HoN Klan? Sweclockers:)

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Jag nickar Geckod
Har inte lirat HoN så mycket ,men det är ganska kul, fast pub är så tråkigt.. hade varit roligare och fått ihop ett priv 5vs5 game med bara svenskar eller nått.. Har haft många roliga swedota games med folket i swe-kanalen på dota, så hade varit roligt o haft det i HoN med

Brukar oftast hänga i någon av Sweden kanalerna när jag inte är inne i ett spel.

GL HF

Permalänk
Medlem

Bara att adda "kriggus" ifall man vill. Är ganska dålig så om några nybörjare vill vara med och träna vore det skoj

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Samma här

Förstår inte varför jag alltid får det förlorande laget? Men jag är ju iaf inte ensam längre ^^

hehe.
de har en konstig anledning att bli så för mig med

Fast är väl inte direkt så bra själv heller :/

Permalänk
Medlem

Ni får gärna adda mig. Är inte bra någonstans men man kanske blir bättre

guvvan nickar jag.

Permalänk

Detta spel verkar kul, men måste man ha en CD-Key för att spela online? Eller räcker det med att ladda ner det?

Visa signatur

Dator 1: Amd 940 3.0 ghz / Gigabyte GA-MA790X-UD3P / 8gb 1333mhz / XFX 5770 1gb / Fractal Design Tesla 550w / Western Digital 500gb / Fractal Design Core 3000
Dator 2: Amd FX6300 3,5ghz / CM Hyper 212 EVO / ASUS M5A78L-M/USB3 / 8gb 1333mhz / Powercolor 6870 1gb / Corsair AX 750W / Samsung F3 500gb / A-Data SSD Pro 128gb / Fractal Desgin Arc Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazerlarz
Detta spel verkar kul, men måste man ha en CD-Key för att spela online? Eller räcker det med att ladda ner det?

Du behöver en invite. Finns en tråd för det.

Kan säga att HoN klanen e lite fail. Inge fokus på någon särskild hero, utan det är mer "Spring in och skada alla så mycket som går. Vi dödar ingen men gör jättemycket dmg utspritt på alla deras heros. Alla vi dog och vi dödade inte en enda av deras, men vi skadade dom jättemycket ju!"

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Du behöver en invite. Finns en tråd för det.

Kan säga att HoN klanen e lite fail. Inge fokus på någon särskild hero, utan det är mer "Spring in och skada alla så mycket som går. Vi dödar ingen men gör jättemycket dmg utspritt på alla deras heros. Alla vi dog och vi dödade inte en enda av deras, men vi skadade dom jättemycket ju!"

Själv hade ja alla fall mer kills än deaths ^^ något inte Ala_95 lyckades med.

Men tycker inte klanen är fail utan tycker vi har roligt tillsammans.
Fast visst blir det dålig stämming när man förlorar.

Får vi bara träna lite mera på hur man fokusar en hero så blir vi livsfarliga!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ellok
Själv hade ja alla fall mer kills än deaths ^^ något inte Ala_95 lyckades med.

Men tycker inte klanen är fail utan tycker vi har roligt tillsammans.
Fast visst blir det dålig stämming när man förlorar.

Får vi bara träna lite mera på hur man fokusar en hero så blir vi livsfarliga!

Jo, för i början leavade matsa och då drog jag på mig 3 kills. Stog vid tornet, predator hoppade in och swiftblade snurrade sen ihjäl mig. Inte mycket att göra.
Sen vart det så repris flera gånger. Sen när jag gjorde ulti, så gjorde t.ex. matsa ingen sköld på mig. Dom fokuserade på mig hela tiden, vilket gjorde så att jag fick mest dmg på mig och jag var den som var minst skyddad i laget. Ingen escape mechanism som valkyrie, ingen tank som abbaddon och vek i övrigt. Det enda jag hade var min movespeed, men det räcker inte ensam mot 5 heros.
Sen när jag leavade, varför gick ni och dog med min hero? Tackar för den iaf.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Verkar som att ni får styra upp ert teamplay lite
Men oavsett e jag gärna med o kör nån match, är även jag ny på HoN men ska nog kunna bidra Är tvärless på att det oftast är så kasst TP på publicspelen...
Men kör ni vent eller något annat för att samarbeta?

