HoN Klan? Sweclockers:)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Jo, förutse och analysera är även viktigt det. Spelar man med folk som kan det så slipper man säga till dom hela tiden vad dom ska göra, vilket man behöver göra nästan varje game.

@saaade: Tror bara en eller 2.

Då spelar du pro games. Om du joinar ett grönt game eller inte är kvalicifierade att spela med duktigare personer så får du skylla dig själv. Du har inte rätten att flame folk för att dom gör fel när du spelar games där det är menat för att man inte ska kunna eller förstå allt.

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire-Ham
Då spelar du pro games. Om du joinar ett grönt game eller inte är kvalicifierade att spela med duktigare personer så får du skylla dig själv. Du har inte rätten att flame folk för att dom gör fel när du spelar games där det är menat för att man inte ska kunna eller förstå allt.

Jag har låg PSR för att jag har hamnat med leavers (någon i mitt lag leavar ungefär vart 3:e game vilket innebär loss till 99%chans). Jag vill spela med bättre. Brukar döpa mina games till "5vs5 -sd NO TARDS OR NOOBS" och så vidare.
Får man då t.ex. en 0-12-0 predator i laget så blir man rätt så ledsen...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Jag har låg PSR för att jag har hamnat med leavers (någon i mitt lag leavar ungefär vart 3:e game vilket innebär loss till 99%chans). Jag vill spela med bättre. Brukar döpa mina games till "5vs5 -sd NO TARDS OR NOOBS" och så vidare.
Får man då t.ex. en 0-12-0 predator i laget så blir man rätt så ledsen...

händer mig hela tiden. hade 1600 psr sen veckan efter hade jag 1350 och nu har jag 1550

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
händer mig hela tiden. hade 1600 psr sen veckan efter hade jag 1350 och nu har jag 1550

Spela med folk som du lär dig känna, så blir det lättare att spela med varandra och vinna fler spel.

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire-Ham
Spela med folk som du lär dig känna, så blir det lättare att spela med varandra och vinna fler spel.

vill inte spela med nooben saaade

Till er som vill joina swc så joina clan sweclockers chatten så skriv bara /j clan sweclockers

Permalänk
Medlem

Lol på dej Hojte

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Hermanzzon!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hojte
vill inte spela med nooben saaade

Till er som vill joina swc så joina clan sweclockers chatten så skriv bara /j clan sweclockers

och det ska du säga hojte

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Mötte några svennar alldeles nyss. Dom var 4 mates och vi (random pubs) ägde dom så hårt så det var inte sant. Vi vann med 28-7 lol.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
och det ska du säga hojte

vaddå

nä jag är inte så bra själv, men har lärt mej en jävla massa

Permalänk
Medlem

men hojte kommer du inte ihåg när jag lirade night?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

JAg var uppe på 1750 en gång. Nu ligger jag runt 1550-1600.. segt att harva i noobgames:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Vad sägs om att lira en match sen? Ikväll eller i eftermiddag?

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

det skulle va jätte roligt och joina men det är lite svårt och få tag på nyckel nu, men hoppas på att facebook får 300k fans då kan man få tag på nyckel :D. Om någon på SweC hade en beta key över skulle det va snällt och skicka den till mig

Gee_@live.se

Permalänk
Medlem

jag joinar gärna men förvänta er inte mycket =D nickar genii_ ingame

Permalänk
Medlem

HoN guides + Help

För de som vill lära sig att spela HoN som ett wannabe pro kan gå in på
http://www.youtube.com/user/HoNLeague
http://www.youtube.com/user/Exsanguis716

Den första länken är till en bra grupp killar som lär ur hur man blir en bättre HoN spelare. Den andra länken är till en kille som bara känner för att hjälpa de "noobs" som finns genom att göra guider till de heroes han kommer över. Jag har kollat på alla videoklipp dem har lagt ut, det har gjort mig till en bättre spelare, dock så är public alltid public & "noobs" finns det alltid, även i "pro" games.

Det finns några konstiga frågor här men dem kan besvaras.
Dock så finns det fler noobs än pro i en beta men det är ju alltid bra att se vad folk tycker. 'But do not flame other people for being bad at the game, remember that you weren't that good either once'.
Att du inte har 100% vinster visar att du inte är bäst, isf har du ingen rätt att "flamma" andra spelare.

Kolla på alla de där videos som ligger uppe & lär er spela bättre. ^^

Visa signatur

Do It Ingame
/Buddy add Dontis
/w Dontis

Permalänk
Medlem

Adda mig också och skulle gärna vilja ha invite till clanen :> Mlxtur3 (det är ett litet L)

Permalänk

nickar Zuliin,Letar efter seriösa spelare också adda på!

Visa signatur

Intel Core i7 930 | Asus P6T SE | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 | 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA | Noctua NH-D14 | Corsair HX 750W 80+ Gold | Gigabyte Radeon HD7970 3072MB Ghz Edition |

Permalänk

Är det nåt liv i clanen eller?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Är det nåt liv i clanen eller?

Hehe, som mest har jag nog sett typ fem klanmedlemmar online samtidigt

Nickar: Zire
Adda om ni vill lira!

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Tja

får man joina clanen eller?

nickar för övrigt BraxxeN_97 in-game. (är inte 12 år gammal)

Permalänk
Medlem

kanske om jag orkar logga in:D

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

SuneSmisk här

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem

Jag är på

KoaaN Ingame!

Visa signatur

AMD 3700X | ASUS Rog Strix B450-F | 16GB G.Skill 3400 Mhz | ASUS Rog Strix RTX 2070 Super |

Permalänk
Medlem

Rahbalder ingame här

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define Mini, ASUS M4A78LT-M. AMD Phenom II X6 1090T @3.8ghz, 6GB DDR3 1033Mhz, HDD1 150GB. HDD2 150GB, HDD3 500GB, Corsair TX650W, XFX AMD HD7850 2GB GDDR5.