bara Hjälpa till dig.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk

Skön tråd Kommer bara ihåg för länge sen att nån försökte på mig med, nån engelsk. Skrev bara "fuck off", då började han åsså svära o stack hahaha.

Skulle bli skönare om du låtsades att inte vara från sverige, hahahah!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Skulle bli skönare om du låtsades att inte vara från sverige, hahahah!

Bra ide till nästa som blir attackerad.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

Nån som vet hur man gör för att öka sina chanser att bli uppraggad av en sådan här luring?

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Nån som vet hur man gör för att öka sina chanser att bli uppraggad av en sådan här luring?

Spela på populära publicservar i CS, se till att synas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Spela på populära publicservar i CS, se till att synas.

Ska göras!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Jag blev addad av samma kille som trådskaparen.
Än har han inte skrivit nått till mig men om han nu skulle göra det så linkar jag bara till den här tråden
Vad tror ni han säger xD

EDIT: jag har tydlig två stycken som båda heter precis så på min steam lista

Permalänk
Medlem

Hur orkar han skriva varje ord med en stor bokstav? Skulle jag försöka skulle alla bokstäver vara stora

Permalänk

du har väl anmält honom till steam? Dom är gulliga dom små hackersen men jag har inte råkat ut för nån än vilket är lite konstigt.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk

haha

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Made my f'ckin day, dude!

Hehe, så jävla klockrent!

Nej, anmäl honom inte, fler måste ju få uppleva den euforiska lyckan av att få chatta med en av de mest korkade på planeten!

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk

Mitt sammtal med en person med samma namn.
Jag härmade en del av det du skrev i din konversation med honom för att se om han kände igen det men han sa inget om det.
Lite kul kan man ha

Permalänk
Entusiast

haha, det bästa måste ju vara att han verkligen gick på samma användarnamn/lösenord igen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens920125
http://forumbilder.se/images/67200922632AM3ad7.jpg
http://forumbilder.se/images/97200922826AM23b4.jpg
http://forumbilder.se/images/ee200922951AM180a.jpg
Mitt sammtal med en person med samma namn.
Jag härmade en del av det du skrev i din konversation med honom för att se om han kände igen det men han sa inget om det.
Lite kul kan man ha

ahahha jens920125 = kanske borde testa nått liknande hehe

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

HAHA lustigkurre