Nickar förövrigt "Niedet"

Permalänk
Medlem

Mm, sjukt tradigt med public games.
Sen jag lät en polare testa lite på mitt account sjönk min rating med över 200..:S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Verkar som att ni får styra upp ert teamplay lite
Men oavsett e jag gärna med o kör nån match, är även jag ny på HoN men ska nog kunna bidra Är tvärless på att det oftast är så kasst TP på publicspelen...
Men kör ni vent eller något annat för att samarbeta?

Nickar förövrigt "Niedet"

Vi brukar köra ingame voicechatten. Fast alla har ju inte mic så. Men en vent-kanal vore najs!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

nickar murkaz, har rätt bra stats och hyffsat hög PSR. Lägg till mig om ni kanske vill spela något game, fast då får ni ha mikrofon.

Visa signatur

pff

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Om vi är många inne nån gång i klan-kanalen så kan vi lira nått 5vs5 priv game. Brukar oftast vara roligare

Permalänk
Medlem

Jag är på, nickar Phippeh

lite tröttsamt när man ska hamna med tards för jämnan.

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

Hur går det? har inte hittat nån Swec kanal de gånger jag kikat, nu verkar man inte kunna söka på klaner men jag har inte fått invite iaf. Känner att man hellre testar att köra lite TP istället att lira ensam varje match

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Hur går det? har inte hittat nån Swec kanal de gånger jag kikat, nu verkar man inte kunna söka på klaner men jag har inte fått invite iaf. Känner att man hellre testar att köra lite TP istället att lira ensam varje match

Har inte sett dig online. Ska promota lite folk i clanen så fler kan bjuda in.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

WarSpaz heter jag.

Visa signatur

Hej jag heter Patrik och jag är eBay-narkoman

Permalänk
Medlem

Har lirat detta några gånger nu, men någon kunnig måste lära mig för jag är inget vidare bra. Får gärna hjälpa mig att bli bättre.
skicka något pm

Permalänk
Medlem

Är halvkass men ni får gärna adda mig. Spelar ganska mycket för tillfället.

Nick: Nilsi

Permalänk
Medlem

fan kan inte joina clan channeln

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
fan kan inte joina clan channeln

Det är problem med chat serven och folk har även problem att logga in.

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
fan kan inte joina clan channeln

Dom har problem på HoN just nu. Med servrarna.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande finns möjlighet att gå med klanen kan ni räkna med mig. Kan verkligen inte säga att jag är bra, men har tagit mig från nivån där man dog hela tiden. Har ett fåtal DotA-matcher bakom mig, men inget som hjälp mig speciellt mycket.

Mitt nick är samma som här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Nu kom jag in iaf, fick typ fem olika felmeddelanden innan...
Men den verkar ha nollat min clan invite iaf, klickade accept förut men är inte medlem iaf... Soft att dom lagt till att man kan filtrera bort fullsatta spel nu förövrigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Nu kom jag in iaf, fick typ fem olika felmeddelanden innan...
Men den verkar ha nollat min clan invite iaf, klickade accept förut men är inte medlem iaf... Soft att dom lagt till att man kan filtrera bort fullsatta spel nu förövrigt.

Har man kunnat göra ett tag.

Sitter och laddar ner WC3 (från blizzards hemsida om ni undrar) för att köra DotA med min kompis. Vi kan ju inte köra HoN så...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

gå in på cmd skriv in ipconfig/flushdns

skör som admin! sen ska det funka

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Har man kunnat göra ett tag.

Sitter och laddar ner WC3 (från blizzards hemsida om ni undrar) för att köra DotA med min kompis. Vi kan ju inte köra HoN så...

Lustigt, körde igår och då fanns det inte. Om det är filtret du menar...
Och inloggningen funkade inte för 10 min sen men verkar va ok nu, om man bortser från det "Fatal Error" meddelandet jag fick när jag stängde ner
Men men, ska bort nu men om du e online senare ikväll får du gärna skicka invite

Permalänk
Medlem

Adda CuWbie

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Spelar med det registrerade nicket Grothras. mina stats har väl hämtat sig lite under denna dagen så nu ligger jag på 1/1 i K/D ratio:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Sitter på farsans laptpop i stugan. Och har ingen möjlighet att spela HoN förräns tidigas söndag kväll. Men jag har promotat lite personer i clanen så PM:a dom.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare