CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Navicula:

Detta ^

Jag har råkat ut för exakt samma sak med två produkter denna vecka. Ingen lösning trots chattande och mejl Nu har det gått över en vecka och jag var själv tvungen att kontakta underleverantörer. Jag hoppas att de förstår min situation och hjälper till, har inte fått svar än.

För att göra det hela värre är jag Ålänning (Finsk) och kan omöjligen returnera paket om de befinner sig på villovägar i Sverige. Det enda jag kan göra är att beställa båtbiljetter och hämta paket från postombud. Det var dom pengarna det...

Hej @Navicula,

Jag beklagar det inträffade.

Har du möjlighet att återkoppla till mig med ditt ordernummer i ett privat meddelande så ska jag givetvis försöka hjälpa dig vidare med detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av subonez:

@CDOn.com Min leverans blev framskjuten på okänd tid, nu kom mitt paket igår och jag hade behövt det under helgen. Eran kundtjänst tycker fortfarande att jag skall stå för returen, detta när jag beställde stog 1-3 arbetsdagar vilket i slutänden blev mer. Vill att du hjälper mig att lösa detta. Det är trots allt ni som haft paketet packat och inte kunnat göra något åt det, sen att det stog som packat ytterligare dagar är ju bara beundransvärt... Flertalet andra leverantörer kunde sköta sitt under BF så när som på någon dag. Men även om man räknar 3 dagar, alltså i värsta fall så drog det ju över när jag behövde grejerna och fick köpa det på annat håll.

Hej @subonez,

Jag beklagar detta, givetvis ska du inte behöva bekosta returen i detta fallet!

Vill du återkoppla till mig med ditt ordernummer i ett privat meddelande så hjälper jag dig med din retur!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Devil May Cry:

Väldigt länge nu har sidan till Yamaha 781 svart alltid lett till en "blank page" vare sig man går via prisjakt eller gör en sökning på er sida.

http://cdon.se/hemelektronik/yamaha-rx-v781-svart-p38939483

Hej @Devil May Cry

Våran produktavdelning känner till felet men har inte lyckats lokalisera källan till felet, men det är under utredning och förhoppningsvis kan sidan visas korrekt inom kort!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde 2 st trådlösa möss från Trust (EVO Advanced) under black friday helgen den 27 nu en och en halv vecka senare blev ordern avbruten!?!?

Om det va så att man bara fick beställa en (1st) så hade det ju varit bra om det stod nånstans (jag såg ingen text) så hade det ju varit snällt om ni skickat en av dem iaf!! Det var ju trots allt halva priset!!

Nåväl jag har gått vidare med ett liv och kommer aldrig handla av er mer... Den framtida negativa reklamen jag kommer delge alla jag känner bjuder jag på...

Visa signatur

Moderkort: ASUS Crosshair VIII Dark Hero, CPU: R9 5900X @4,4GHz, RAM: Corsair Vengence DDR4 32Gb @3600MHz, GPU: RX7900XT Red Devil, Förvaring: Kingston KC3000 512Gb, WD Black SN750 2TB, Samsung 750 500Gb SSD och 2x Seagate Barracuda 4Tb i raid 1, Ljudkort: Creative Sound Blaster ZxR

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av ALmo:

Beställde 2 st trådlösa möss från Trust (EVO Advanced) under black friday helgen den 27 nu en och en halv vecka senare blev ordern avbruten!?!?

Om det va så att man bara fick beställa en (1st) så hade det ju varit bra om det stod nånstans (jag såg ingen text) så hade det ju varit snällt om ni skickat en av dem iaf!! Det var ju trots allt halva priset!!

Nåväl jag har gått vidare med ett liv och kommer aldrig handla av er mer... Den framtida negativa reklamen jag kommer delge alla jag känner bjuder jag på...

Hej @ALmo,

Vi beklagar givetvis det inträffade.

Om du återkopplar till mig med ditt ordernummer i ett privat meddelande ser vi givetvis till att ordna så att mössen skickas ut till dig!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @Ecfor,

Jag beklagar det inträffade.

Har du möjlighet att återkoppla till mig med ditt ordernummer i ett privat meddelande så ska jag givetvis försöka hjälpa dig vidare med detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Jag förväntade mig inte att ni skulle trycka på "citera" knappen men där hade jag fel, tack för svar ~ Glad Finne

Jag har skickat PM och förklarat situationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Har en liten undran @CDON. Är det vanligt att ni skickar kartonger utan att paketera dom överhuvudtaget?

