CDON.com: Hemelektronik

Permalänk

Önskar gärna att se ett grymt svalt gamingchassi på rean, Till exempel ett HAF X eller annat nyare fint chassi samt en 120hz skärm för att matcha Battlefield 3 nästa vecka

Visa signatur

Fractal ARC -> Intel i7 2600K -> MSI P55-GD65 -> Noctua D14 -> MSi GeForce GTX 580 Twinfrozr II SLI -> Corsair CMPSU-1200AX 1200W -> Corsair Force 3 Series 120GB -> 8GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 -> Samsung S23A700D

Permalänk
Medlem

hoppas på 120hz skärm jag med.

Permalänk
Medlem

Skulle bara säga Edin glöm inte bort att jag var först av alla att önska/rösta sen börja alla mata in önskningar efter det om det finns någon slags prioritering

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jögge75 Visa inlägg
Går det inte att rösta på vad denna månads Deal blir ?
Jag skulle lägga min röst på något av ATI 6950 korten som ligger kring 2000 kr strecket fast det lär väl inte hända dock med min tur
http://cdon.se/hemelektronik/asus_hd..._dcii-14187252
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6..._pcie-14188359
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6..._pcie-14188361
skulle någon av dessa gå på 15% erbjudande skulle jag minst köpa 2st iallafall och är det mer % 16-30% så skulle jag kunna tänka mig 3-4 st att köpa i Quadfire inför Battlefield 3 releasen
Hej

Tyvärr går det inte att rösta, men det går bra att lämna sina önskningar såhär som du gjort, och så får vi hoppas att de går i uppfyllelse.

Mvh Edin

Permalänk

Jag önskar en Antec 620 eller liknande från Corsair!

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

Kommer månadens erbjudande att komma på samma länk som 5% varorna för sweclockers medlemmar eller är de en annan länk till månads rean ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Skrivet av Jonas79:

Kommer månadens erbjudande att komma på samma länk som 5% varorna för sweclockers medlemmar eller är de en annan länk till månads rean ??

Jag undrar samma sak.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Kommer månadens erbjudande att komma på samma länk som 5% varorna för sweclockers medlemmar eller är de en annan länk till månads rean ??

De hamnar på Swec-sidan:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Tack för det svaret, då är det bara att hålla koll nu då. Det nämndes väl någon om veckoslutet har jag för mig

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

En 120hz skärm hade inte varit helt fel.

Permalänk
Medlem

Force GT hade inte varit fel det heller. Rea på den och jag köper den dirr!

Permalänk
Medlem

Hur snabb var man tvungen att vara vid förra rean för att få tag i de mest eftertraktade sakerna så att säga? Krävs det ett F5-tryck/h eller hur aktiv måste man vara så att säga? Hoppas de kör MSI GTX 570 som många önskat.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

månadens deal

skulle vara bra med ett OC gtx 580 enda som fattas i nya datorn

Permalänk
Skrivet av micke_930:

Hur snabb var man tvungen att vara vid förra rean för att få tag i de mest eftertraktade sakerna så att säga? Krävs det ett F5-tryck/h eller hur aktiv måste man vara så att säga? Hoppas de kör MSI GTX 570 som många önskat.

Jag väntade minst en dag, säkert två eller tre innnan jag köpte mitt GTX 580, men det skadar väl inte att hålla lite koll på sidan.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk

Vill bara tacka CDON, har min nya dator inköpt nu, fick både grafikkort och cpu för 15% och resten av komponenterna jag köpte från er var bra billiga också med 5%! Sparade säkert i alla fall en tusing i jämförelse med om jag hade handlat av en konkurrent.

Det enda trista var väl att det var ett stort hål i lådan med sakerna, SSD-förpackningen eller minnena hade lätt kunnat slinka igenom, lyckligtvis hade inget trillat ut och inget var heller skadat. Det var ju dessutom förstås inte CDONs fel utan Postens. Tummen upp!!

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk

Trevliga framsteg CDON! Det första grafikkortet som jag handlade från er för ca 2 månader sedan kom i brunt brevpapper. Nu var det väl paketerat med kartong och luftkuddar

Visa signatur

Razer Blade Pro 17 | RTX 2070 Max-Q

Permalänk
Medlem

Paket: BF3 Sniper 2 verkar ju vara riktigt najs synd att man redan har beställt bf3...

http://cdon.se/hemelektronik/battlefield_3_kampanj/

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Skrivet av Flugfarfar:

Vill bara tacka CDON, har min nya dator inköpt nu, fick både grafikkort och cpu för 15% och resten av komponenterna jag köpte från er var bra billiga också med 5%! Sparade säkert i alla fall en tusing i jämförelse med om jag hade handlat av en konkurrent.

Det enda trista var väl att det var ett stort hål i lådan med sakerna, SSD-förpackningen eller minnena hade lätt kunnat slinka igenom, lyckligtvis hade inget trillat ut och inget var heller skadat. Det var ju dessutom förstås inte CDONs fel utan Postens. Tummen upp!!

