Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Support? Du mailade eller?

Jajemän, eftersom jag lyckades beställa samma grejer flera ggr skickade jag ett mail.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk

Ni behöver inte vara ledsna. Inet blev ju ändå årets nätbutik av en anledning

De lär göra något som får er att bli glada igen..

Visa signatur

Mjölk är inte gott!

Permalänk
Medlem
Skrivet av m86s:

Servern ligger nere efter 1 timme och 15 minuter, verkligen Inet?

MVH

Fast jag har hittat hål, lyckades beställa CPu-fläkten iaf, så helt nere ligger den inte.. men visst, till stor del...

Skrivet av StenTuff:

Undra hur många SSD jag har i min kundvagn när jag lyckas komma dit

haha, också tänkt på det, vill ha musen x)

Skrivet av inet.se:

Vi skäms!

Detta är uppriktigt pinsamt, det finns inga ursäkter eller förklaringar värda att nämnas. Vi var så fantastiskt glada över att bli utsedda till Årets Datorbutik, så glada att vi drog ner priset ordentligt på ett stort antal produkter för att ge tillbaka till våra kära kunder, ni som betyder mest för oss. Nu har vi istället skapat frustration, irritation och ilska, med all rätt, vi förstår er!
Vi har grovt underskattat effekten och spridningen av erbjudanden i relation till vad vår e-handelsplattform klarar av, stresstesten vi utförde passerade med bra resultat men verkligheten var en helt annan.

Många av er har lyckats göra riktigt bra kap, flera riktigt bra erbjudanden finns fortfarande kvar och vi kommer gå ut med dom.
Vi måste snabbt fundera ut hur vi ska kunna genomföra den här typen av kampanj. Jag lovar personligen att vi kommer lösa detta och återkomma så fort vi har ett fungerande system för att förmedla dom till er.

Återigen, ber tusen gånger om ursäkt, och är det något du funderar på så går det bra att maila mig personligen på erik@inet.se.

Erik Wickman
Vd

Det är pinsamt, men många här överreagerar. ni ger oss bra priser, sen att trycket blir för högt kan ni inte rå för. Tycker att folk här är alldeles för snikna, ni MÅSTE inte handla när det är rea?
Håller med om att det är drygt, men chilla!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

men just nu suger det iaf

Permalänk
Medlem

Nu finns inga varor kvar så nu kan alla gå tillbaka till BF4 och tare lugnt

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Fick in Nexus 7:an i kundvagnen första kampanjdagen men kunde aldrig avsluta köpet, samma sak idag. Får nog bli en beställning från Amazon istället. Tack för erbjudandet Inet, synd att ni klarar att leverera.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av coladaruler:

Ni behöver inte vara ledsna. Inet blev ju ändå årets nätbutik av en anledning

De lär göra något som får er att bli glada igen..

Jo visst blev de det, med all rätt. Fantastisk service alltid. Men tyvärr väger en dålig händelse ofta lika tungt som tio bra. Det är samma sak överallt, folk gnäller mer än vad de uttrycker sitt nöje, tidningarna är fulla med tråkiga händelser osv.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

Var på sidan kommer prisfesten upp? är det samma tid varje dag? Jag har nog inte hängt med...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk
Medlem
Skrivet av coladaruler:

Ni behöver inte vara ledsna. Inet blev ju ändå årets nätbutik av en anledning

De lär göra något som får er att bli glada igen..

De blev årets datorbutik i år igen därför att folk gillar att få sina paket en dag tidigare än andra företag, inte för att det är en särskilt bra butik. Finns knappt ett sortiment och priserna ligger högre än många andra bra butiker.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebbe345:

Black Friday..

Förövrigt så kunde Inet lika bra skitit i att ha en rea så var lite glada för att dem iallafall försöker istället.

Skrivet av jookeer:

Om nu alla kidsen som hänger på låset tog ett 6-timmars pass med BF4 så löser det sig.
Farfar kan berätta att så här seeeeegt vare i internets barndom - www betyder World Wide Wait.
NattiNatti.

Word! Minns också en tid när en enkel vuxensurf var mer komplicerat än detta priskalas.

Permalänk

Kanske att dom slänger ett getöga mot ny webhost/server nu?
Man har ju känt av att den segar, och inte bara under prisfest.

Visa signatur

i7 920 C0/C1, 12gb ddr3, GTX 1060.

Permalänk
Medlem

Såg denna tråd för 15 min sen med tips om denna prisfest. Gick in på sidan och beställde SSD-disk för 499kr. Inga som helst problem förutom att sidan var lite seg, men beställningen gick ändå på mindre än 5 minuter.

Tack för tipset Sweclockers!