Visst, det jag beställde var redan jättebra paketerat av Pioneer men vissa av oss uppskattar snygga kartonger och den jag fick var inte fin någonstans. Dessutom så ökar väl risken för svinn om det syns vad det är? Lite omslagspapper kanske inte skulle skada som en minsta åtgärd?

Det är mer eller mindre standard hos alla butiker när man köper större produkter, i alla fall de jag har beställt ifrån. Det gäller alltså typ av produkter som bärbara datorer, förstärkare, datorchassin etc.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Avstängd

Okej @ågren

Brukar hämta stora ömtåliga saker i butik. Inbillar mig att dom kastas runt mindre då. Då får man dessutom snygga kartonger.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

@CDON.COM:

Hej jag beställde ett RAW Obsession - 4 Keramiska Knivar 1 Skalare - Svart Premiumset under black friday men de har fortfarande inte kommit och på eran sida står det 7-14dagar leverans och nu har det gått över 14dagar så jag undrar hur ser den leveransen ut på dom knivarna för kommer de inte den här veckan måst jag avbeställa.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

@cdon - jag har fått en kod på 100:- i rabatt av er men som inte fungerar tillsammans med nedladdningsbara artiklar (läs spel) vilket jag påtalat för er kundtjänst. Dock hävdar kundtjänst att det SKA fungera och har nu skickat mig en ny kod - som fortfarande inte fungerar!
Då det inte går att ringa till er och då mail-konversationen dessvärre är allt annat är snabb (hög belastning misstänker jag) så hoppas jag på hjälp här.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av hellmix:

@CDON.COM:

Hej jag beställde ett RAW Obsession - 4 Keramiska Knivar 1 Skalare - Svart Premiumset under black friday men de har fortfarande inte kommit och på eran sida står det 7-14dagar leverans och nu har det gått över 14dagar så jag undrar hur ser den leveransen ut på dom knivarna för kommer de inte den här veckan måst jag avbeställa.

Hej @helllmix

Jag beklagar den långa leveranstiden, vill du återkoppla med ditt ordernummer i ett privat meddelande till mig så ska jag undersöka detta vidare åt dig!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av elp:

@cdon - jag har fått en kod på 100:- i rabatt av er men som inte fungerar tillsammans med nedladdningsbara artiklar (läs spel) vilket jag påtalat för er kundtjänst. Dock hävdar kundtjänst att det SKA fungera och har nu skickat mig en ny kod - som fortfarande inte fungerar!
Då det inte går att ringa till er och då mail-konversationen dessvärre är allt annat är snabb (hög belastning misstänker jag) så hoppas jag på hjälp här.

Hej @elp

Vill du återkoppla till mig med koden du mottagit samt ditt kundnummer så ska jag titta vidare på detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @elp

Vill du återkoppla till mig med koden du mottagit samt ditt kundnummer så ska jag titta vidare på detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Hej,

Fick sent omsider hjälp av en kille i er kundsupport så jag hoppas detta ärende ska vara utagerat.
Tack iaf - uppskattas!

Permalänk
Hedersmedlem

Qliro-inloggningen har inte fungerat på minst en vecka för mig med Chrome. Samma på W7 och W10. Tvungen att byta till IE.

På W10 när jag testade i förrgår buggade den på alla möjliga sätt. Lyckades komma in efter ett tag men då var det databasfel på samtliga fakturor. Efter F5 några gånger lyckades jag se dem.

W7 idag på morgon kommer jag inte in alls. Oändlig inloggningsloop och efter några minuter hänger sig sidan.

Edit: Positivt är att ett av markeplace-företagen jag nämnt tidigare pga bortglömd leverans har skött sig felfritt och blixtsnabbt senaste gångerna (Bodystore).

Tillägg
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

Qliro-inloggningen har inte fungerat på minst en vecka för mig med Chrome. Samma på W7 och W10. Tvungen att byta till IE.

På W10 när jag testade i förrgår buggade den på alla möjliga sätt. Lyckades komma in efter ett tag men då var det databasfel på samtliga fakturor. Efter F5 några gånger lyckades jag se dem.

W7 idag på morgon kommer jag inte in alls. Oändlig inloggningsloop och efter några minuter hänger sig sidan.

Edit: Positivt är att ett av markeplace-företagen jag nämnt tidigare pga bortglömd leverans har skött sig felfritt och blixtsnabbt senaste gångerna (Bodystore).

Tjena,

Testade precis att logga in i Chrome genom W7 och det fungerade fint för mig. Har du testat att rensa dina cookies?

