Call of Duty: Modern Warfare 2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GladiatorN
Kommer inte till PC nej.

Källa? Låter förjävligt. Vilket pinsamt jävla företag IW är. Fyfan.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Källa? Låter förjävligt. Vilket pinsamt jävla företag IW är. Fyfan.

Ingen trailer för mappacksen visar PC, står endast PS3 & 360 på alla dessa.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nomu
http://www.youtube.com/user/machinimarespawn#p/u/28/_dQ6bbsR4...

hoppa till 1:14 ungefär.

Hmm, det kommer alltså till PC. Mycket förvirrande detta. Nåja, jag vill endast ha kartorna ifall de är gratis...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Ladda precis ner CoD Mw2 men det vill inte starta -.- Säger att den synkroniserar men sen händer inget någon som vet vad felet är eller upplevt det själv?

Detta är på Pc såklart Mvh jutik

Permalänk
Medlem

Hej alla!

Jag har ett litet problem gällande mw2.

Jag pratar i skype men när modern warfare kommer igång och jag kommer in på en karta så slutar micen att fungera men jag kan fortfarande höra de andra. Detta händer alltså under tiden som själva spelet är igång. Innan spelet i lobbyn hörs jag mycket bra och efter likaså.

Det är otroligt irriterande. Är det någon som har en lösning så är det extremt välkommet.

Mvh OML

Permalänk
Medlem
Skrivet av O.M.L:

Hej alla!

Jag har ett litet problem gällande mw2.

Jag pratar i skype men när modern warfare kommer igång och jag kommer in på en karta så slutar micen att fungera men jag kan fortfarande höra de andra. Detta händer alltså under tiden som själva spelet är igång. Innan spelet i lobbyn hörs jag mycket bra och efter likaså.

Det är otroligt irriterande. Är det någon som har en lösning så är det extremt välkommet.

Mvh OML

Testa starta eventuellt VOIP-program som administratör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av O.M.L:

Hej alla!

Jag har ett litet problem gällande mw2.

Jag pratar i skype men när modern warfare kommer igång och jag kommer in på en karta så slutar micen att fungera men jag kan fortfarande höra de andra. Detta händer alltså under tiden som själva spelet är igång. Innan spelet i lobbyn hörs jag mycket bra och efter likaså.

Det är otroligt irriterande. Är det någon som har en lösning så är det extremt välkommet.

Mvh OML

Jag har lösningen, men avslöjar den enbart om du slutar spela MW2 och går över till BC2 ^^

Visa signatur

Vi har alla hört att en miljon apor med skrivmaskiner förr eller senare kommer att återskapa Shakespeares samlade verk. Tack vare internet vet vi nu att detta inte stämmer.

Permalänk
Medlem

Det är likadant för mig, antingen så är det skype som buggar, senaste versionen är det nåt fel på.
eller så har jag för dåligt internet, 10mbit :/ för det händer även när jag lirar t.ex cs eller gta iv online.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av jutik:

Ladda precis ner CoD Mw2 men det vill inte starta -.- Säger att den synkroniserar men sen händer inget någon som vet vad felet är eller upplevt det själv?

Detta är på Pc såklart Mvh jutik

Köp spelet så kanske det fungerar...

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av O.M.L:

Hej alla!

Jag har ett litet problem gällande mw2.

Jag pratar i skype men när modern warfare kommer igång och jag kommer in på en karta så slutar micen att fungera men jag kan fortfarande höra de andra. Detta händer alltså under tiden som själva spelet är igång. Innan spelet i lobbyn hörs jag mycket bra och efter likaså.

Det är otroligt irriterande. Är det någon som har en lösning så är det extremt välkommet.

Mvh OML

min kompis hade samma problem fast vi spelade bf2. Testa nedgradera till en äldre version av skype. det löste min kompis problem iallafall.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dax:

Köp spelet så kanske det fungerar...

"Ladda ner" MW2 är bundet till steam P13.

Finns folk som får Synkronerings problem vid uppstart av spelet, det är en del av steam.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GM:

Jag har lösningen, men avslöjar den enbart om du slutar spela MW2 och går över till BC2 ^^

Jag lirar BC2, du får gärna berätta hur. Nedgradering fungerar dock ej, har provat med massa olika versioner.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Jag lirar BC2, du får gärna berätta hur. Nedgradering fungerar dock ej, har provat med massa olika versioner.

Jag hade bekymret att jag i vissa spel inte hördes till 99% av tiden jag pratade, men det fungerade klockrent i uppstarten och vid loadingscreens etc, fungerade även i win, men i spelen var det tvärstop.
Jag googlade runt och fick se att Skype 4.2 kunde ha dessa problem med de spel jag testat.
Avinstallerade min version av Skype och snurfade upp en länk till Skype 4.1 från IDG.se, såg ut som om programmet tankade hem senaste i och med att det var en updater, för på Skypes hemsida fick man då inte installera äldre versioner, men fick faktiskt 4.1.
Sen dess har det fungerat.
Märk dock att du får bocka av autoupdate av Skypeprogrammet innan den hinner patcha

Annars är det back to basics, kika med inspelaren i win om micen fungerar, och sen det inbyggda testet i Skype, så går vi vidare därifrån.
Du får berätta mer detaljrikt

Visa signatur

Vi har alla hört att en miljon apor med skrivmaskiner förr eller senare kommer att återskapa Shakespeares samlade verk. Tack vare internet vet vi nu att detta inte stämmer.

