Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makarov
Du säger att du stängde av datorn genom knappen på nätaggregatet, ni glömde väl inte att trycka på knappen igen så den är på. (hihi)

haha, det vore ju epic

Permalänk
Medlem

haha

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aser
kan vara men tar man i lådan hela tiden så brukar det gå bra, hoppas ni inte hade ylletröjor osv på er (brukar köra helt i bomull, eller extremfallet bara bomullskalsonger)

sry lite OT men d där va ju kul Kanske dags att investera i ett armband? Handlar väl om 100-200 kr kanske? Själv har jag aldrig använt armband när jag pulat i datorn men hade jag byggt nytt idag hade jag garanterat fixat ett armband, ett så onödigt feltramp att få fel på delar med tidens gång.

Hur gick d med att kolla moderkortet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meewseh
sry lite OT men d där va ju kul Kanske dags att investera i ett armband? Handlar väl om 100-200 kr kanske? Själv har jag aldrig använt armband när jag pulat i datorn men hade jag byggt nytt idag hade jag garanterat fixat ett armband, ett så onödigt feltramp att få fel på delar med tidens gång.

Hur gick d med att kolla moderkortet?

Hahah nej nej! Kostar bara 51kr

https://www.inet.se/artikel/9990181/esd-handledsband-med-spir...

51 kr är helt klart värt att lägga som extra skydd på prylar som kostar flera tusen!

Sen kan man alltid be dom skicka med lite extra antistat påsar när man beställer något. Alltid bra att ha

Permalänk
Medlem

Jasså till och med så billigt ja du ser! Bra försäkring! )