Skulle problemet kvarstå så kontakta gärna Qliro direkt:
Mail: kundservice@qliro.com
Chat 9-17: https://qliro.cust.cention.se/external/chat

Härligt att du är nöjd med din marketplace order. Vidare har vi infört ett betygsystem på samtliga merchants för att både du som kund och vi internt ska se hur väl våra merchants sköter sig. Du kan se betyget bredvid namnet på merchanten under köpknappen.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej @CDOM.COM
Ligger ni i fas med era leveranser eller är det fortfarande små förseningar på 1-2 dagar såsom vid Black Friday? Varan jag letar efter finns nämligen bara hos er till ett attraktivt pris och skulle vara önskvärt att ha det innan jul.

Edit. Jag såg informationen på hemsidan ang leverans innan julafton osv men jag undrar helt enkelt om det råder förseningar.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Tjena,

Testade precis att logga in i Chrome genom W7 och det fungerade fint för mig. Har du testat att rensa dina cookies?

Skulle problemet kvarstå så kontakta gärna Qliro direkt:
Mail: kundservice@qliro.com
Chat 9-17: https://qliro.cust.cention.se/external/chat

Härligt att du är nöjd med din marketplace order. Vidare har vi infört ett betygsystem på samtliga merchants för att både du som kund och vi internt ska se hur väl våra merchants sköter sig. Du kan se betyget bredvid namnet på merchanten under köpknappen.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Blir nästan förnärmad att du nämner cookies till en moderator på datorsajten Sweclockers.

Det är två helt olika datorer och självklart har jag rensat cookies som ett led i felsökandet. Ingen skillnad. Jag loggar dock mest in mellan 4-6 på morgonen. Eventuellt körs backuper då som stör funktionen, men då borde det meddelas tycker jag. Ska prova vid andra tider så fort det passar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Undrar om CDON jultomten skulle vilja sänka priset på Hyper X Cloud II igen?

Missade erbjudandet igen som var på 699

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Blir nästan förnärmad att du nämner cookies till en moderator på datorsajten Sweclockers.

LOL, har du provat att starta om datorn? Vänta gärna 10 sekunder innan du startar den igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @ALmo,

Vi beklagar givetvis det inträffade.

Om du återkopplar till mig med ditt ordernummer i ett privat meddelande ser vi givetvis till att ordna så att mössen skickas ut till dig!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Tack!

Vill bara säga att CDON hade en snygg hantering av mitt ärende, efter det första inlägget. Jag har nu fått hem mössen till det pris jag beställde dem för.

Jag måste ändå påpeka det att konkurrensen är så pass stor på denna marknaden att sådana här saker inte får inträffa i någon större utsträckning..

/ALmo

Visa signatur

Moderkort: ASUS Crosshair VIII Dark Hero, CPU: R9 5900X @4,4GHz, RAM: Corsair Vengence DDR4 32Gb @3600MHz, GPU: RX7900XT Red Devil, Förvaring: Kingston KC3000 512Gb, WD Black SN750 2TB, Samsung 750 500Gb SSD och 2x Seagate Barracuda 4Tb i raid 1, Ljudkort: Creative Sound Blaster ZxR

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Akrobaten:

Undrar om CDON jultomten skulle vilja sänka priset på Hyper X Cloud II igen?

Missade erbjudandet igen som var på 699

Tack på förhand!

Då kanske du blir glad när du ser vår mellandagsrea
http://cdon.se/mellandagsrea/dator/gaming/

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

Blir nästan förnärmad att du nämner cookies till en moderator på datorsajten Sweclockers.

Det är två helt olika datorer och självklart har jag rensat cookies som ett led i felsökandet. Ingen skillnad. Jag loggar dock mest in mellan 4-6 på morgonen. Eventuellt körs backuper då som stör funktionen, men då borde det meddelas tycker jag. Ska prova vid andra tider så fort det passar.

Haha, man vet aldrig! Hoppas problemet löst sig, hör annars av dig till Qliros kundtjänst.

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk

Hallå, haft lite strul med mitt köp av Watch Dogs 2. Köpte det för 549kr på PC eftersom det stod att spelet släpptes den 25 November. Men spelet fick jag den 29 November. (Antog att informationen var korrekt i och med att det var deluxe edition). Har kontaktat er service men inte fått ett enda vettigt svar. Dem sa mest att det inte går att byta in en digital produkt.
Hade köpt spelet från g2a för 200kr mindre men det som lockade mig var att spelet släpptes tidigare som sagt.

