Kampanj / Passa på att köp - tråden

Permalänk
Medlem

Kampanj / Passa på att köp - tråden

Det dyker ju upp specialerbjudanden då och då. Här på Sweclockers finns det så pass snälla människor att det då och då dyker upp köptips. Tänkte att vi kanske kunde samla detta i en och samma tråd. Ni får gärna hjälpa till med strukturen på denna tråd också :).

Aktuella köptips - Butik:

Typ____Köptipps_____________Pris_____Butik______Prisjakt*_______Diskussion
Chassi - Corsair Obsidian 800D 1400kr på Komplett [2162kr på inet] - Diskussionstråd ERBJUDANET SLUT (VISAS SOM MALL)

* Bästa pris hos närmaste (pålitliga) storkedja

Aktuella köptips - Begagnatmarknad:
-

Detaljerad information:
Ni skiver inlägg och jag kommer försöka uppdatera förstasidan med aktuella tipps. Ge mig länk till köpsidan och prisjakt. Jag kommer försöka hålla den standard som är visad ovan. Det som är intressant är stora prissänkningar eller riktigt bra erbjudanden. Vad sägs om minst 10-15% rabatt? När/om komplett kör sin nästa 1337-deal så kommer den visas här men diskussionen hamnar i separat tråd.

Tråden ligger troligtvis fel. Visste inte vart jag skulle göra av den.

Permalänk
Medlem

- Tingad -

Permalänk
Medlem

- Paxad -

Permalänk
Medlem

Finns det inget intresse för en tråd som denna?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Polomononen:

Finns det inget intresse för en tråd som denna?

Kanske inga direkta erbjudanden just nu, samt att medlemmarna kanske inte letar efter dem i konsumenträtt..?

Kan flytta till köpråd, tror du får bättre respons där.

*Flyttad*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk

Beställt en dock märkte jag det innan jag såg denna tråd ^^ får den i morgon hoppas jag !

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Kanske inga direkta erbjudanden just nu, samt att medlemmarna kanske inte letar efter dem i konsumenträtt..?

Kan flytta till köpråd, tror du får bättre respons där.

*Flyttad*

Bra, vet inte varför jag inte la den där först.

Permalänk
Medlem

Corsair Obsidian 800D erbjudandet verkar vara borta...