Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orici
bleeh... när ska folk fatta att alla inte tycker om samma saker som dom gör

Fast han har ju typ rätt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Fast han har ju typ rätt.

eller inte

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orici
eller inte

mja..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Night watch och Day watch två bra ryska vampyr filmer

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
30 Days of Night - http://www.imdb.com/title/tt0389722/

Jag ogillar vampyrfilmer, men den här rullen var faktiskt riktigt bra. Riktigt välgjord och spännande. Och grymt ljud, om jag inte minns fel. Hands down den bästa vampyrfilmen jag har sett.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Thirst
http://www.imdb.com/title/tt0762073/

park chan-wook <3

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Interviev with the vampire
Dracula.... den från 90 talet
Blade 1

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Mycket trevliga förslag! Sett några stycken nu. Alla har dock varit i modern tid. Tips på vampyrrullar som utspelar sig längre bak i tiden?

Underworld 3 utspelar sig i gamla dar. Lite som en prequel till de andra två. Rätt bra också.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?