Permalänk
Avstängd

As löjligt ju, undrar om han ens kan data. Han har ju bara köpt massa prylar lixxom. Någon som vet hur snabbt hans modermodem är, funderar på att köpa ny data som är snabbare än hans fast med en vanlig stor hårddisk.

Visa signatur

| Opteron 146 @2,95ghz | DFI SLI-DR Expert | Corsair TWINX 2048-3500LL PRO@250mhz | XFX 7800GTX | Gainward GeForce 7800GTX @465/1280 | 36gb Raptor | Chieftec CA-01SL-SL-B | Hiper 580w |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Det där är ju skitgammal data. Detta galleriet handlar om senaste.

Hahahahah

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dja74
0p till dig för att du kommenterar nåt helt irrelevant i sammanhanget, diskussionen gällde bilderna på hans pc, inte vilket sett han skriver på. Funderar nästan på att anmäla ditt inlägg för att det är så korkat och tar utrymme på SWEC sajt. Är du en gammal lärarkärring eller??

Nej, men jag tycker det är rätt relevant, det är väl som att säga att det enda viktiga i en film är bilden och inte ljudet eller storyn. Galleriet är rätt trist och har en fjortis-rubrik över sig bättrar inte direkt.

Grundbetyg på bilder: 5p
Rubrik: -2p
"Data": -2p
Särskrivningar: -1p
Totalt: 1p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zelaxe
Nej, men jag tycker det är rätt relevant, det är väl som att säga att det enda viktiga i en film är bilden och inte ljudet eller storyn. Galleriet är rätt trist och har en fjortis-rubrik över sig bättrar inte direkt.

Grundbetyg på bilder: 5p
Rubrik: -2p
"Data": -2p
Särskrivningar: -1p
Totalt: 1p

Åh herregud, ja alla kan ju inte vara så perfekt som dig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markenswe
Åh herregud, ja alla kan ju inte vara lika perfekt som dig.

Edit: whoops råka citera mig själv=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zelaxe
Nej, men jag tycker det är rätt relevant, det är väl som att säga att det enda viktiga i en film är bilden och inte ljudet eller storyn. Galleriet är rätt trist och har en fjortis-rubrik över sig bättrar inte direkt.

Grundbetyg på bilder: 5p
Rubrik: -2p
"Data": -2p
Särskrivningar: -1p
Totalt: 1p

5-2-2-1 blir väl ändå 0?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zelaxe
Nej, men jag tycker det är rätt relevant, det är väl som att säga att det enda viktiga i en film är bilden och inte ljudet eller storyn. Galleriet är rätt trist och har en fjortis-rubrik över sig bättrar inte direkt.

Grundbetyg på bilder: 5p
Rubrik: -2p
"Data": -2p
Särskrivningar: -1p
Totalt: 1p

Ok så när du går på film så skall det vara så mycket grafiska effekter som möjligt utan minsta kvalité på ljud eller storyn. ok got that.

hmm att se på ex fellowship of the ring med 2 kanals analog puls ljud samt att storyn är omskriven av jan guillou skulle vara bättre så länge det är grafiskt tilltalande. Nice väntar på nästa omskrivning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emilsstat
Ok så när du går på film så skall det vara så mycket grafiska effekter som möjligt utan minsta kvalité på ljud eller storyn. ok got that.

hmm att se på ex fellowship of the ring med 2 kanals analog puls ljud samt att storyn är omskriven av jan guillou skulle vara bättre så länge det är grafiskt tilltalande. Nice väntar på nästa omskrivning.

hahahaha;)

Permalänk
Medlem

"datan".

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emilsstat
Ok så när du går på film så skall det vara så mycket grafiska effekter som möjligt utan minsta kvalité på ljud eller storyn. ok got that.

hmm att se på ex fellowship of the ring med 2 kanals analog puls ljud samt att storyn är omskriven av jan guillou skulle vara bättre så länge det är grafiskt tilltalande. Nice väntar på nästa omskrivning.

Ursäkta, men läste du överhuvudtaget vad han skrev? Det är väl ändå raka motsatsen av vad han sa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicoon
Ursäkta, men läste du överhuvudtaget vad han skrev? Det är väl ändå raka motsatsen av vad han sa.

sure did. and gratz to you for noticing.
Det hade dock varit intressant att åskåda en sådan skapesle.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nord_93
Hahahahah

Fick precis svar på pm från KLEMENS_SPADE och han kommer bygga samma data åt mig skratta sist som skrattar bäst nord_93.