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett riktigt bra pris på en 240giggare så förlåter jag er. Det var egentligen en sådan jag behövde

PS. Får jag tillbaka min brevduva?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Zache_:

Jo visst blev de det, med all rätt. Fantastisk service alltid. Men tyvärr väger en dålig händelse ofta lika tungt som tio bra. Det är samma sak överallt, folk gnäller mer än vad de uttrycker sitt nöje, tidningarna är fulla med tråkiga händelser osv.

Helt klart.
Hur många prisar sitt försäkringsbolag när de har gett bra ersättning och hur många klagar och visar sitt missnöje när något dåligt händer och de inte får det de förväntar sig?

Tror dock att antalet är mellan 4-40 beroende på vilken bransch.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Har dom stängt rean nu eller?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Notan:

Har dom stängt rean nu eller?

De verkar ha gett upp för idag, ja.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Notan:

Har dom stängt rean nu eller?

Nej , Dom har begränsat rean. Men vi vet inte vilka produkter Inet faktiskt har kvar

Visa signatur

Mjölk är inte gott!

Permalänk
Medlem

Har inte kommit åt www.inet.se sen jag kom hem för 15min sen.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför folk gnäller. Jag är säker på att de gjorde detta med flit för att göra er förbannade. Förstår ni inte att de försökte? Ahmafakingad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Har inte kommit åt www.inet.se sen jag kom hem för 15min sen.

Inet har gjort ett dos test Nä var en rea och verkar som dom fått dra ur pluggen ett tag

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av coladaruler:

Nej , Dom har begränsat rean. Men vi vet inte vilka produkter Inet faktiskt har kvar

På vilken sida dyker rean upp? Under kampanjer?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk
Skrivet av NisseBrevslick:

På vilken sida dyker rean upp? Under kampanjer?

fejjan

Visa signatur

Intel i7 4770k 4,6Ghz ¤ Gigabyte GTX770 ¤ Corsair VX550 ¤ Gigabyte GA-Z87X ¤ Corsair 4x4gb 1600hz RAM ¤ Noctua NH-D14 ¤ SSD 530s Intel 180gb ¤ 5x Noctua NF-A14 ¤ Fractal Design Define R4 ¤ 3x Dell UltraSharp U2414H ¤ SMS Multi Control Triple Clamp ¤ Raptor K50 ¤ Logitech G602 ¤ Windows OS 8.1

Permalänk
Medlem

Folk är lite väl gnälliga tycker jag, först till kvarn är det som gäller.
Om sidan hade fungerat så hade produkterna ändå inte räckt till alla som satt och hamrade på F5.
Ni har bevisligen inte varit med och försökt boka en iPhone vid lansering då ALLA operatörers hemsidor går ner samtidigt vid 24 slaget och man sitter och hamrar F5 tills solen börjar gå upp.
Samma sak var det är Dustin hade sin julklappsjakt för en massa år sedan nu, när de släppte gratis julklappar när klockan slog 24.00 och man hamrade F5 ett bra tag efter 24 in på julaftonsmorgonen.
Inet har ju iaf inte lurat någon på deras sömn.

Har två klagomål på inet:
Nr 1: Ni är inte billigast längre
Nr 2: Har fått lakritssmak på min pingvinstång två gånger i rad nu, gillar inte lakrits

Permalänk
Skrivet av NisseBrevslick:

På vilken sida dyker rean upp? Under kampanjer?

http://www.inet.se/kampanj/1336/inet-prisfest-2013-del-2

Visa signatur

Mjölk är inte gott!

Permalänk
Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Avstängd

Mycket frustration hos många kan jag förstå. Men jag vill iaf tacka Inet och Sweclockers för ni gav oss länken först! Han på dom ~4 minuterna sidan var uppe få mig ett Func tagentbord (iaf enligt orderbekräftelsen och dragna pengar) för ett jätte bra pris!

Så igen tack Inet OCH Sweclockers!

Permalänk
Keeper of Traditions

De har skrivit här i tråden också: #14183788

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hur kan sidan fortfarande vara nere O.o Jag uppfattade det som att de inte skulle köra fler kampanjer idag...

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av LÖVTRÄ:

[..] först till kvarn är det som gäller.

Det hjälpte inte så nej.

Skrivet av LÖVTRÄ:

[..] Inet har ju iaf inte lurat någon på deras sömn. [..]

Jodå, det finns folk, inklusive bland annat mig, som inte jobbar (eller på annat sätt är aktiva) ~9-17.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Detta otacksamma klagande. Vare sig det är en person eller ett företag som gör något faktist generöst eller visar god gest bör man se till grundtanken. Så länge saker och ting har en god tanke eller gott syfte bör det uppskattas, även om det i praktiken kanske fallerar

Passar även på att ge Inet cred för sjuka leveranser och _i mitt fall_ bästa supporten jag varit med om ett flertal gånger!