Hårligt!
Är rean igång nu alltså? Vart hittad jag i sådant fall denna?

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

Nej, den är inte igång, läs några inlägg ovanför ditt så ser du vart den visas när den väl är igång.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av wazzo:

Hejsan allesammans. Har svängt runt lite på Cdon's hemsida och verkar som det börjar hända lite saker där! Står att det är 14% rabatt på Asus GTX 570 DirectCU II, enda kruxet är att det verkar ha blivit dyrare. Står att det tidigare kostade 3490 kr och att det nu kostar 2990 kr. Var väll senast i förrgår som jag såg att det kostade 2890 kr utan rabatt... Lite konstigt är även att när man söker på prisjakt/klickar runt på första datorkomponentssidan (cdon) tar de 2890 kr för kortet, enda tills man klickar sig in där man kan läsa om kortet. Då kostar det som sagt 2990 kr.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=823479
http://cdon.se/hemelektronik/datorkomponenter/
http://cdon.se/hemelektronik/asus_gtx570_1280mb_pci-e_dc-1418...

Hej

Man ska inte titta för mycket på det tidigare priset då det inte är dynamiskt på något sätt tyvärr, vilket gör att vissa priser får deras ursprungspriser
ifall vi glömmer att ändra det.

Mvh Edin

Skrivet av Jögge75:

Skulle bara säga Edin glöm inte bort att jag var först av alla att önska/rösta sen börja alla mata in önskningar efter det om det finns någon slags prioritering
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jögge75 Visa inlägg
Går det inte att rösta på vad denna månads Deal blir ?
Jag skulle lägga min röst på något av ATI 6950 korten som ligger kring 2000 kr strecket fast det lär väl inte hända dock med min tur
http://cdon.se/hemelektronik/asus_hd..._dcii-14187252
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6..._pcie-14188359
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6..._pcie-14188361
skulle någon av dessa gå på 15% erbjudande skulle jag minst köpa 2st iallafall och är det mer % 16-30% så skulle jag kunna tänka mig 3-4 st att köpa i Quadfire inför Battlefield 3 releasen
Hej
Tyvärr går det inte att rösta, men det går bra att lämna sina önskningar såhär som du gjort, och så får vi hoppas att de går i uppfyllelse.
Mvh Edin

Hej

Jag glömmer inte någon men det gäller att ha varorna på lager, och just nu är det stor stor brist på high end kort tyvärr.

Mvh Edin

Skrivet av Åsa-Nisse:

Nej, den är inte igång, läs några inlägg ovanför ditt så ser du vart den visas när den väl är igång.

Nu är den igång!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Nu är den igång!

Redan slut eller sitter jag o stirra på fel länk?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Proxann:

Redan slut eller sitter jag o stirra på fel länk?

Skrivet av Nivity:

Hehe, hoppade till här i stolen när jag såg Edins inlägg! Men jag kan inte heller se något speciellt där på sidan som inte funnits där tidigare. Kanske inte riktigt hunnit få upp det på sidan ännu?

Väntar hur som spänt nu!

EDIT: någonting är nog på gång, för nu fick jag tekniskt fel när jag försökte gå in på sidan. Så snart är det nog uppdaterat!

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

Hehe, hoppade till här i stolen när jag såg Edins inlägg! Men jag kan inte heller se något speciellt där på sidan som inte funnits där tidigare. Kanske inte riktigt hunnit få upp det på sidan ännu?

Väntar hur som spänt nu!

hehe, sitter och F5ar nu ;>
Alltid kul att se vad som dyker upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

hehe, sitter och F5ar nu ;>
Alltid kul att se vad som dyker upp

Förklarar varför sidan är så seg

Permalänk

Kom igeeeeen!!!!

Permalänk
Medlem

hittar inget med 15% :/

Permalänk

Har ännu inte sett någon förändring, har även prövat tömma cachen. Ska det tydligt vara utmärkt med vilka varor erbjudandet innefattar eller är det lite av en rond kurragömma?

EDIT: Tackar svaret nedan för den informationen här med en edit istället för ett nytt inlägg. Då vet jag hur det ligger till. Ingen brådska för min del Edin, vill bara vara säker på att jag inte missar det hela.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

Har ännu inte sett någon förändring, har även prövat tömma cachen. Ska det tydligt vara utmärkt med vilka varor erbjudandet innefattar eller är det lite av en rond kurragömma?

Alla erbjudanden listas överst på sweclockers "sidan" på cdon tydligt.
Dom har inte fått upp det än, bara o vänta Tror Edin jobbar på de.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Nu är den igång!

Är det 1-3 dagars fördröjning?

Permalänk

De ska vara tydligt markerade på sidan.
Tror det var samma sak sist (att man i början fick prova sig fram).

SWECOKT ger inget felmeddelande iallafall så det lär vara koden.

Nu gäller det bara att finna varorna.