Permalänk
Medlem

Det fungerade att nedgradera skype till v 4.1

Permalänk
Medlem

Problem med ansluting av Multiplayer, efter uppgradering till Catalyst 10.3

Hej, jag har problem med ansluting av Multiplayer, efter uppgradering till Catalyst 10.3. Jag kommer in och söker. Men den ansluter nästan aldrig eller efter lång tid. Står bara och tuggar och testar olika ping.

Uppgraderade bara för att jag skall börja och spela Battlefield.

Nån som vet nått om detta?

//Max

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Hmm, det kommer alltså till PC. Mycket förvirrande detta. Nåja, jag vill endast ha kartorna ifall de är gratis...

Man kan köpa det på steam nu kmr kosta 14:99£.

Btw har ett problem med mw2 startar multiplayer sedan när jag klickar på play så står det bara och tuggar och kommer inte in ända lösningen jag hittade på detta när jag googlade runt lite var att starta spec ops först och sedan starta mw2 det funkade ända tills steam uppdaterades någon som har en lösning ?

Det konstiga är att det ahr funkat ända tills för 1 vecka sen och jag har haft spelet sen det kom ut.

tacksam för hjälp

Permalänk
Medlem
Skrivet av 92_slayer:

Man kan köpa det på steam nu kmr kosta 14:99£.

Btw har ett problem med mw2 startar multiplayer sedan när jag klickar på play så står det bara och tuggar och kommer inte in ända lösningen jag hittade på detta när jag googlade runt lite var att starta spec ops först och sedan starta mw2 det funkade ända tills steam uppdaterades någon som har en lösning ?

Det konstiga är att det ahr funkat ända tills för 1 vecka sen och jag har haft spelet sen det kom ut.

tacksam för hjälp

Har haft samma problem som dig och det jag gjorde var att öppna upnp i routern, funkar inte det så är det för att du inte har laddat ner uppgraderingen av mw2 som tydligen har kommit ut. Detta problem brukar komma lite då och då när en update är ute.

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobz0r:

Var ju IW som gjorde att PC versionen blev till skit då dom sa hejdå till Scully eller vad han hette, han pratade ju om Dedikerade serverar m.m i ett par videor. Men IW valde att använda dom andra 2 mupparna som ser ut att vara kanske 20 år, och valde att införa IWnet.

Tycker IW borde betala en summa pengar OCKSÅ!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Mupp3n:

Var ju IW som gjorde att PC versionen blev till skit då dom sa hejdå till Scully eller vad han hette, han pratade ju om Dedikerade serverar m.m i ett par videor. Men IW valde att använda dom andra 2 mupparna som ser ut att vara kanske 20 år, och valde att införa IWnet.

Tycker IW borde betala en summa pengar OCKSÅ!

Det var activision som sparka han.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobz0r:

Det var activision som sparka han.

Jasså.. måste läst fel isf, dock var det ju IW som införde "IW" Net.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Mupp3n:

Jasså.. måste läst fel isf, dock var det ju IW som införde "IW" Net.

Ja det var det. MEN det var efter dom som inte ville ha IWNnet sparkades.

Permalänk
Medlem

Någon annan som har som har stått "frusen" ett antal gånger idag? Shet, vad irriterande...

Permalänk
Medlem
Skrivet av beyorn:

Någon annan som har som har stått "frusen" ett antal gånger idag? Shet, vad irriterande...

Vände mig till denna tråd för att exakt påpeka samma sak. Nu när jag försöker lira sker samma sak i vartenda game. Har inte kunnat spela på 10 minuter nu, löjligt.

Permalänk
Avstängd

Stå frusen buggen händer väldigt ofta, och nu när dom infört DLCn så blir man utkastad tillbaka till Lobbyn helt ensam efter varje runda.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Själv har jag haft, sedan ungefär två månader tillbaks, haft problem med att spelet fryser/stannar (musiken spelas dock) vid menyn som visas när man spelar multiplayerspel.

Det var i samband med en flytt. Alla andra spel fungerar som vanligt, gfx-kortet är inte varmt och jag har testat att uppdatera drivrutiner.
Kör windows 7... Irriterande. Tror dock att kanske en ominstallation av spelet eller ominstallatiion/formatering av windows/hdd kan lösa problemet... men det tar tid som jag inte har.

Det är ett känt problem dock, kanske är det någon som har en enkel lösning jag kan prova? (vet att det finns ett par, men de jag då testade funkade inte... har ni något förslag så skriv eller länka gärna.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd

Trevligt med fuskare.. 10 games, 3 olika fuskare.

En av dom fick 53 kills 0 deaths i Hardcore TDM(ingen scorelimit tydligen), och slutar matchen med en Nuke. Och folk försvarar honom som om han inte fuskar, han skjöt även igenom (HS) buskarna på Wasteland och genom HELA byggnader på Skidrow.. han va finsk och heter Stalin, sedan var det nån som heter nåt med Bork, fyfan, förstår inte hur man kan lira detta längre. Och sedan blir man utkastad till lobby varje gång en match slutat.

Fick även prova på ett gamemode som heter Hardcore Arena...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Trevligt med fuskare.. 10 games, 3 olika fuskare.

En av dom fick 53 kills 0 deaths i Hardcore TDM(ingen scorelimit tydligen), och slutar matchen med en Nuke. Och folk försvarar honom som om han inte fuskar, han skjöt även igenom (HS) buskarna på Wasteland och genom HELA byggnader på Skidrow.. han va finsk och heter Stalin, sedan var det nån som heter nåt med Bork, fyfan, förstår inte hur man kan lira detta längre. Och sedan blir man utkastad till lobby varje gång en match slutat.

Fick även prova på ett gamemode som heter Hardcore Arena...

Jag har spelat med Stalin på Karachi och han fick mig att ragequita..

Permalänk

köpte spelet nyss
så nu får alla akta sig!