Permalänk
Medlem

ATI - Catalyst

Har sökt i forumet utan att hitta svar på min fråga!

Håller på att försöka lägga in ATI - Catalyst i min dator, men hur jag än beter mig så säger den att "paketet går inte att installera", har tagit hem senaste versionen och försökt med den (10-6), sedan tog jag hem versionen före (10-5) men samma sak, har kört Driver Sweeper i felsäkert läge, har även editerat registret manuellt för att få bort alla eventuella rester av drivrutiner m.m., stängde även av min virus scanner. Får in drivrutinerna för grafikkortet med resten vill inte fungera, någon som har något förslag på vad jag kan göra för att få det att fungera?

Kortet i fråga är ett HD 5750..

Visa signatur

Cpu: Intel Core i5 6600K | Ram: 16GB | HD: SSD SanDisk 128-GB | Western Digital 640-GB | Samsung 250-GB | Grafik: Nvidia Geforce GTX 760 Twin Frozr. | Moderkort: ASUSTeK COMPUTER INC. Z170-P. | PSU: 600w | Chassi: Fractal Design Define R4.

Permalänk

Du har även personliga filer under C:\Users\'användarnamn'\AppData\Local\ATI\ACE
Har du Svensk eller Engelsk Windows7 ?
Kan du över huvud taget starta installationenfilen Setup under C:\ATI\Support\10-6_vista_win7_32-64_ccc_lang3 ?

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA