Varför har jag valt inet att beställa från, bra hemsida med snabba leveranser och bra service.
Efter min senaste beställning har min uppfattning ändrats totalt. Har inet blivit för stora så dom inte behöver bry sig om sina kunder mer ?
Har ordet kundservice totalt försvunnit från deras företags inställning ?
Gjorde en order den 12e juni, 2 saker fanns inte i lager och skulle komma in den 13e, fine de funkar för mig.
1 av sakerna kom inte utan ändrades i status till beställningsvara ?!, ok efter ja pratat med dom och förstått att de var förseningar så ändrades statusen till försenad.
Jaja vänta dör man inte av för att få de man vill ha.
De tog 2 veckor drygt innan ja blev less... Då pratade jag med inet och dom skickade alla delarna förutom den försenade.
Tråkigt nog så sabbade posten paketet *suck* reklamera med posten tog mig ett par dagar och lite strul där med (inte inets fel)
pratade med inet samma dag som dom fick tillbaka sitt paket, Slutet av veckan ska vi ha kollat på det och kontakta dig.
Fredag kommer och inget samtal.
Jag ringer själv inet som nu inte vet vars mitt paket är ?! dom har inget kolli nr?
Ber mig fixa fram kolli nr för dom vet inte vars paketet är, dom kan inte hjälpa mig med att få delarna eller att få pengarna tillbaka... för dom vet inte vars paketet är. ?? !?!?!
Jag ringer upp posten själv och får kolli nr... mycke riktigt så har inet fått paketet ?!?!!?! Vad håller inet på med försöker dom scamma mig på pengarna eller vill dom bara jävlas ?
sitter i tel kö nu igen med inet så får vi se vars de leder men så mycke vet jag att de blir aldrig mer inet... för deras kundservice är patetisk.
Uppdatering: Nu när dom får kolli nr av mig så sitter deras tekniker och kollar på delarna ? Ska utlovat återkomma under dagen... väntar med spnning vad för sagor jag nu ska få höra.