Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

ASUS X5DC - K50c

Jag undrar om det är någon som har någon länk guide till hur man öppnar en ASUS, notebook k50c. Jag ska sätta in ett ramminne men har bara använt mig av stationära datorer, så jag e inte så extremt haj på notebooks.

Permalänk
Medlem

borde väl finnas en lucka på undersidan av datorn? som hålls fast av några skruvar. öppna den så borde du se minnet. sen när du sätter in minnet så har du de något uppåtvinklat när du för in de i kortplatsen sen tycker du ner de tills spärren tagit i.

Visa signatur

/Danne

Permalänk

Jo försökte förut men det var innan jag hade fått svar från försäljarna, har haft massa tjaffs o krångel med dom så jag lät bli tills jag fick veta svaret. Ok tack för upplysningen. Men temperaturen i hemmet hur ska den va? jag menar tex inte för kallt då jag har fönstret öppet d¨jag röker så det kan bli kyligt i lägenhten eller spelar det ingen roll?

Permalänk
Medlem

Tempen i rummet spelar nog ingen större roll... ända att tänka på är väl statisk elektricitet. men brukar heller inte vara större fara, aldrig råkat ut föar att en dator o pajat för de.

Visa signatur

/Danne