Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

hej,
ser att ni har slutat sälja MSI gx740'n undrar nu varför? hade planerat att köpa den hos er inom en vecka.
stort besviken just nu.

Visa signatur

MSI GX740

Permalänk
Medlem

Tja. Köpte min nya dator från Inet.se för 2 veckor sedan och fick ett dåligt fungerande grafikkort så var tvungen att skicka in det. Gick snabbt och smidigt och fick ett helt nytt grafikkort även att det bara var ett mindre fel på det. Mycket bra gjort av Inet och kan inte säga något negativt om deras support!

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk

Har ni funderat på att ha längre telefon/mailtider in på kvällarna då vi data-entusiaster gärna sitter till de senare timmarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smyglunden:

Har ni funderat på att ha längre telefon/mailtider in på kvällarna då vi data-entusiaster gärna sitter till de senare timmarna?

Det skulle nog kosta rätt mycket mer än det smakar..

Permalänk
Medlem

Kategorin "På rulle" under nätverkskablar har inga produkter. Kablar / Adapter - Nätverk - Inet.se

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

vad mednas med servis statusen "väntar på reservdel"?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz |Gigabyte GA-870A-UD3 | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ 4GB DDR3 Platinum | 500GB Western Digital Caviar Blue | antec ninehundred two

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurraf:

vad mednas med servis statusen "väntar på reservdel"?

Det betyder att de väntar på den del som skall ersätta den riktiga delen, i datorsammanhang är väl det oftast en ny vara av vad det nu kan stå i fråga om. (Om du inte gjort upp att byta mot annan vara, då är det den som är på väg till Inets support)

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gurraf:

vad mednas med servis statusen "väntar på reservdel"?

Har du aldrig hört ordet reservdel? Eller menar du mednas som i Med NAS? Network Attached Storage. Gäller det reservdelar till en NAS är det nog samma förfarande som med andra reparationer.

Väntar på: Som när du står i båset för att vänta på bussen eller i affären innan du kommer fram till kassan.

Reservdel: Del till utrustning som krävs för att kunna reparera densamma.

Av detta följer: Inet inväntar en reservdel (från någon annan) för att kunna reparera varan. Visst är det fantastiskt!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej

har ni slutat med att sälja Asus RAMPAGE III EXTREME?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Hej!
Söker en pci-e mini adapter av något slag som gör att jag kan få ut informationen som ligger på en ssd-disk som suttit i en eee-pc. Antingen till något internt system (pci, pci-e, sata osv) eller usb.
Är det någonting ni kan frambringa? Jag har hittat dem på amerikanska hemsidor, men ingenting i sverige.

Permalänk
Medlem

Tack för leveransen, kameran kom idag inkl Salta Hallon stången.
Dock uppskattar jag Sur Smultron *notis*

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Hej.

Jag undrar om kommer ta in Zalman CNPS9900 MAX inom en överskådlig framtid?

Visa signatur

i7-6700K 4,8 GHz @ 1,350 V | ASUS Maximus VIII Ranger | Corsair LPX 4x8GB | Gigabyte 3070 Eagle | P2 850 W | Silverstone FT02 |

Permalänk

Varför säljer inte Inet mera grejs? typ spel... skulle vara najs då det skär i hjärtat att beställa från andra

Permalänk

Hej Inet.se!

Skulle gärna se mer vecko-/månadserbjudande i stil med komplett!
Vet att ni har haft några men ni får gärna ösa på lite
I övrigt är ni bättre än komplett på alla punkter! =D

Permalänk
Medlem

Går inte att beställa?

Hej. Har försökt nu sen i Lördags att beställa, men varje gång ja har skrivit in kontrollkoderna med min nordea dosa och mitt nordea visa kort så kommer jag tillbaka till där man ska skriva in Kortnummer och man ser sin kundvagn, hur kommer det sig?
Vill beställa från INET och inte någon komplett eller så... Hur gör jag ? Är de fel hos er? Känns som om att de borde vara fixat då så jag tror det är fel hos mig

EDIT: Att notera, har beställt från er tidigare med samma kort och det gick hur bra som helst! Väntar ivrigt på svar. tack!

