Permalänk
Medlem

WordPress mallar till bloggar.

Hej,

Jag ska göra en blogg, därför behöver jag lite hjälp. Jag har hittat blogg-mallar på WordPress som jag vill ha, men vet ej hur jag ska använda de på min blogg. Jag behöver därför få den mallen till att bli en kodmall så att jag kan lägga in den på min blogg. Jag har för tillfället blogg.se eftersom att den är gratis och bra.

Jag har läst att man måste lägga upp den på någon server? Jag vet inte vad det är därför frågar jag här istället.

Så ifall någon vet hur jag får en blogg-mall från WordPress till att bli en kodmall får ni jätte gärna höra av er. Eller om det finns någon annan sida som har blogg-mallar som fungerar på någon av de gratis bloggar som finns?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

På blogg.se vet jag inte om det är möjligt att använda dessa mallar, vanligen är dessa mallar till för när du kör egen blogg under egen domän och du alltså har ett webbhotell samt använder wordpress som bloggverktyg (wordpress.org)
antar att du kan använda mallarna också om du kör en blogg via wordpress.com

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Jassa okej, då är jag med. Är det gratis att blogga via WordPress.com? Jag är inte så bra på bloggar och datorer, har i alla fall gjort ett konto på WordPress nu. Frågan är bara vad nästa steg blir...