Till er övriga så kallas det för data om du bygger den själv som klemens annars är det bara en sibadator och det där är en riktig data, bevis-> Datakokboken

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emilsstat
sure did. and gratz to you for noticing.
Det hade dock varit intressant att åskåda en sådan skapesle.

Hört talas om Arn?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Fick precis svar på pm från KLEMENS_SPADE och han kommer bygga samma data åt mig skratta sist som skrattar bäst nord_93.

Till er övriga så kallas det för data om du bygger den själv som klemens annars är det bara en sibadator och det där är en riktig data, bevis-> Datakokboken

Det heter fortfarande Dator, Data är information, men "Data" är en accepterad term eftersom så många säger fel.

Permalänk

Du har ju bara varit här sen 2006 och du säger att jag har fel om du tittar på klmens data och tänker efter lite så förstår du nog att han vet vad han pratar om.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Avstängd

Det heter data för att jag säger att det heter data, jag bestämmer över dig. Jag har högre rang än dig.

Visa signatur

| Opteron 146 @2,95ghz | DFI SLI-DR Expert | Corsair TWINX 2048-3500LL PRO@250mhz | XFX 7800GTX | Gainward GeForce 7800GTX @465/1280 | 36gb Raptor | Chieftec CA-01SL-SL-B | Hiper 580w |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Du har ju bara varit här sen 2006 och du säger att jag har fel om du tittar på klmens data och tänker efter lite så förstår du nog att han vet vad han pratar om.

Vad har datumet för min registrering att göra med ämnet som diskuteras? Sedan skrev jag att "data" är en accepterad term för "dator", men det är fortfarande fel ur en teknisk synpunkt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ondska86
Det heter data för att jag säger att det heter data, jag bestämmer över dig. Jag har högre rang än dig.

vilket fånig inlägg. klemens har redan sagt att han skall bygga samma data åt mig och då blir det så.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk

Om ni inte tror på att det är en riktig data så kan ni komma och titta på den. Jag har byggt den så den är på riktigt.

MrSvamp: Vad har Arn med min data att göra?!?!!?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Vad har datumet för min registrering att göra med ämnet som diskuteras? Sedan skrev jag att "data" är en accepterad term för "dator", men det är fortfarande fel ur en teknisk synpunkt.

för att till att börja med så var jag här före dig så jag tror mer på klemens, det väger likksom en aning högre.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KLEMENS_SPADE

Chassits mått:
Bredd: 16,8
Djup: 38
Höjd 35,4

I stort sett samma mått som Antec NSK3480... Varför valde du Asus-chassit istället för Antec? Är nyfiken då jag har NSk3480 och är nöjd

Permalänk

När jag köpte datan så fick jag moderkort med. Antec gör inte moderkort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
för att till att börja med så var jag här före dig så jag tror mer på klemens, det väger likksom en aning högre.

Precis det det inte gör, kan ju tilläggas att Klemens är registrerad 2009.

Permalänk

vad har klemens registrerings tid med det hela att göra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Precis det det inte gör, kan ju tilläggas att Klemens är registrerad 2009.

spana in datan som den här tråden handlar om så ser du att hans bygge och kunskaper inte har något med när han joina här o göra. Bara för att han joina i år betyder det inte att han är okunnig.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
spana in datan som den här tråden handlar om så ser du att hans bygge och kunskaper inte har något med när han joina här o göra. Bara för att han joina i år betyder det inte att han är okunnig.

Precis det som är min poäng, men det var ju så du baserade ditt argument mot mig, att jag skulle kunna mindre för att jag är registrerad två år senare än dig. Det förändrar fortfarande inte faktumet att "dator" är den mest korrekta termen.

Permalänk

du är bara avundsjuk för att han skall göra en till mig med.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
du är bara avundsjuk för att han skall göra en till mig med.

Verkligen inte, är inte så dålig att jag behöver någon annan att sätta ihop en dator åt mig ;). Hårdvaran var inte så mycket att hurra över heller, gamla delar.

Permalänk

han skrev ju att det vara gamla datadelar och INTE nya.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
han skrev ju att det vara gamla datadelar och INTE nya.

Ja, precis, varför skulle jag vara avundsjuk på gammal hårdvara?