Kanske ganska löjligt att hänga upp sig på detta, men rätt ska vara rätt tycker jag. Och det stör mig något enormt att supporten inte fattar att något har gått fel. Har bildbevis på detta. 10 minuter efter jag skickade bilden så ändrade dem realse datumet. Som tur var så var jag listig och tog en bild på den felaktiga information.

Hur ska jag gå tillväga? Som sagt så bryr jag mig knappt men det gör mig bara enormt förbannad när sånt här inträffar.

Mvh Freddie

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Pc 1
CPU: I7 4790k GPU: Palit 2080ti RAM: 16 GB 1866 Mhz MB: Msi Z87 G55 PSU: Fsp 1200W Ljudkort: Asus Xonar Essence Stx II Chassi: Phanteks Enthoo Pro

Pc 2
Cpu: I7 4770 GPU: Gtx 660 Gigabyte RAM: 12 GB 1066 Mhz MB: Asrock z67: Corsair 400W Ljudkort: Asus Xonar Dgx Chassi: Silverstone Grandia

Permalänk
Medlem

Hur pass pålitlig är CDONs julleveranslöfte? Beställde 2 produkter med utmärkningen innan sista beställningsdag, men båda har fortfarande status "behandlas".

Det känns inte som någon lågoddsare att CDON kommer pajja julen direkt...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Freddie-97:

Hallå, haft lite strul med mitt köp av Watch Dogs 2. Köpte det för 549kr på PC eftersom det stod att spelet släpptes den 25 November. Men spelet fick jag den 29 November. (Antog att informationen var korrekt i och med att det var deluxe edition). Har kontaktat er service men inte fått ett enda vettigt svar. Dem sa mest att det inte går att byta in en digital produkt.
Hade köpt spelet från g2a för 200kr mindre men det som lockade mig var att spelet släpptes tidigare som sagt.

Kanske ganska löjligt att hänga upp sig på detta, men rätt ska vara rätt tycker jag. Och det stör mig något enormt att supporten inte fattar att något har gått fel. Har bildbevis på detta. 10 minuter efter jag skickade bilden så ändrade dem realse datumet. Som tur var så var jag listig och tog en bild på den felaktiga information.

Hur ska jag gå tillväga? Som sagt så bryr jag mig knappt men det gör mig bara enormt förbannad när sånt här inträffar.

Mvh Freddie

Skickades från m.sweclockers.com

Hej @Freddie-97,

Vill du återkoppla till mig med ditt ordernummer via PM så ska jag titta på detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av poked:

Hur pass pålitlig är CDONs julleveranslöfte? Beställde 2 produkter med utmärkningen innan sista beställningsdag, men båda har fortfarande status "behandlas".

Det känns inte som någon lågoddsare att CDON kommer pajja julen direkt...

Hej @poked,

Givetvis så ska varorna som är märkta för leverans innan jul även levereras innan dess, vill du återkoppla till mig med ditt ordernummer i ett PM så ska jag undersöka detta vidare!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Då kanske du blir glad när du ser vår mellandagsrea
http://cdon.se/mellandagsrea/dator/gaming/

Vänligen,
CDON.COM

Ni är bäst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av poked:

Hur pass pålitlig är CDONs julleveranslöfte? Beställde 2 produkter med utmärkningen innan sista beställningsdag, men båda har fortfarande status "behandlas".

Det känns inte som någon lågoddsare att CDON kommer pajja julen direkt...

Update:
Efter kontakt genom sweclockers med CDONs representatör är det nu klart att ingen av de två produkterna kommer levereras innan jul. Den ena är tydligen slut i lager hos leverantören, och den andra finns i lager men har av oklar anledning inte skickats från den andra leverantören. Som kompensation har jag fått en rimlig rabattkod och blivit erbjuden att avbeställa produkterna, vilket jag är tacksam för.

CDON-Hugo här på sweclockers var både trevlig och hjälpsam när en eventuell leveranskris uppdagades. Det stora problemet (bortsett från att man sätter garantier som inte kan hållas) är att det är jag som kund som måste initiera kontakten. Egentligen borde det vara CDON som automatiskt kontaktar kunden när det står klart att de inte kan leverera produkten i tid. Jag förstår att det här inte är någon individs fel utan ett inbyggt problem i den plattform CDON använder för försäljning, men det förbättrar ju inte situationen för de kunder som dagen innan julafton upptäcker att brevbäraren inte kom med något paket.

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sån emot er, men nu är det 3/3 produkter det senaste halvåret som jag beställt ifrån er som är antingen defekt eller redan öppnad när jag får hem den eller både och.

