Prototype grafik bug ?

Permalänk
Medlem

Prototype grafik bug ?

tjena

installerade Prototype häromdagen.
Men när jag skulle spela så är det någon mysko grafikbug som gör att allt är typ brungult.
kolla screen-> http://i37.tinypic.com/e7cimo.jpg

Varför blir det såhär ?

Har provat installera om spelet, uppdatera drivisar, ställa om grafik i spelet och allt annat jag kan tänka mig.

Datorn jag kör med om det är till nån hjälp: Athlon X2 250 3,0ghz, 4gb crucial ddr3, ASUS M4A785TD-M EVO moderkort, Radeon HD 4670 512mb.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS Sabertooth 990FX | PhenomII X6 1090T | Corsair A50 | 8GB Corsair Vengeance | GTS 250 1GB | Xigmatek BiFrost | Corsair TX650w | Iproppat i ett Cooler Master Elite 430 --> GALLERI !

Permalänk

Hur ser det ut i andra spel?

Vad har du för temperaturer på grafikkortet i load?

Vad har du för nätaggregat?

Visa signatur

» Asus Maximus III Formula «•» I7 860 «•» 4gb pc15000 «•» Gtx295 «•» Intel X25 80Gb «•» 2.5Tb «•» Asus Xonar d2 «•» Fractal r2«•» Windows 7 ultimate «

www.vasbyit.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Degerlund
Hur ser det ut i andra spel?

Vad har du för temperaturer på grafikkortet i load?

Vad har du för nätaggregat?

dom spel jag provat hittils på denhär datorn är wolfenstein,left 4 dead,nfs:uc,cod5.. och alla har sett mycket bra ut. och flytit på bra.

tempen på gpu är 52grader

nätagget är ett silverpower 400w.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS Sabertooth 990FX | PhenomII X6 1090T | Corsair A50 | 8GB Corsair Vengeance | GTS 250 1GB | Xigmatek BiFrost | Corsair TX650w | Iproppat i ett Cooler Master Elite 430 --> GALLERI !

Permalänk
Medlem

Hade samma skit. Det är spelet som är dåligt gjord.

Tror det var AA eller Aniso so spökade. Stäng av det alternativt testa dig fram vilken graphic setting det är du ska stänga av.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Hade samma skit. Det är spelet som är dåligt gjord.

Tror det var AA eller Aniso so spökade. Stäng av det alternativt testa dig fram vilken graphic setting det är du ska stänga av.

okej, men har redan provat stänga av och sätta på och krånglat runt i detdär.
Och det hjälpte inte.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS Sabertooth 990FX | PhenomII X6 1090T | Corsair A50 | 8GB Corsair Vengeance | GTS 250 1GB | Xigmatek BiFrost | Corsair TX650w | Iproppat i ett Cooler Master Elite 430 --> GALLERI !

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera för svar!
ASUS Sabertooth 990FX | PhenomII X6 1090T | Corsair A50 | 8GB Corsair Vengeance | GTS 250 1GB | Xigmatek BiFrost | Corsair TX650w | Iproppat i ett Cooler Master Elite 430 --> GALLERI !

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSteel
http://forums.activision.com/viewtopic.php?f=54&t=2768

5.1
fick det att funka

Yep, gör man det en gång försvinner problemen för gott

EDIT: I alla andra spel också menade jag.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.