Permalänk
Medlem

Vill bara tacka

Inet för den bra support jag har fått från Speciellt Victor

kommer fortsätta att handla hos er från och med tack för hjälpen.

MVH Tommy

Permalänk
Medlem

Kom igen nu Inet så kör vi en liten rea på Acer Timelinex 3820TG och sjunger kumbaya tillsammans! Kom igen!

Permalänk
Inet
Skrivet av Theiaod:

hej,
ser att ni har slutat sälja MSI gx740'n undrar nu varför? hade planerat att köpa den hos er inom en vecka.
stort besviken just nu.

Hittade några GX740 254 på lagret. Slängde just upp den på vår hemsida!

MSI GX740 Windows 7 Home Premium - Inet.se

Skrivet av isorill:

Tja. Köpte min nya dator från Inet.se för 2 veckor sedan och fick ett dåligt fungerande grafikkort så var tvungen att skicka in det. Gick snabbt och smidigt och fick ett helt nytt grafikkort även att det bara var ett mindre fel på det. Mycket bra gjort av Inet och kan inte säga något negativt om deras support!

Precis som det ska vara!

Skrivet av Smyglunden:

Har ni funderat på att ha längre telefon/mailtider in på kvällarna då vi data-entusiaster gärna sitter till de senare timmarna?

Det är inget vi planerat för, men vi försöker lyssna på våra kunder och ditt förslag är vidarebefordrat till ledningsgruppen!

Skrivet av Fixoon:

Kategorin "På rulle" under nätverkskablar har inga produkter. Kablar / Adapter - Nätverk - Inet.se

Ska fixas under dagen, tack för hjälpen!

Skrivet av Henrikfotograf:

Hej

har ni slutat med att sälja Asus RAMPAGE III EXTREME?

Jupps, vi har valt att fokusera på MSI, ex. kanske nedan kan passa?

MSI X58A-GD65 - Inet.se

Om inte, slå oss en signal så försöker vi lösa ett Rampage till dig.

Skrivet av xeorix:

Hej!
Söker en pci-e mini adapter av något slag som gör att jag kan få ut informationen som ligger på en ssd-disk som suttit i en eee-pc. Antingen till något internt system (pci, pci-e, sata osv) eller usb.
Är det någonting ni kan frambringa? Jag har hittat dem på amerikanska hemsidor, men ingenting i sverige.

Jag har kollat runt hos våra leverantörer och tyvärr verkar det omöjligt att få tag på.

Skrivet av Toivo83:

Tack för leveransen, kameran kom idag inkl Salta Hallon stången.
Dock uppskattar jag Sur Smultron *notis*

Kanske kommer nästa gång.

Skrivet av Laurell:

Hej.

Jag undrar om kommer ta in Zalman CNPS9900 MAX inom en överskådlig framtid?

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av Smyglunden:

Varför säljer inte Inet mera grejs? typ spel... skulle vara najs då det skär i hjärtat att beställa från andra

Vi kollar hela tiden på att utöka vårt sortiment, men vi vill inte växa mer än att vi kan hantera det på ett bra sätt med full produktkännedom, support etc.

Så mycket möjligt att det kommer fler artiklar i takt med att vi expanderar.

Skrivet av lilldanskeN:

Hej Inet.se!

Skulle gärna se mer vecko-/månadserbjudande i stil med komplett!
Vet att ni har haft några men ni får gärna ösa på lite
I övrigt är ni bättre än komplett på alla punkter! =D

Tack för det goda omdömet!