Först fick jag en defekt skärm där det var precis som att någon hade pillat in en nål mitt i "duken", jag fick till slut en ny hemskickad, var väl inga större problem men helt ärligt, ett hål mitt i skärmen?

Sen beställde jag en fotoram, hur komplicerade kan dem vara? Då laggar fotoramen helt fantastiskt mycket, där är inget bakgrundsljus igång överhuvudtaget och den blinkar frekvent, försvann därefter ur ert sortiment.

Sen nu beställer man ett tangentbord på er "Gaming Rea", ett tangentbord jag väntat på ett tag nu då jag har en polare som har ett helt perfekt exemplar och såg då att ni hade rea på den, helt perfekt! Så får man hem förpackningen, först så ligger den lite suspekt paketerad i en platspåse som ser ut att vara ifrån valfri hemmabutik, sen ser man direkt att tejpen på ena sidan är redan uppskuren och såklart öppnad.
När man sen tar ut tangentbordet så är det säkerligen världens sämsta måndagsexemplar - om inte mellanslag tangenten ska vara helt plastig och knackig som standard. Ja jag förstår att den låter mer än dem andra tangenterna, men känner jag på min polares mellanslag alternativt kollar på massa unboxings på nätet, så låter inte deras mellanslag i närheten av min. Det känns lite som att någon öppnat upp paketet, kollat ifall det var ett måndags ex eller ej, sen skickat tillbaka till er, sen får jag den därefter, grymt nice. (jag vet inte era rutiner med returer, men det är så det känns när man får en redan öppnad förpackning)

Jag känner mig lite sådär prickskjuten med problemprodukter ifrån er nu när det är 3e gången av 3 ifrån att tidigare varit nöjd med allting jag haft med er att göra.

Jag har varit i kontakt med eran kundtjänst och dem har erbjudit sig en retur och pengarna tillbaka, men jag hade fortfarande gärna sett att jag fått ett fungerande och oöppnat tangentbord ifrån den dåvarande rean istället för att få pengarna tillbaka.

Vet inte ifall det blir bättre än så, men ser fram emot någon form av vettig respons på det hela...

/R

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av xelente:

Inte för att vara sån emot er, men nu är det 3/3 produkter det senaste halvåret som jag beställt ifrån er som är antingen defekt eller redan öppnad när jag får hem den eller både och.

Först fick jag en defekt skärm där det var precis som att någon hade pillat in en nål mitt i "duken", jag fick till slut en ny hemskickad, var väl inga större problem men helt ärligt, ett hål mitt i skärmen?

Sen beställde jag en fotoram, hur komplicerade kan dem vara? Då laggar fotoramen helt fantastiskt mycket, där är inget bakgrundsljus igång överhuvudtaget och den blinkar frekvent, försvann därefter ur ert sortiment.

Sen nu beställer man ett tangentbord på er "Gaming Rea", ett tangentbord jag väntat på ett tag nu då jag har en polare som har ett helt perfekt exemplar och såg då att ni hade rea på den, helt perfekt! Så får man hem förpackningen, först så ligger den lite suspekt paketerad i en platspåse som ser ut att vara ifrån valfri hemmabutik, sen ser man direkt att tejpen på ena sidan är redan uppskuren och såklart öppnad.
När man sen tar ut tangentbordet så är det säkerligen världens sämsta måndagsexemplar - om inte mellanslag tangenten ska vara helt plastig och knackig som standard. Ja jag förstår att den låter mer än dem andra tangenterna, men känner jag på min polares mellanslag alternativt kollar på massa unboxings på nätet, så låter inte deras mellanslag i närheten av min. Det känns lite som att någon öppnat upp paketet, kollat ifall det var ett måndags ex eller ej, sen skickat tillbaka till er, sen får jag den därefter, grymt nice. (jag vet inte era rutiner med returer, men det är så det känns när man får en redan öppnad förpackning)

Jag känner mig lite sådär prickskjuten med problemprodukter ifrån er nu när det är 3e gången av 3 ifrån att tidigare varit nöjd med allting jag haft med er att göra.

Jag har varit i kontakt med eran kundtjänst och dem har erbjudit sig en retur och pengarna tillbaka, men jag hade fortfarande gärna sett att jag fått ett fungerande och oöppnat tangentbord ifrån den dåvarande rean istället för att få pengarna tillbaka.

Vet inte ifall det blir bättre än så, men ser fram emot någon form av vettig respons på det hela...

/R

Hej @xelente,

Jag beklagar att du upplevt problem med dina leveranser, vill du återkoppla till mig med ditt ordernummer så ska jag undersöka detta vidare till dig!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur