Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

A Game of Thrones (TV-serie)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ninotramp:

Började gråta precis.. :'( 3 juni blir en lång väntan..

Måndagen visar till slut sitt rätta ansikte.

Permalänk
Medlem

Vad fan är det som händer?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Vad fan är det som händer?

Memorial day. Kanalerna i staterna har svårt att locka till sig tittare då så de skjuter på en del program.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Shit vilket skumt avsnitt, nu vart det väldigt ovist helt plötsligt och det ska bli spännande och se vart det leder.

Permalänk
Skrivet av fesen:

Shit vilket skumt avsnitt, nu vart det väldigt ovist helt plötsligt och det ska bli spännande och se vart det leder.

Dagens avsnitt:

Vad ska man säga. Nu förstår jag varför min kompis sa: Man vet aldrig vad som händer.

Jon Snow red iväg helt random. Är det för att han visste att Bran etc var där eller bara stack han?

Dold text
Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Ibland hatar jag denna serie så jävla mycket. Men det är tack vare sånt här som serien är underbar.

Permalänk
Skrivet av Universalia:

Ibland hatar jag denna serie så jävla mycket. Men det är tack vare sånt här som serien är underbar.

Jag gillade verkligen hur dom i ögonblicket före hade bestämt namn till ungen o allt. Hans mamma va så lycklig över dom. Så brutalt avsnitt så jag inte finner ord. Att han som hugger Robbs fru verkligen gör det i magen gör det så jävla rått.

Ska bli kul att se vad hunden gör med Arya nu. Jag gillar hunden, jag tror han och Arya kommer komma bra överens.

Intressant och se hur Sansa reagerar på det som hände. Hon är ju ändå gift med Lannister som mördade många av hennes släktingar, mamma och broder.

Dold text
Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Haha så jävla bra avsnitt. Funderar på att läsa böckerna. Har dem hemma men har inte haft tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Dagens avsnitt:

Vad ska man säga. Nu förstår jag varför min kompis sa: Man vet aldrig vad som händer.

Jon Snow red iväg helt random. Är det för att han visste att Bran etc var där eller bara stack han?

Dold text

Han red iväg för att han blev avslöjad som spion. Hans jobb var över. Jag antar att han flyr tillbaka till Castle Black

Dold text
Permalänk
Medlem

Spoiler från senaste avsnittet

https://vine.co/v/b3XZMHmxzxh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Dagens avsnitt:

Vad ska man säga. Nu förstår jag varför min kompis sa: Man vet aldrig vad som händer.

Jon Snow red iväg helt random. Är det för att han visste att Bran etc var där eller bara stack han?

Dold text

Ingen aning om vart Snow drog men han ville inte vara wildling och sket i sin brud så han kanske odlade ett par testiklar till slut Blir intressant att följa resten för jag vart riktigt ledsen nu när Robb dog för han var i princip den enda karaktären på den goda sidan man inte haft svårt att gilla för övriga i familjen Stark är vilse i pannkakan...den som lever får se hur det slutar!

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Ibland hatar jag denna serie så jävla mycket. Men det är tack vare sånt här som serien är underbar.

Dold text
Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Ibland hatar jag denna serie så jävla mycket. Men det är tack vare sånt här som serien är underbar.

Har inte sett serien men har läst böckerna och tyvärr är det bara 1.5 intressanta karraktärer kvar så om herr Martin inte plötsligt börjar skriva om några av de karraktärer som finns kvar så kommer nästa bok bli otroligt tråkig...

Dold text
Permalänk
Medlem

Jag trodde alla hade läst böckerna vid det här laget och visste om vad som skulle hända?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av killawife:

Jag trodde alla hade läst böckerna vid det här laget och visste om vad som skulle hända?

Dold text
Permalänk
Avstängd

Snart är ju alla

döda

Dold text

Och wtf, Säsong 4 kommer nog suga då alla är

döda

Dold text
Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Då var det dags igen ?

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFalk:

Då var det dags igen ?

3 dagar kvar

Permalänk
Medlem

Äntligen lite payback

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Äntligen lite payback

När jag såg han börja harkla och den där blicken! Vad kan man säga ?

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem

Han kom undan alldeles för lätt tyvärr.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Det var en väldigt händelselös episod, eller ?

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFalk:

Det var en väldigt händelselös episod, eller ?

Det var mest buildup, tyckte den var bra ändå.

Tyrion & Podrick, RIP greatest friendship story ever told.

Dold text

"There has never been a more loyal squire" ;_;

Permalänk
Medlem

Okej, det där slutet var som helt ? Finns inte ord för det, lite synd gillade faktiskt den där killen.

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem

Från någon som inte sätt ett enda avsnitt. Kan man börja på säsong 4-5 och fortfarande hänga med?
Eller måste man verkligen börja från början.

Vet inte ens om jag kommer gilla serien, då jag inte är ett stort fan av dessa typer av epoker eller vad man ska kalla det för.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Devil May Cry:

Från någon som inte sätt ett enda avsnitt. Kan man börja på säsong 4-5 och fortfarande hänga med?
Eller måste man verkligen börja från början.

Det är förmodligen bättre än att missa serien helt, men det är ju inte en sådan som har fristående avsnitt eller säsonger. Börja från början (eller läs böckerna).
Säsongerna är ju annars inte så långa, så när du väl har fastnat går det fort att se ikapp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Från någon som inte sätt ett enda avsnitt. Kan man börja på säsong 4-5 och fortfarande hänga med?
Eller måste man verkligen börja från början.

Vet inte ens om jag kommer gilla serien, då jag inte är ett stort fan av dessa typer av epoker eller vad man ska kalla det för.

Jag säger tvärtemot Elgot.
Om du inte orkar bemöda dig att se serien från början tycker jag du lika gärna kan skippa det.

Prova på HBO Nordic en månad och börja kolla ifrån början, gillar du det inte så säg upp och sluta titta.

Permalänk

När börjar nästa säsong?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

När börjar nästa säsong?

Hittills har det väl varit i början av april eller så.