Vårt mål är att få ut åtminstone ett nytt erbjudande varje vecka med hjälp av banners här på Sweclockers. Vi kommer även att börja jobba med nyhetsbrev och mer specialpriser i framtiden.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Entusiast

Tjenare,

Ser fläkten ut som på bilden? XFX Radeon HD5830 1GB inkl. AVP KAMPANJ! - Inet.se

Mvh

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Kommer ni få in

http://www.sweclockers.com/nyhet/13084-cooler-master-kryddar-...

Isåfall kommer jag beställa det av er

MvH Robert

Visa signatur

Gigabyte Z97P-D3 | Intel Core i7 4790K | G.Skill 16GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz Ripjaws X Performance | Maxtor 250GB | OCZ Vertex 2 SSD 60GB | Samsung SSD 830-Series 128GB | Samsung SSD 840-Series 128GB | 620W HX Corsair | GIGABYTE GTX 970 GAMING | Samsung TFT 24" P2450H Rose Black | BENQ XL2420T

Permalänk
Inet

Här kommer svar på resten av inläggen!

Skrivet av hawarus:

Hej. Har försökt nu sen i Lördags att beställa, men varje gång ja har skrivit in kontrollkoderna med min nordea dosa och mitt nordea visa kort så kommer jag tillbaka till där man ska skriva in Kortnummer och man ser sin kundvagn, hur kommer det sig?
Vill beställa från INET och inte någon komplett eller så... Hur gör jag ? Är de fel hos er? Känns som om att de borde vara fixat då så jag tror det är fel hos mig

EDIT: Att notera, har beställt från er tidigare med samma kort och det gick hur bra som helst! Väntar ivrigt på svar. tack!

Hm, knepigt, om det fortfarande inte fungerar får du gärna slå oss en signal på 031-652700.

Skrivet av TrimDim:

Inet för den bra support jag har fått från Speciellt Victor

kommer fortsätta att handla hos er från och med tack för hjälpen.

MVH Tommy

Victor hälsar och tackar för de vänliga orden!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

Full fart i tråden idag, hinner inte svara på gamla inlägg innan nya kommer!

Skrivet av Jonssown:

Tjenare,

Ser fläkten ut som på bilden? XFX Radeon HD5830 1GB inkl. AVP KAMPANJ! - Inet.se

Mvh

Jupps, öppnade just ett för att dubbelkolla!

Skrivet av Tapi0:

Kommer ni få in

http://www.sweclockers.com/nyhet/13084-cooler-master-kryddar-...

Isåfall kommer jag beställa det av er

Som det ser ut nu är det tyvärr inget vi kommer att ta in.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Entusiast

Okej, Hur länge kommer Erbjudandet att hålla på Angående 5830?

Mvh

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Brukar inet ha någon jul rea på lite dyrare grejer så som grafikkort processorer,chassin etc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Jupps, vi har valt att fokusera på MSI, ex. kanske nedan kan passa?

MSI X58A-GD65 - Inet.se

Om inte, slå oss en signal så försöker vi lösa ett Rampage till dig.

Mvh / Inet

Varför jag undra är för att jag har lämnat in mitt R3P till er för felanmälan plus corsair minnen + i7 950
och det moderkortet verkar vara defekt. Därför jag undrar

mvh

henke

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Kan ni plocka in denna "HPTC-kylaren" i sortimentet? Ser att ni har lite andra Thermalright produkter i sortimentet!

Ultimate CPU Cooling Solutions! USA
Thermalright AXP-140 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om CPU-kylare

Permalänk
Medlem

Hej, jag undrar om ni funderar på att ta in BitFenix nya chassin
BitFenix.com News BitFenix Unleashes Colossus Venom and Window

Om ni får in det blir det en solklart köp.

Tack för en bra butik med bra support, fortsätt så!

Permalänk

Har beställt flera gånger från inet, alltid grym service!

Jag skulle gärna se att ni hade lite fler SATA-kablar att välja mellan, fler storlekar och kanske även andra färger.

Permalänk

Går det att ta in Silverstone Fortress FT02 WRI versionen? med röd interiör och de bättre fläktarna?