att driva med en steam hacker - bilder

Permalänk
Entusiast

att driva med en steam hacker - bilder

blev addad på friends list utav en person med helt klart misstänksamt namn.

Redan efter hans första mening så visste jag att det var att han var en bluffmakare:

efter 1 minut loggar jag in igen och ser att han är offline. ~10 minuter senare kommer han tillbaks:

loggar återigen in efter ungf 1 minut nu är han tillbaks efter redan 5 minuter:

aj då, han var fortfarande online. jaja, vid det här laget har jag börjat tröttna på han i vilket fall

så kan det gå

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

hahah skiiit bra!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Hahaha
Det där var ju faktiskt underhållande, du skulle kanske skicka det här till steam oxå...kan dom undersöka det hela lite närmare, och möjligen spåra personen i fråga.

Visa signatur

schack rules, i don't...:-(

Permalänk

haha !
det var en snubbe i min steamlista som gjorde samma sak,

någon liten p12a från gbg, han va liksom redan vän med mig men bytte namn till
[Valve]
sen försökte han blåsa mig på mitt account

så kört

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Hahahahaha

Visa signatur

teh winnarz!!!!11

Permalänk

haha, det där var ganska underhållande.

Jäklar vad han svamlade till det om "F" i din första session med honom. Vad betyder
ens "F står för få tillåtelse det vi kallar F är tillåtelse"? WTF!?

Permalänk
Medlem

haha genialiskt!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Haha Way to go. fuck them all.

Btw. jag jävlades med en person som efterfrågade samma sak, två dagar senare hade ngn faktiskt hackat mitt konto, men det löstes på några timmar med steamsupporten:)

Permalänk

Herregud vilken ordföljd han använder, samt stor bokstav precis överallt.

Permalänk
Medlem

Händer ju nästan 1 gång i timmen för mig
Men men, är man på bra humör så kan de ju vara skit kul! Men han var ju inte särsilt övertygande

Permalänk

Hahaha, vilka stolpskott det finns

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

Re: att driva med en steam hacker - bilder

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
blev addad på friends list utav en person med helt klart misstänksamt namn.

Redan efter hans första mening så visste jag att det var att han var en bluffmakare:
Bild

efter 1 minut loggar jag in igen och ser att han är offline. ~10 minuter senare kommer han tillbaks:
Bild

loggar återigen in efter ungf 1 minut nu är han tillbaks efter redan 5 minuter:
Bild

aj då, han var fortfarande online. jaja, vid det här laget har jag börjat tröttna på han i vilket fall
Bild

så kan det gå

HAHA! You made my day xD
Fan vad ägd han vart!!! :P:D

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Han skriver å stavar som en äkta CS spelare...

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, bra gjort!

Permalänk
Medlem

Haha det låter och ser så oseriöst ut, han måste vara mytoman som verkligen tror på sig själv att någon utan en större hjärnskada ska gå på det där.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Man kan ju tycka att de kan ha en "anmäl scammer"-knapp någonstans i rutan

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

haha, satan vad kul

Permalänk
Entusiast

Det värsta i i den här historien är att många av dessa så kallade "hackers" lyckas med detta fulknep.
Under en enda dag får dem fulingarna tag på flera konton av stackars intet ont anande barn och andra ack så lättlurade människor som inte vet bättre.

Så det kan aldrig sägas för ofta:
Ge ALDRIG ut kontoinformation till någon, inte ens administratörer/moderatorer.

Personal som jobbar som steam-administratörer behöver aldrig kontoinformation.
En riktig steam-administratör har alla dem rättigheter dem behöver, utan dina kontouppgifter.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem

han missade ju på lösenordet !

kanelbullar var det ju , klant....

hehe bra jobbat i alla fall .

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

trevlig läsning! att folk ens orkar hålla på är otroligt. Men men, småbarn har väll oändligt med ork när det gäller allt har jag hört

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Inaktiv

Tänk om alla är så här exemplariskt dryga mot alla scammers! Då tar det inte lång tid innan dom tröttnar!

Permalänk
Medlem

är det meningen att det ska va bilder där? för jag ser inga

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

LAIN\Asus Maximus VI Gene, Intel Core i5 4670K, HyperX Savage 16GB 1866MHz, Asus GTX 1070 FE, Corsair AX760, SilverStone Sugo SG10B, NZXT Kraken X31, Samsung 850 Evo 500GB\
Beyerdynamic DT990 600Ω, O2+ODAC, AntLion ModMic V4 Uni + Creative SB Play! 2, Asus VG248QE, Zowie EC1, Filco Majestouch-2 TKL (MX Brown)

Permalänk
Medlem

Haha ja det är patetiskt.. och tragiska att folk går på skiten också fastän det står att dom aldrig frågar efter ditt lösenord.. och så på svenska hahaha.

Permalänk
Medlem

Haha underbart

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | OS: Nobara Linux 40

Permalänk
Medlem

Kul

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

HAHAHHA sämsta jävla lurendrejjaren på ÅR hahaah F står för blabla bla haha . han åkte ju dit när han skrev det.

EDIT: Vi måste Logga in på ditt konto för att lägga ut en"fälla" ja vi kallar det en fälla" hallå? haha . helt puckad ju

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Lol underhållande som fan FLER BILDER :D!

Permalänk
Medlem

Hehe :D!
Vilket pucko..